Polecane posty

Henryk85    1

No ja mam 10 i cała belka zajęta nic już tam nie wcisnę.

Ale ty masz większy ciągnik to i pewnie większe obciążenie tak mi się wydaje.

Bez obciążników ma ciężko podnieść talerzówkę rozłożoną 1.5 T

Przy pługu też jakiś mały podjazd i podnosi się lekko przód.

Nieraz się zastawiam czy te obciążniki nie są za lekkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    22

Ja do agregatu talerzowego 3m połączanego z siewnikiem zakładam jeszcze 6x40  dopiero wtedy nie zrywa przodu na uwrociach. Do pługa również zakładam bo przy obracaniu ciągnik jest stabilniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Ile twój 6180 ma koni ? Ile uniesie na podnośniku?

Ja mam na przodzie 10 x45kg trochę mało.

A jak te dodatkowe obciążniki masz umocowane ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ale za balast trzeba dosć duże pieniądze zapłacić, a 600 kg wody z chlorkiem kosztuje 100 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Obciążnik też nie rewelacja  bo dociąża oś, a woda w  kołach tylko dociąża opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Niedawno wymieniałem uszczelnienie pompki hamulcowej.

Teraz podczas prac polowych jedno z kół tylnych mi blokuje tzn.

wciskam i tak jakby nie odbijał. Układ zapowietrzony chyba bo jeden hamulec jest a drugiego nie ma?

Zapowietrzony pewnie ale jak go odpowietrzyć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

trzeba zachować luz miedzy trzpieniem łączącym pedał z pompką 

Jeszcze znalazłem o ustawianiu pedałów

post-120-0-22482400-1469368850_thumb.jpg

post-120-0-17459100-1469368864_thumb.jpg

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

No po rozłączeniu pedałów jeden jest wyżej jeden TROSZKĘ niżej właśnie ten u którego wymieniałem uszczelnienie

w pompce.

To tam między pedałem a pompką trzeba wyregulować po prostu?

Dodam że odpowietrzałem na tylnym moście te hamulce.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

no miedzy ścianą kabiny a srodkiem sworznia... tak to ja rozumie. U mnie jak wciskam pedał ręka to jakiś tam luz miedzy pompka a a pedałem wyczuwam ale szczerze mówiąc nawet nie wiem jak to wyregulowac... może tam sa jakies podkładki w pompce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

No teraz się bawić w tą regulację.....dodam że ten pedał właśnie co uszczelniałem pompkę jest troszkę niżej niż ten co nie ruszany była.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henryk85    1

Jeszcze wrące temat odnośnie promienia skrętu.

U was też tak jest że jak cofam np. na pełnych skręconych kołach to przód ryje w ziemi tak to wygląda jak by promień

skrętu był za duży aby te koła mogły by się toczyć..tak samo do przodu..na pusto mam obciążniki na przodzie 500kg.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj