Skocz do zawartości
News
Bartekh

Napinanie pasa jezdnego w Deutz m1080

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
Bartekh    0

Witam :) Mam taki problem w moim kombajnie deutz 1080 tzn. pas jezdny ten co przekazuje obroty na skrzynie bardzo sie luzuje gdy całkowicie zwolnie prędkość przez co cały drga i boje sie troche o łożysko na wałku na którym jest osadzony wariator. Chciałbym Was spytać czy jest jakiś sposób na ograniczenie połówek kół żeby sie całkowicie nie rozsuwały bo ciężko jest wymierzyć "na czuja" kiedy przestać zwalniać. Problem jest tu w tym że w tym kombajnie nie ma dwóch pasów do jazdy tak jak w np.: bizonie, tylko jest jeden pas i dwa koła które zmieniają szerokość. Fakt że pas jest dosyc zdarty bokami bo orginał ma miec 51 a mój ma 47 ale nie jest popękany czy coś więc może by jeszcze sezon polatał ;) Dołączam miniaturki więc jakbyście wiedzieli które sróbki przykręcić to powiedzcie. Dziekuje z góry za pomoc

post-40836-0-76077300-1467731402_thumb.jpg

post-40836-0-70238200-1467731603_thumb.jpg

post-40836-0-60510400-1467731617_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    238

W starszym typie wariatora np w M900 jest śruba do napinania lub podkłada się podkładki pod nakrętki na tych 3 szpilkach. W nowszym widzę ze nie ma tej śruby, nakrętki są za połówką stałą więc podkładki też odpadają. Koło przesuwne ma tylko kołek zabezpieczony z dwóch stron więc tam na pewno nie ma regulacji.

 

Możliwe że reguluje się siłownikiem ( ta śruba co wystaje z siłownika )

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    864

W starszym typie wariatora np w M900 jest śruba do napinania lub podkłada się podkładki pod nakrętki na tych 3 szpilkach. W nowszym widzę ze nie ma tej śruby, nakrętki są za połówką stałą więc podkładki też odpadają. Koło przesuwne ma tylko kołek zabezpieczony z dwóch stron więc tam na pewno nie ma regulacji.

 

Możliwe że reguluje się siłownikiem ( ta śruba co wystaje z siłownika )

A gdyby wsadzić podkładkę pod ten tłok co go popycha siłownik? Mam ten sam problem tyle że w innym modelu i też szukam rozwiązania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mlodyrolnik94
      Witam, po słabych doświadczeniach z wynajmem kombajnu, postanowiłem zakupić swój własny i wybór prawdopodobnie padnie na Deutz-fahr M33.60. Powinien spokojnie wystarczyć na moje 20ha. Mam tylko wątpliwości, jak wygląda sprawa prasowania słomy po tak małym hederze? Czy nie będzie konieczności zgrabiania jej? Będę wdzięczny za odpowiedź. Jeśli ktoś miał do czynienia z tym kombajnem to wszelkie opinie na jego temat też bardzo mile widziane
    • Przez pokorny
      Witam, w M980 przyblokawał się lewy hamulec i mocno go rozgrzało. Po ostygnięciu cieknie z cylinderka, może ktoś wie gdzie kupić komplet naprawczy ewentualnie jaki jest to nr katalogowy. Wydaje mi się, że bezie taki sam jak w bliźniaczych modelach M900, M922, M1002, M1080.
    • Przez pokorny
      Jak założyć pas jezdny na dolne koło? Jest zbyt mało miejsca od półosi i zastanawiam się czy jak rozkręcę te szpilki trzymające sprężyny to da się to złożyć w rękach. Wymieniał ktoś, poradźcie Panowie aby to sprawnie zrobić, bo młócić trzeba.
    • Przez Bartekh
      Mam problem z rozrusznikiem w m1080, a mianowicie bendix nie zawsze chce wskoczyć w wieniec, który jest na kole zamachowym, tzn. dochodzi do wieńca i się opiera o zęby. Przy przekręceniu kluczyka słychać takie stuknięcie kiedy właśnie bendix uderza w zęby wieńca. Czasami silnik uda się uruchomić po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka, wtedy rozrusznik się zazębi, a czasami nie, wtedy musze przekręcić wał silnika żeby zęby zmieniły położenie. Co może byc przyczyną? Silnik w m1080 to pięciocylindrowy deutz.
    • Przez toobek
      Witam. Mam następujące pytanie chyba w sumie do większości użytkowników kombajnów. Chodzi mi o ten łańcuch z tymi gumowymi łopatkami co transportuje ziarno do zbiornika, a konkretnie o jego napięcie. Czy ten łańcuch ma być mocno napięty czy tak aby łopatki ocierały o obudowę?
      Druga sprawa już do użytkowników M900. Czy byłby ktoś w stanie zrobić mi zdjęcie oraz podać wymiary (samej tarki) z tej klapki od kłosownika, ponieważ swoją zgubiłem a nie mogę takiej nigdzie dostać i chciałem dorobić taką tarkę (samą klapkę mam).
      Z góry bardzo dziękuję za pomoc pozdrawiam!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.