Skocz do zawartości
rabit500

uklad paliwowy zetor 16245 zts

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

rabit500    2

Witam poszukuje rozwiazania problemu jaki mam ze wskaznikiem paliwa w moim 16245. Mianowicie nie swieci mi sie tzw. komornik wskaznik paliwa dziala ale kontrolki niskiego stanu paliwa nie zaswiecaja sie. Co moze byc tego przyczyną. Po podaniu napiecia bezposrednio na przewody z czujnika w dolnym zboirniku zadnego efektu.

Prosze o szybka odpowiedz.
Jesli pomylilem dzialy prosze moderatora o poprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sadek    449

Po części sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, jeżeli poprawnie za symulowałeś pracę czujnika to problem w przewodach. Przewód po przewodzie, złącze po złączu i usterka się znajdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rabit500    2

Znalazłem gdzieś informacje o przekaźnik który przełącza wskazanie wskaźnika między górnym a dolnym jakiem. Jeśli coś takiego istnieje to prosiłbym o jakiś schemat, podłączenia i informacje gdzie on powinien być, bo u mnie niczego nieznalazlem co mogło by tym sterować
Znalazłem gdzieś informacje o przekaźnik który przełącza wskazanie wskaźnika między górnym a dolnym jakiem. Jeśli coś takiego istnieje to prosiłbym o jakiś schemat, podłączenia i informacje gdzie on powinien być, bo u mnie niczego nieznalazlem co mogło by tym sterować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wiktor1967
      Witam.Rozebałem wczoraj silnikw zetorze 8011 do wymiany tuleje i tłoki i mam mały problem na tłokach mam po trzy pierścienie.Na forum wszyscy piszą że trzy pierścienie są przy silniku z turbo a przy wolnossącym cztery.Ja mam silnik bez turbiny raczej nic przy nim nie było robione wał nominał typ silnika zetor 8001.Co teraz zrobiić kupić zestaw naprawczy na trzy pierścienie jak było czy na cztery?
    • Przez koza89
      Cześć, 
      mam problem z pompą paliwową w Zetorze 8111 (89-90 rok).
      Tydzień temu podczas talerzowonia (ok 1 h) ciągnik stracił moc i zaczął brzydko pracować. Odpalał ale wolno wchodził na obroty i nie miał mocy. Na drugi dzień nie odpalił.
      Zawiozłem pompę do pompiarza i okazało się że pompa została zabita jakąś mazią.
      Pompiarz stwierdził, że tak już ten typ ma i on nie wie dlaczego i że dużo osób ma ten problem nawet w nowych Zetorach.
      Pompę wyczyścił i po założeniu było OK przez około 1 godzinę - problem powrócił.
       
      Zanim znowu wyczyszczę pompę chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną takiego stanu.
      Może ktoś z Was miał taki sam problem z pompą paliwową w swoim Zetorze?     
       
      Odnośnie Zetora 8111 ZTS : 
      rocznik 89-90 olej Superol CC 30 wymieniony ok. 70 mth temu ciśnienie oleju w granicach ok 3 atmosfer pompa była regenerowana ok 1 roku temu bąk zamieniony przejściówką i dwoma filtrami 
    • Przez SmalcuXD
      Jaki ma być ustawiony luz na zaworach w zetorze 8011 ?
    • Przez Niki1986
      Witajcie,
      Chcę zrobić przegląd swojego zetora i mam takie pytanie, co należy zmienić podczas takiego przeglądu i na co zwrócić uwagę? Olej w silniku, oczyścić filtr(bąk), wymienić olej w skrzyni biegów(czy tam wchodzi 52 litry i jaki olej trzeba kupić gl-4?) i założyć jakieś nowe uszczelki?( wiecie to chyba groszowe sprawy a chcę mięć spokój, czy pasują od c385), zmieniać termostat? Bo nie wiem jak to wygląda po poprzednim właścicielu...
×