MichaSatta

Pierścień odrzutnika oleju zbić czy zostawić ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pierścień
MichaSatta    0

Witam ! Mam taki problem otóż po kupnie ciągnika ( zetor 8111 ) borykałem się z cieknącym olejem silnika , wreszcie po sianokosach wziąłem się za niego i rozpołowiłem ciągnik . Okazało się że olej leci z odrzutnika oleju który chcę zastąpić pokrywką z uszczelniaczem jest to bardziej pewne i żywotniejsze rozwiązanie tylko pojawił się problem na wale jest taki jakby pierścień i było u mnie 2 mechaników i twierdzą że ten pierścień trzeba zbić ponieważ uszczelniacz nie będzie spełniał swojego zadania .... Ja mam trochę inne zdanie iż wydaje mi się że tego nie pójdzie zdjąć bo jest to razem z wałem i teraz nie wiem co zrobić czy jednak trzeba wywalić ten pierścień czy może jednak się go zostawia ..post-193220-0-03220700-1467031474_thumb.jpgpost-193220-0-23572900-1467031484_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    63

na moje oko to w tym modelu już powinien być simmering a nie odrzutnik . Po drugie jak zbijesz pierścień ( a musisz zbić żeby uszczelniacz miał na czym pracować )to pozostawisz rysy na na kołnierzu i wcześniej czy później zetną wargę simmera.

Albo dać nowy odrzutnik albo wyciągnąć wał i przeszlifować powierzchnię pod simmering ,dać markowy pierścień i więcej nie zaglądać


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MichaSatta    0

Byłem we wszystkich możliwych sklepach rolniczych w okolicy i w każdym poinformowali mnie iż odrzutników nie produkują ... W ursusie c360 też zmieniałem z odrzutnika na simering i było bez kłopotu a tu ten pierścień stawia ogromny opór ...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

Żeby to ściągnąć bez demontażu wału, widzę tylko jedną opcję - sprzęt stomatologiczny- czyli miniszlifierka (tzw. "dremel" )  z tarczkami do cięcia+ jakieś końcówki do szlifowania    +  pewna ręka i nieco cierpliwości.   :)​ 

 Trzeba by spróbować drania ponacinać i doszlifować kamyczkiem gdzie tarcza nie sięgnie, tak aby nie skaleczyć wału -tj. zostawiając możliwie najcieńszą ściankę- puszczą  naprężenia i  delikwent powinien się poddać  ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    309

Z tego co pamiętam, kolega przerabiał z 12 lat temu,   to wał trzeba wyciągnąć i dać do szlifierza żeby to wyszlifował.

Robili ten model w latach 70.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.06.2016 o 14:44, MichaSatta napisał:

Witam ! Mam taki problem otóż po kupnie ciągnika ( zetor 8111 ) borykałem się z cieknącym olejem silnika , wreszcie po sianokosach wziąłem się za niego i rozpołowiłem ciągnik . Okazało się że olej leci z odrzutnika oleju który chcę zastąpić pokrywką z uszczelniaczem jest to bardziej pewne i żywotniejsze rozwiązanie tylko pojawił się problem na wale jest taki jakby pierścień i było u mnie 2 mechaników i twierdzą że ten pierścień trzeba zbić ponieważ uszczelniacz nie będzie spełniał swojego zadania .... Ja mam trochę inne zdanie iż wydaje mi się że tego nie pójdzie zdjąć bo jest to razem z wałem i teraz nie wiem co zrobić czy jednak trzeba wywalić ten pierścień czy może jednak się go zostawia ..post-193220-0-03220700-1467031474_thumb.jpgpost-193220-0-23572900-1467031484_thumb.jpg

Witam. Kolego możesz podpowiedziec jak sie z tym uporales ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Atari
      Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.
    • Przez Nasters
      Witam może ktoś wymianiał pierścienie tłokowe we włoskim silniku stosowanym w same i lamborghini.Chodzi mi tu dokładnie o Lamborghini 1060  6cyl.Trzeba odjezdzać przodkiem żeby zdjać miske ??? ktoś cos ?
    • Przez andrew176
      Witam Panowie
      Mam problem z ciśnieniem w zetorze 8045
      Silnik po kapitalnym remoncie:
      tuleje, tłoki, wał po szlifie, głowica
      Problem  jest taki że po zapaleniu ciągnika a jest to docieranie ciśnienie jest na poziomie 3,5 po jakimś czasie spada do 1.
      Gdzie szukać przyczyny??
      Dodam że pompa oleju nowa, a filtr mam starego typu, tzw bąk. Gdzieś czytałem, chyba nawet na naszym forum że zmiana filtra na nowego typu czyli podwójny podnosi ciśnienie o 1 atm, ale to raczej tylko sposób na zwiększenie a nie eliminacja problemu.
      Jest też możliwość że wytarty wałek rozrządu, bo ciągnik dostał przez ostatnie lata w "d*pę" a olej już parę lat nie wymieniany.
      Dodam że filtr zakładałem do drugiego ciągnika i w nim jest ok, chyba że ośka w podstawie wytarta ale to sprawdzę suwmiarką.
      Proszę o jakieś rady.
      Pozdrawiam
    • Przez DominikPaweFilipczak
      Mam pytanie jak zdjąć miskę olejowa w zetor8011?
    • Przez frotek
      Witam forumowiczów! 
      Przymierzam się do demontażu pompy wtryskowej w zetorze 8145 trzeba ją regenerować. Muszę tylko przy demontażu zrobić znaki na korpusie silnika,pompy i wykręcać śmiało?  
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.