Polecane posty

lukasz321    1

gdzie go teraz na zaciąg zapali jak szędzie slisko... u nas jak w 3512 się zapowierzył tamtej zimy to musieliśmy jechać na pole po orce go odalać bo normalie odpowietrzyć sięnie chciał...

Edytowano przez lukasz321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

odpowietrzyć filtr,pompę obie śruby potem wtryski nawet wszystkie,wtedy załapie prawie od razu.

dym z komina coś idzie?jakby coś dymił to byłby odpowietrzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PioterKolo    10

Ciekawe gdzie ślisko, po prostu pociągnąć go na drogę czy właśnie zaorane pole i odpali bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOLNY    0

Dzięki koledzy za odpowiedź. Dymu nie puszcza. Zrobie tak jak radzicie. Myśle że z pociągnięciem nie będzie aż takiego problemu. Dam znać czy odpalił. pozdrawiam

 

Albo poczekam na odwilż :D

 

od gaszenia wciśnięte :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    141

z tego co czytałem o perkinsach to na zaciąg go nie odpowietrzysz... tj koledzy pisali popuść przy filtrze, potem przy wtryskach i jak pójdzie ropa to zakręcaj i musi odpalić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Teraz to tylko na zaciąg, z rozrusznika nie ma co próbować. Miałem taki sam problem rok temu, wyjechałem z garazu i poszedłem na chwilę do domu, ciągnik ciągle chodził na wolnych, przychodzę a on zgasł, na szczęście sąsiad miał odpalonego Pronara to pociągnął MF. Przygotuj się na długą jazdę. :rolleyes: tak od razu nie załapie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
byyykusto    0

W pierwszych dwoch latach od nowosci tez mialem ten problem w zimie z 2812.

 

Po wyeliminowaniu usterki przez nastepne 13 lat az do teraz jeszcze sie nie zapowietrzyl w zime ani lato. Musisz odkrecic maske i wyciagnac zbiornik paliwa. Nastepnie wyplukac go olejem napedowym do gory nogami tak aby byl idealnie czysty w srodku i zmontuj wszystko spowrotem. W srodku sa opilki metalu z produkcji ktore zapychaja paliwo. Przed plukaniem musisz wymontowac czujnik paliwa z baku. A teraz gdy stoisz na polu albo gdy ci sie zapowietrzy to odkrecasz wezyk paliwa przy filtrze ktory idzie od zbiornika , pakujesz go do ust i dmuchasz az slychac bulgotanie w zbiorniku. Zakrecasz go spowrotem i pompujesz pompka paliwa az skonczy sie opor pompki. Nastepnie popuszczasz przynajmniej dwie rurki paliwa od wtryskiwaczy przy pompie paliwa i krecisz rozrusznikiem az zacznie palic i jednoczesnie dokrecasz rurki wtryskiwaczy. 10 min i maszyna dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Zanim kolego zaczniesz bawić sie w odpowietrzanie to przedewszystkim wymień filtr. Jeżeli parafina wytrąciła sie na filtrze to żadne grzanie nie pomaga trzeba wymieniać na nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
byyykusto    0

W instrukcji jest napisane aby wymieniac filtr paliwa co 250mtg ale jesli kupujesz paliwo z dobrej stacji i lejesz do zbiornika przez kilka szmatek i masz czysty uklad paliwowy to zywotnosc tego filtru wzrasta do 500mtg. Poza tym gdyby filtr sie zapchal to ciagnik by chodzil normalnie do pewnych obr. np. 1100mpr a powyzej tych obr. slychac by go bylo jakby mial ze dwa cylindry tylko i bylby bardzo slaby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzipet    0

jesli nic nie zatkane i paliwo idze to trzeba odpowietrzyc filtry oraz pompe az do skutku caly czas pompując pompka reczna , na pompie sa takie srubki do odpowietrzania musisz to robic starannie i nie trzeba odpowietrzac zadnych wtrysków to niestety przypadłosc tych silników ciezkie odpowietrzanie i zadne ciaganie nic nie da puki powietrze bedzie w pompie bo to pompa rotacyjna no i trzeba sie uzbroic w cierpliwosc i zapali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Kto w dzisiejszych czasach bawi się w filtrowanie paliwa przez szmatki, bez przesady wystarcze lejek z siatką, w zupełności wystarcza. Filtr paliwa kosztuje pare złotych, jeżeli Kolega już ma odpowietrzać układ zasilania to lepiej z nowym filtrem, będzie miał spokuj na cały sezon. Zimą w filtrze zbiera się nie brud tylko parafina wytrącona z paliwa można ją rozpuścić podgrzewając ale jeżeli ktoś lubi krecić z g.. bat to proszę. Oszczedzanie jest wskazane oby nie głupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

no taki samostart to nie jest zła rzecz ja Plakiem psiknąłem jak mi tej zimy skuter nie chciał odpalić i jakoś nic się nie stało i zastanawiam się czy do c 330 tego nie zastosować :D


Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekjsp    8

ja też z kolegą skuter opdlałem plakiem ale była wtedy jazdaa xD


KPK Kumurun Team -Sekcja Organizcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiki21    0

Witam szanownych kolegów! mam problem z blokada mechanizmu różnicowego w 2812. a mianowicie włącza się samoczynnie czasem nawet przy lekkim skręcie. Czy jest możliwość regulacji blokady. bardzo proszę o odpowiedź!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

I nic mu nie było? Dobrze zapalił?


