szymi4512

Zgrzytanie rewersu MF 390T

Polecane posty

szymi4512    1

Witam, 

W moim MF podczas zmiany kierunku jazdy do przodu słychać delikatny zgrzyt, do tyłu ani na żadnym innym biegu to się nie dzieje. Czy może to być wina synchronizatora? Stało się to gwałtownie, zgrzyty nie następowały stopniowo. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Proszę o poradę, z góry dziękuję.


Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Jeśli stało się to gwałtownie to nie synchronizator tylko prawdopodobnie do sprawdzenia widełki na dźwigni rewersu.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymi4512    1

Z Twojej wypowiedzi moge wywnioskowac że synchronizator nie nawala odrazu tylko stopniowo, czyli jak to przebiega? Jeśli kilka chwil się poczeka na sprzęgle to zgrzytu wtedy nie slychac


Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    734

No to jednak hamownik słabo się już klinuje, że trybów nie zatrzyma... tak czy siak trzeba rozbierać bo będzie drożej a pewno części w podobnej cenie co seria 3000

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Jeśli jest "luz" na dźwigni rewersu to można pokusić się o sprawdzenie stanu widełek lub skorygowanie mocowania dźwigni rewersu poprzez dokręcenie śrubki. Jednak bez zajrzenia do skrzyni biegów się nie obędzie.

 

Synchronizator nie pada od razu a jeśli tak się zdarzy to raz na sto takich przypadków.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    809

Bo to nie pada synchronizator tylko pierścień hamujący synchronizatora. Ściera się stożkowa powierzchnia współpracująca z kołem rewersu i tuleja przesuwna łapie zęby koła zanim zostaną wyrównane prędkości koła i tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez washingtons
      Witam posiadam MF135 ma on jedno wyjscie hydrauliczne wychodzace z miejsca zaznaczonego na zdjeciu. Wiadomo w tym ciagniku hydraulika zewnetrzna dziala wraz z podnosnikiem , w zwiazku z tym zakupilem zawor rozdzielacza pod siedzenie. Pytanie jak polaczyc przewody bym mial dwa gniazda do sterowania platformy( rozdzielacz na platformie).czy potrzebne bedzie kupno drugiego rozdzielacza jak w przypadku np. 255 tego po lewej stronie? Wydaje mi sie ze nie skoro mam juz na platformie.

    • Przez Pabloskos
      Witam, poszukuje schematu budowy kompletnego dolnego zaczepu i sposobu jego mocowania do ciągnika.
      Namiary na książkę obsługi i napraw oraz listę części zamiennych mile widziane (jez. polski, niemiecki lub angielski)
    • Przez Tomek4321
      Witsm, proszę o pomoc. Moj traktor Massey Ferguson MF 255 zapowietrza się po około godzinie pracy. Wymieniłem niedawno filter paliwa ale nie przyniosło zadnego efektu. Co jeszcze mogę zrobić? 
    • Przez Hubert321
      Wie ktoś gdzie znajduje się zbiorniczek płynu do spryakiwaczy w MF 5455? Znalazłem jedynie taki zbiorniczek za kabiną
       

    • Przez rolnik_profil
      Witam. Na forum roznie piszą więc założyłem nowy temat. Massey ferguson 590 posiada dwie pompy hydrauliczne ? Tłoczkowa, zębatkowa 
      czy konieczne jest rozjechanie ciągnika do wyjęcia obu pomp?
      ile filtrów oleju hydraulicznego posiada ? Jedni piszą, że jeden (pod spodem) a inni, że są dwa. 
      Gdzie oddać do regeneracji ?mechanik stwierdził, że jedna jest zatarta a druga ma uszkodzoną obudowę aluminiową Podobno w tucholi jest kilka zakładów i trzeba uważać  który wybrać 
      prosze o pomoc i pozdrawiam
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.