Skocz do zawartości
toniekmf255

Najlepsze cytaty z AF

Polecane posty

Kolejorz    3
Mam pytanie gram w simstractor cały czasz i mam w grze

tylko kombajn i ałto i wiem jak się kosi pszenice i mam właśnie tu problem

 

czasz; simstractor; ałto


John Deere 6830 Premium | John Deere 6920 S - my dream's
Lech Poznań - Duma i tradycja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Nowa ?

 

Nie, wyprana w Perwolu.

 

Nie, wyprana w Perwolu.

 

hehe pojawili sie już na AF więksi rolnicy jak ty...

:) :) ...>link<... :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c355    0
Niektórzy mówią "presa" zamiast "presa"

 

"Fendet" zamiast "Fendt"

 

"Doczepa" zamiast "przyczepa" :P

 

Jak kupiłem pług obrotowy to mówili że te górne lemiesze są zapasowe


Polska wieś jest szansą na zdrową żywność dla całej Europy, jako wielki producent tego co najlepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mickas092    333
siema jestem paweł.mam 12 lat i jeżdżę ciągnikami po mistrzowsku.mam 44sztuki bydła.mam 3 ciągniki ursusa c-330 ursusa 3512 ursusa c-360 i chcę zakupić nowy ciągnik

:D:D

 

Po zamkniecu tematu odp andrzeja :D

siema jestem paweł.mam 12 lat i jeżdżę ciągnikami po mistrzowsku.mam 44sztuki bydła.mam 3 ciągniki ursusa c-330 ursusa 3512 ursusa c-360 i chcę zakupić nowy ciągnik

http://www.agro-modele.pl/ciagniki-1/ masz w czym wybierać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pewien zagorzały zwolennik JD (niestety dla JD nie ma racji) :D :

 

A co do tej wspaniałej i osypanej laurami skrzyni vario, powiem tyle że JD bezstopniową skrzynię w seriach 9xx0 montował już jak jeszcze fendt nie wiedział co to jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    324

Podpis pod obrazkiem: Zakladanie sieczkarni bo znajomy chcial jeszcze ciachnac jeczmien ale sie rozmyslil i na darmo sie meczylem normalnie chcialem mu pomoc znalesc miejsce na zlote zeby

przy tym zdjęciu: http://www.agrofoto.pl/forum/Claas-Mercator-image165545.html

 

 

Ja: Masz szczęście że zakładanie sieczkarni w mercatorze trwa 5 minut :D

 

@Lisek91: Dlatego sasiad ma nadal zeby xD

 

:D :D :D


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizgus    1

Nie pamiętam w którym to było temacie ale ktoś napisał że "trzeba lekko wzruszyć ziemię" !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    107

:

brat mojej żony ma starą 60-tkę .. mój 7711 nie ma polotu..

 

jego ursus ciagnie 3 skiby i w najgorszym wypadku kola sie mieszaja ale jedzie dalej a moj zetor traci na obrotach..

 

 

ma niby te KM ale tylko na dowodzie rejestracyjnym.. w polu ich nie widac.. robię na borowince, glince, kredzie, lekkim piaseczku i po ptrostu na 4 skiby mi zdycha.. pracuje 3 skibowym plugiem .. i jadę jedyneczką.. bo na dwojce traktor mi umiera..

 

 

Zetory są kiepskie..

 

 

mam ursusa-fergusona 3512 i niewiele jest roznicy niedzy nim a zetorem..

:D:D:D ,normalnie padlem ze smiechu bo mam i zetora i ursusa


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
Mam na koncie 10% :D dostałem dość dawno bo Dec 30 2008 może ktoś zdejmie :D

 

hmm a czy to jest poprawna forma posta??? Czy tylko sobie jaja robisz :D andrzej2110

 

A wiec proszę :(

 

no ok :) andrzej2110

 

Dzięki Andrzej niech Cię Bóg w dzieciach wynagrodzi :)

 

 

Tłuściutkich... :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateush    2

Tu nie chodziło o pług tylko o kombajn do buraków.

