patrykc330

C-330M problem po remoncie

Polecane posty

patrykc330    167

Witam.Emka po 27 latach oddana do remontu, na wstepnie mechanik uparł się że to żadna emka:) (1989r). dalej przystepujac do remontu silnika stwierdził że głowicy nie trzeba planować jest dobra pompa wtryskowa tak samo, założone zostaly zestawy naprawcze od trzydziestki a glowica emki, do tego tylko nowe panewki korbowodowe i na wale wtryski i chyba zawory. Po odpaleniu dziwna praca silnika trochę traktor jeszcze slabszy niż po remonciea po przejechaniu kilku kilometrów woda poszla do oleju, a mechanik dalej upiera sie ze my emki nigdy nie widzieliśmy;) I co dalej robić z traktorem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidgr    82

Moim zdaniem to za dupe wziąć mechanika i pociągnąć go do odpowiedzialnosci niech robi remont na dobrych czesciach i to za darmo ... Wgl juz samo to ze upieral sie o nieplanowanie glowicy i sprawdzenia pompy juz bym ciagnik zabral i nie wyplacil temu pseudonechanikowi ani grosza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykc330    167

Ma coś robic z tym że woda poszła do oleju, a co z tym że głowica jest oryginalna od Emki a tłoki wstawił od c330 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Nie ma możliwości aby to pracowało, tłok będzie uderzał w głowicę. Chociaż to i wasza wina bo ciągnik trafił do takiego a nie innego majstra a kryterium to cena...

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1951

co tymi mechanikami? Przecież jak ustawił GMP to wszystko miał jak na widelcu.
co do głowicy... każdej szlifować nie trzeba ale trzeba mieć liniał żeby to stwierdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Jak zakłada zestawy naprawcze od c-330 to głowica też musi być od c-330. Chociaż pierwsze emki miały silniki oryginalne c-330. Te ostatnie miały je zmodyfikowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

Jak mechanik twierdził że to nie m-ka to na wstępie było go w tylek kopnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Nie ma co tu doradzać, ktoś chciał zrobić remont silnika za 1 tys zł bo stwierdził że za tyle się da, no to ma... Mietek w stodole tego nie poprawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

zmienić mechanika tyle w temacie w 1989 tylko były emki

 

dokładnie.

M-ki wychodziły od 1986 do 1993roku.

Z tym że w 1986 były tez c-330.zwykłe.

Najłatwiej poznać po deklu na zwolnicy .

Jak zestaw od M-ki to i głowica powinna mieć utopione zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk09091995    128

mechanik to naprawdę jakiś mało inteligentny bo jak się robi silnik to się robi szlif planowanie itd i naprawdę twierdzenie że emki nie widzieliście to moim zdaniem z góry go dyskwalifikuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert30l    0

Witam forumowiczów może  nie w tym  dziale ale chciałbym  się  dowiedzieć  gdzie  mogę  dostac  części  do  spreżarki SP 110 od ursusa c328

dziękuje i  przepraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj