szymi4512

Zgrzytanie rewersu MF 390T

Polecane posty

szymi4512    1

Witam, 

W moim MF podczas zmiany kierunku jazdy do przodu słychać delikatny zgrzyt, do tyłu ani na żadnym innym biegu to się nie dzieje. Czy może to być wina synchronizatora? Stało się to gwałtownie, zgrzyty nie następowały stopniowo. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Proszę o poradę, z góry dziękuję.


Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jeśli stało się to gwałtownie to nie synchronizator tylko prawdopodobnie do sprawdzenia widełki na dźwigni rewersu.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymi4512    1

Z Twojej wypowiedzi moge wywnioskowac że synchronizator nie nawala odrazu tylko stopniowo, czyli jak to przebiega? Jeśli kilka chwil się poczeka na sprzęgle to zgrzytu wtedy nie slychac


Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    618

No to jednak hamownik słabo się już klinuje, że trybów nie zatrzyma... tak czy siak trzeba rozbierać bo będzie drożej a pewno części w podobnej cenie co seria 3000

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jeśli jest "luz" na dźwigni rewersu to można pokusić się o sprawdzenie stanu widełek lub skorygowanie mocowania dźwigni rewersu poprzez dokręcenie śrubki. Jednak bez zajrzenia do skrzyni biegów się nie obędzie.

 

Synchronizator nie pada od razu a jeśli tak się zdarzy to raz na sto takich przypadków.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    618

Bo to nie pada synchronizator tylko pierścień hamujący synchronizatora. Ściera się stożkowa powierzchnia współpracująca z kołem rewersu i tuleja przesuwna łapie zęby koła zanim zostaną wyrównane prędkości koła i tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.