 

 

 

Jeszcze lepiej :) więc kosi zboże... Ciekawe ile liczy za usługi :)

 

:):):)

 

 

tai paradoks znalazłem tu w tym temacie...


sprzedam wałek strunowy szer 2,2m z dociskiem pojedyńczy dzielony zapraszam po info na PW lub gg PŁUG RABE 4+1 w stanie idealnym na ażurach cena do uzgodnienia możliwośc przesłana zdjec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkk2006    0
Proszę o zdjęcie 10% ostrzeżeń z mojego konta, ostatnio % dostałem dnia Mar 10 2008

 

 

A proszę bardzo +10 za próbę oszustwa, nie 2008r tylko 2009r!

 

Ale ktos jest bardzo zyczliwy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    17

"Dużo by opowiadać, działa już kilka lat, kombajn "rzyga" przed siebie jak po imprezie:D "- @EUSTACHY44 w wynalazki i udoskonalenia-Elektryczne cofanie zespołu żniwnego :)


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
Ale ktos jest bardzo zyczliwy :)

To ja bodajże byłem, albo Endriu :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Marcin to akurat twoja robota. Zobacz kto mu tego dnia dał +10% Ja tam czasem tez sobie po pisałem z kimś :)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belarusik    1

Komętarz pod jednym zdjęciem z Akcji Kukurydza 2009 dany przez @pawel101210 ja może zaczne kosić kiszonke z kukurydzy może 3 września(napisał kometarz 2 września) Czy ktoś z was też próbował kosić kiszonke z kukurydzy??? :)


Wyznaje jedna zasade taką że nie ma zasad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendtrisix    32
no ale teraz jak kierowca wpadnie do wody to się nie utopi bo mu woda szparą miedzy zębami wyleci. tongue.gif tongue.gif heheheee

 

komentarz kamilloO pod tym zdjęciem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Wrodzony kretynizm...


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizgus    1

Fragment wypowiedzi andrzej2110 w temacie minusy inseminacji: No i dla krowy chyba jest przyjemniej jak zrobi to byk a nie jakiś facet włoży jej rękę w ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      W związku z prośbą użytkowników założyłem ten temat. Tu możemy rozmawiać o wszystkim i o niczym, aby nie zaśmiecać tematu "ceny mleka"
       
    • Przez garek
      Koledzy mam problem moja stara maszynka ( 20 letnia ) się wykończyła te wszystkie gilety machy polsilwery to se można wsadzić.Myśle nad taką http://facetaria.pl/merkur-klasyczna-maszynka-do-golenia-futur-satyna-merkur-solingen-niemcy-p-451.html ma ktoś może podobną i czy warto wydać tyle kasy ?
    • Przez jacu
      Witam, jak u Was wygląda z opadami deszczu, bo są miejsca że nie padało już od 2 tyg i nie widać deszczu ,zboża na lekkich ziemiach już schną jak tak dalej będzie to nie będzie po co kombajnem wjeżdzać. Piszcie jak u Was wygląda z opadami ?
    • Przez Zetor5340
      Szukałem,nic nie znalazłem wiec napisałem ten temat.
      No,własnie na pewno czesc z was ma komórke,bo to przydatne urządzenie
      Chciałbym wiedziec jakie macie marki i modele swoich sprzetów,jesli to nie jest tajemnicą..
      Co jest w nich dobre i przydatne a co raczej nie pasuje i wam przeszkadza.
      Piszcie ,chetnie zobacze jakie posiadacie sprzety.
      Ja mam aktualnie Nokie 3310 i jestem zadowolony,nie psuje mi sie,jest prosta w obsłudze.
      A wady to wiadomo jak w starych telefonach,a mianowicie brak polifonii,troche juz sie muli ze starosci ale jakos chodzi,juz mi sie cyfry na przyciskach zmazaly ale mam ja tak dlugo ze jak pisze cos to juz pamietam gdzie co jest.
      Tak wiec prosze o wypowiedzi.
    • Przez MARTINUS
      Ja pierwszy raz jechałem, a potem uczyłem się jeździć CIAPKIEM :huh:
      -U-R-S-U-S- C-328
      Pozdrawiam
×