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymek123    1

Witam mam taki problem że ciągnik nie odpala na kluczyku jak jest zimny i jak zagrzany rozrusznik kręci i nic a na popych to na 1 metrze zapala

ciągnik ma przepracowane 1500 mtg (w takich pracach jak opryskiwanie sianie nawozów przewracanie siana )i jest możliwe że pompa musi iść do regeneracji bo tylko mam taki pomysł macie jakieś subestie dlaczego nie pali dodam że filtr paliwa po wymianie


Witam Mam na imię Szymon posiadam gospodarstwo ale zajmuję się tym tylko czysto hobbistycznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Czy kąt wtrysku jest odpowiedni? Bo te objawy raczej pasują do przestawionego zapłonu. Sprawdź ustawienie znaku na kołnierzu pompy wtryskowej i obudowy rozrządu, powinny trafiać na siebie. Zaznaczyłem na zdjęciu ten znak, musisz się dobrze przypatrzeć.

1511040419.jpg

 

 

 

Jeśli to nie to, to jak odpowietrzałeś układ po wymianie filtra jak pompa zasilająca pompowała paliwo, może ona jest wadliwa?

 

 

Edit: Po dłuższej chwili zastanowienia możesz także dać do sprawdzenia wtryski, być może rozpylacze się zużyły (w co wątpię po 1500 mtg).

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Jeżeli odpala na popych tzn że wszystko jest wporządku oprócz rozrusznika lub styków kabli wysokiego natężenia lub samych kabli nie grzeb w pompie


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Skoro kręci, to znaczy, że układ rozruchowy działa, po za tym, przy ciepłym i tak mało spracowanym silniku naprawdę nie dużo trzeba żeby go odpalić, tak więc sądzę, że to coś z układem zasilania.

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83
gdzie go teraz na zaciąg zapali jak szędzie slisko... u nas jak w 3512 się zapowierzył tamtej zimy to musieliśmy jechać na pole po orce go odalać bo normalie odpowietrzyć sięnie chciał...

 

Jak się ma 2 lewe ręce trzeba ciągać  :D

 

 Gruntowne odpowietrzanie nie trwa dłużej jak 10-15 minut. Niech kupi filtr i go porządnie odpowietrzy i musi odpalić   :)

 

 

 

Po dłuższej chwili zastanowienia możesz także dać do sprawdzenia wtryski, być może rozpylacze się zużyły (w co wątpię po 1500 mtg).

 

U nas 2 padły po pół roku pracy, a wciągu roku robi ok 300mth. Teraz te części to... szkoda gadać   ;[

Edytowano przez samczyk1991

Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymek123    1

pompa wtryskowa jest ustawiona fabrycznie i cechy się pokrywają więc to nie to co sądzicie o wtryskiwaczach ?? mogą źle rozpylać paliwo ?? co wy na to


Witam Mam na imię Szymon posiadam gospodarstwo ale zajmuję się tym tylko czysto hobbistycznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Skoro raz odpalił to teraz znowu musi. Nie kombinuj bez potrzeby, sprawdź filtr, odpowietrz go i musi odpalić bo w ciągu 15 min nie padły by Ci wtryskiwacze. Zresztą w moim nawet jak  lały to ciężko ale odpalał   ;)

Zresztą powinien dymić podczas odpalania. Skoro nie dymi to nie dostaje paliwa, proste   ;)

 

Edit:

Sprawdź czy sitko kranika w baku się nie zatkało i paliwo do pompy nie dochodzi.  Nie raz mi te sitko ciągnik zapowietrzyło   ;[

Edytowano przez samczyk1991

Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Okolololo
      Witam, mam problem z odpaleniem T25. Nie rozpisuję dużo ale zamieszczam film z nagraniem z odpalania.
      Dodam ze bez odprężnika w ogóle nie może wystartować. 
      Przedmuchu między głowica a cylindrem nie ma.
      link do filmu: https://youtu.be/TAVtSSw-5pg
    • Przez Mich9
      Akumulator naładowany, jeśli postoi np 2 dni to trzeba trochę nim pokręcić, głowica, pompa, wtryski były robione, czy przyczyną może być brak świec żarowych tak jak w c 330? W sumie jest nowa instalacja i nie wiem czy jest sens je dokładać i czy c 328 zawsze na początku tak ciężko palą, jak już raz zapali to potem cały czas pali na strzała, nawet po 2,3 godzinach, tylko problem jest po dłuższym postoju.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj