Skocz do zawartości
Bartekh

Napinanie pasa jezdnego w Deutz m1080

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
Bartekh    0

Witam :) Mam taki problem w moim kombajnie deutz 1080 tzn. pas jezdny ten co przekazuje obroty na skrzynie bardzo sie luzuje gdy całkowicie zwolnie prędkość przez co cały drga i boje sie troche o łożysko na wałku na którym jest osadzony wariator. Chciałbym Was spytać czy jest jakiś sposób na ograniczenie połówek kół żeby sie całkowicie nie rozsuwały bo ciężko jest wymierzyć "na czuja" kiedy przestać zwalniać. Problem jest tu w tym że w tym kombajnie nie ma dwóch pasów do jazdy tak jak w np.: bizonie, tylko jest jeden pas i dwa koła które zmieniają szerokość. Fakt że pas jest dosyc zdarty bokami bo orginał ma miec 51 a mój ma 47 ale nie jest popękany czy coś więc może by jeszcze sezon polatał ;) Dołączam miniaturki więc jakbyście wiedzieli które sróbki przykręcić to powiedzcie. Dziekuje z góry za pomoc

post-40836-0-76077300-1467731402_thumb.jpg

post-40836-0-70238200-1467731603_thumb.jpg

post-40836-0-60510400-1467731617_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

W starszym typie wariatora np w M900 jest śruba do napinania lub podkłada się podkładki pod nakrętki na tych 3 szpilkach. W nowszym widzę ze nie ma tej śruby, nakrętki są za połówką stałą więc podkładki też odpadają. Koło przesuwne ma tylko kołek zabezpieczony z dwóch stron więc tam na pewno nie ma regulacji.

 

Możliwe że reguluje się siłownikiem ( ta śruba co wystaje z siłownika )

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    713

W starszym typie wariatora np w M900 jest śruba do napinania lub podkłada się podkładki pod nakrętki na tych 3 szpilkach. W nowszym widzę ze nie ma tej śruby, nakrętki są za połówką stałą więc podkładki też odpadają. Koło przesuwne ma tylko kołek zabezpieczony z dwóch stron więc tam na pewno nie ma regulacji.

 

Możliwe że reguluje się siłownikiem ( ta śruba co wystaje z siłownika )

A gdyby wsadzić podkładkę pod ten tłok co go popycha siłownik? Mam ten sam problem tyle że w innym modelu i też szukam rozwiązania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez adamdx18
      Witam 
      Zgłaszam się z pomocą ponieważ poszukuję części do deutz fahra dx 4.50 
      i jeżeli to możliwe żeby było to w obrębie województwa śląskiego 
      za wszelkie namiary oraz pomoc w znalezieniu części bardzo dziękuję  
    • Przez pawelk018
      Witam wszystkich
      W kombajnie Deutz Fahr M900 wyskakuje mi 3 i 4 bieg. Co może być tego przyczyną? Wodzik? W jaki sposób rozwiązać ten problem?
      Dzięki i pozdrawiam
    • Przez robert983
      zakładam temat dla tego że nie ma dla naszych maszyn takiego tematu może komuś się przyda a i mi też ponieważ potrzebował bym katalog części do deutz fahr m900 najlepiej po polsku może być xero lub inna forma.oczywiście odpłatnie
    • Przez ktomek154
      Witam, czy ktoś jest w posiadaniu instrukcji i/lub katalogu do toplinera 4075 H ?
    • Przez lew908
      Witam jestem początkującym użytkownikiem kombajnu zbożowego Fahr M1000 i wielu rzeczy nie wiem mimo że posiadam książkę od tego kombajnu (niestety w języku Francuskim) I dlatego chciałbym się dowiedzieć jaka powinna być dokładnie ustawiona szczelina omłotowa dla tego modelu.
×