News
sznuci

MTZ nowa hydraulika i problem z podłączeniem do prasy Sipma

Polecane posty

sznuci    1

Witam. Mam problem z podłączeniem prasy sipma do MTZ. Hydraulika została zmieniona na całkiem nową i podłączona wg. poniższego zdjęcia. Problem polega na tym, że nie mogę podnieść i opuścić klapy od prasy. Sterowanie podbieraczem działa bez problemu. Czy przyczyną może być brak jakiegoś zaworu na wyjściu z rozdzielacza? post-147465-0-17768100-1468413793_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

przecież tutaj co zaznaczyles wolny przelew to normalnie gniazda powinny być czyli z tego rozdzielcza wychodzi ci 2 pary gniazd (4 pojedyncze gniazda) każda para to gniazdo + i - jak w prasie od klapy masz silowniki dwustronne to musisz podłączyć przewody od tych słowników do gniazda + i - tak jak jest podłączony tuż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian3005    45

Skoro podbieracz Ci działa, to musiałem ten wolny spływ podpiąc pod siłownik i od ciężaru Ci opada w dół, a siłę podpiąc żeby podnisło podbieracz

Klapę podpiąłeś może na odwrót, Jeżeli gniazdo hydrauliczne II masz pod klapę, to podepnij tego węża pod spływ oleju ( wtedy klapa sama będzie opadac) a ze spływu podepnij węża pod to gniazdo hydrauliki II, klapę powinno podnosic i opuszczac ale po dołach Ci się będzie otwierac chyba bo siłownik nie będzie jej dopychał

 

Więc lepiej jak byś przyjechał 4 wężami do rozdzielacza i każdy podpiął w swoje miejsce, żeby nie mieszac sekcji tak jak przedmówca napisał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznuci    1

Tylko w prasie jest jeszcze rozdzielacz klapa/podbierak. W klapie jest siłownik dwustronnego działania a w podbieraku jednostronnego. I jeżeli podłączę obydwa przewody pod jedną sekcję to czy podbierak będzie się podnosił lub opuszczał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

A do czego wpiąłeś nieużywane wyjścia tych dwóch sekcji? Jesli do powrotu na filtr oleju to stawia on taki opór że lekka klapa może nie opadać pod własnym ciężarem bo na powrocie jest ciśnienie pomiędzy rozdzielaczem a filtrem oleju.

Jesli klapa ma dwustronny siłownik to dla czego podłączyłeś tylko jedną stronę?

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rudi0018
      Witam.
      Mam Belarusa 920 i gdy mam włączony napęd na drugi lub pierwszy stopień to gdy włączam bieg wsteczny i cofam to przedni napęd nie ciągnie(wogule nie działa tylko same tylne koła ciągną) ,a gdy jadę do przodu to normalnie oby dwa ciągną na drugim stopniu a na pierwszy to ciągną tylko jak tylne koła dostaną poślizgu.
      Czy u was też tak jest? Czy muszę jeszcze inaczej to włączyć, aby działał przedni napęd do tyłu?
      Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    • Przez x_xenon
      Witam, mam problem z mtz  82 ponieważ wchodzi mi tylko 8 bieg. Reduktor do biegów terenowych szybkich został wymieniony na nowy i nadal to samo, ktoś coś wiem co może być nie tak?
    • Przez damianf125
      Cześc wszystkim, przyszła pora remontu przedniej zwolnicy w mtz 82 i posypały sie wszystkie łozyska , teraz mam problem bo nie moge znalesc jednej czesci , dzwonie po sklepach i nie maja takiego czegos bo jest to stary typ , moze ktos z was ma te czesc albo jakiego mtz na czesci ? Dowiedziałem sie ze moze to byc w moscie od MTZ 52 
      numer katalogowy to 52-2308019
      nizej zamieszczam zdjecia obudowy zwolnicy z 6 otworami do ktorych powiina byc przykrecona ta obudowa oraz wyglad obudowy biezni łozyska N310 (2310) o której mowa w tym poscie
       


       
       
       


    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Mkkr
      Witam . Mam pytanie odnosnie wspomagania w koparce . Czy da się założyć siłownik pod serwo? Czy trzeba przerabiać na orbitol? A drugie pytanie czy posiada ktoś książkę w języku polskim ? 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.