kamiltorrent

T25- blokująca się dźwignia od biegów szybkich i wstecznego.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam,

Zablokowały się biegi na dźwigni od przełączania z polowych na szosowe, skrzynia z dwoma wajchami. Odblokowałem je, wszystko było w porządku.  przejechałem 5 m pod obciążeniem i znowu się zablokowały, przełączyły same z siebie na biegi szybkie, sama wajcha przeskoczyła. Co to może być.Rok produkcji 77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    3265

Wyreguluj blokadę wodzikow z prawej strony skrzyni biegów pod podłogą kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PRIMO    3265

W dolnym lewym rogu zdjęcia są widoczne dwie dźwigienki które są połączone to tą śrubą musisz regulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Adam03
      Witam jest ktoś na forum kto wykonuje i sprzedaje odciagi ramion będę wdzięczny za informację. 

    • Przez dereniek
      Witam nie wiem co się stało z biegami we władku 5 i 6. nie wchodzą w ogóle a jak już wejdzie ostatni bieg po prawej od kierowcy chyba 6 to wchodzi razem z rewersem , a jak przebije na terenowe to nie ma żadnego biega , co jest grane ?
    • Przez władimirecc
      Dzień dobry. Moi Drodzy, czy jest możliwe aby wspornik kolektora nie pasował do nowo zakupionego kolektora? Po prostu gdy chcę przykręcić kolektor to nie dochodzi on do końca ponieważ śruby wspornika są jakby w złym miejscu. 

      1. Kupić nowy wspornik czy przerabiać oryginalny? 
      2. Kupić nowy tłumik czy pospawać stary? 

      Rozumiem, ze pytania może są banalne. Nie byłoby ich gdyby nie to, że jakość części jest fatalna. Nie wiem czy lepszą opcją jest ratowanie starych części(czasochłonne) czy kupić nowe(nie wiadomo czy będą pasować).
    • Przez dereniek
      witam do czego służy ten tryb na wałku skoro on z niczym nie współpracuje? jest to wałek z kolumny

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj