Skocz do zawartości
toniekmf255

Najlepsze cytaty z AF

Polecane posty

WHATEVER

toniekmf255    4

Piszcie tutaj najlepsze według was cytaty użytkowników AF

No to ja zaczynam :)

Takie same mam drzwi w szkole, ale tam też bydło chodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

Nie chce mi się szukać i cytować przez BBcode :)

"Dobrze gada, polać mu" - często padało to twierdzenie na forum :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


TumeK    9
a ja jeżdżę na OLEJU ROŚLINNYM

 

ogólnie fajny zapach idzie ze spalin tak jak by ktoś placki piekł :)

 

POLECAM POLECAM :)

 

 

HEHE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mirasek    7

Fajny temat :) Jeśli ktos nie cytuje wypowiedzi przez "quote" to niech podpisuje czyj to cytat. O tu fajny

jemu polać a tamtemu przylać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


marcin974    25

W temacie Jakie macie maszyny rolnicze,ile posiadacie hektarów i jaka macie hodowle.

Hmm. Nie wiem czy to się liczy, ale traktuje je jak własne tylko że pomniejszone do 1:32: :)

No więc:

370ha+100TUZ

.....

GOSPODARSTWO REALNE 1:1

4ha=2.5ha orne+1ha lasu+0.5ha nieużytki

Inwentarz: 2koty, pies Labrador, sezonowo 40kurczaków brojlerów i 10indyków brojlerów, 15 niosek i ok. 18-25 kaczek

Maszyny:

kosa spalinowa Texas CG250B

piła łańcuchowa Partner 351

4szpadle

2łopaty

3pary wideł

gable do ziemniaków

widły do słomy

widły do kopania ziemi

3 pary grabi

sierp

kosa zwykła

Polonez Atu 1.6GLi 1996r

taczka

wózek na kołach od motoroweru

 

 

 

Łał ale posta machnęłam. :):)

 

Mnie bynajmniej to rozbawiło :) :) -nawet fajne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetor    3

może tak troszke odejde od tematu ale jednym z najlepszych tematów na AF to "pytanie dla uwodzicieli" :) ten temat był jak dla mnie hitem na AF w wakacje 2007 :) tam jest pełno świetnych cytatów na temat uwodzenia,dziewczyn i chłopaków polecam :) wiele było cytatów na AF jednak teraz sie nie pamięta ale jak cos sobie przypomne to wrzuce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MiRol    18
,Kiedys poszedlem(mozna powiedziec ze na randke) z dziewczyna kilka lat starszą i poszlismy wtedy na lody...

 

Dobre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Matey    431
może tak troszke odejde od tematu ale jednym z najlepszych tematów na AF to "pytanie dla uwodzicieli" tongue.gif ten temat był jak dla mnie hitem na AF w wakacje 2007 cool.gif tam jest pełno świetnych cytatów na temat uwodzenia,dziewczyn i chłopaków polecam smile.gif wiele było cytatów na AF jednak teraz sie nie pamięta ale jak cos sobie przypomne to wrzuce tongue.gif

 

Taaa hehehe cool.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaro    163

"w instrukcji od zetora czytałem

że przedni napęd włącza sie tylko wtedy

gdy sie boksują tylne koła"-polecam :)-dzisiejsze !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetor5321    1

ten wyżej to nawet moje słowa

hehe ale naprawdę tak pisze

 

no ale to nie moje:

Kiedyś koniem sie sprężynowało inaczej kultywatorowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

quercus    6

,,Z URSUSem dzieje się to co dawniej z końmi. Zostaje wyparty przez zachodnie maszyny tak jak on wypierał konie..."

 

Bardzo dobry i mądry cytat pokazuje prawdę niestety bolesną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

toniekmf255    4
Zdecydowanie byłbym za zetorem bo sam mam dwie sztuki i zero problemu z nimi. Mtz nigdy nie miałem i nie bede miał bo:

- trzeba sie nauczyc schematu biegów

- wogóle dostep do wajchy od biegów jest lipny

- w kabinie siedzie sie jak w puszce

- no i lejąca sie hydraulika......kolega wywalił kilka części z hydrauliki i przestała cieknąć:)))))

 

Ale to juz takie moje zdanie.

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Kizo    5

Zwłaszcza jak wywalił pompę olejową to przestało cieknąć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Się nie śmiej, znajomy jak był na przeglądzie gwarancyjnym ze swoim MTZ (końcówka lat 90'tych) zapytany przez serwisanta czy są wycieki z hydrauliki dumnie odpowiedział że nie, na co serwisant w kajecie zapisał "Brak oleju w układzie hydraulicznym" :P

Przepraszam za OT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




buchaj    0

OT to skrót od "Off Topic" czyli jest to coś co nie wiąże się z tematem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ROLNIK7    16
Do swojej C-355 leje tylko ON kupowene u sąsiada po 2,90 :P wiec nie ma sensu kupować redbulla. W baku miałem tylko raz czerwone paliwo i to wymieszane z ropą 3/4 NO i rzeszta czerwona. Wtedy nie było widać różnicy, ale wole jeżdzic na NO tym bardzie że z dobrego żródełka :P

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez semos
      Mam taki mały problem, co kupić dziewczynie pod choinkę? Ma 24 lata.
       
      A więc tak:
      -kolczyki i wisiorek odpadają, bo otrzymała je na mikołajki.
      -co do perfum to trochę głupio mi jest je kupić ponieważ ona pracuje w jednej z ogólnopolskich sieci drogerii wiec zna wszystkie perfumy oraz kremy i może zawsze porównać cenę tych perfum, a tego bym nie chciał aby wiedziała ile prezent kosztował.
       
      Pluszaka już kupiłem do tego chce coś jeszcze w kasie max 80zł.
    • Przez danielhaker
      W związku z prośbą użytkowników założyłem ten temat. Tu możemy rozmawiać o wszystkim i o niczym, aby nie zaśmiecać tematu "ceny mleka"
       
    • Przez jacu
      Witam, jak u Was wygląda z opadami deszczu, bo są miejsca że nie padało już od 2 tyg i nie widać deszczu ,zboża na lekkich ziemiach już schną jak tak dalej będzie to nie będzie po co kombajnem wjeżdzać. Piszcie jak u Was wygląda z opadami ?
    • Przez valeTudo
       Jak w temacie Bylo juz o ciagnikach, dziewczynach, chlopakach,alko  itp... teraz pora pochwalic sie jak dbacie o kondycje jakie sporty uprawiacie, zaczynam
      -SW
      -treningi interwalowe
      -silownia
    • Przez Kanuni5125
      A więc tak jak w temacie po prostu co lubicie jeść. Dla mnie najlepsze jedzenie to ziemniaki ze skwarkami i kwasem mmmm to jest najlepsze. A po jakiejś robocie lub nawet w trakcie dobrze jest coś przekąsić i wypić a tu najlepsza jest zasolona słonina z cebulą a jakby do tego na popitke trafiła by się jakaś ekologiczna to już wogóle jest super
×