rabit500

uklad paliwowy zetor 16245 zts

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rabit500    2

Witam poszukuje rozwiazania problemu jaki mam ze wskaznikiem paliwa w moim 16245. Mianowicie nie swieci mi sie tzw. komornik wskaznik paliwa dziala ale kontrolki niskiego stanu paliwa nie zaswiecaja sie. Co moze byc tego przyczyną. Po podaniu napiecia bezposrednio na przewody z czujnika w dolnym zboirniku zadnego efektu.

Prosze o szybka odpowiedz.
Jesli pomylilem dzialy prosze moderatora o poprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    549

Po części sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, jeżeli poprawnie za symulowałeś pracę czujnika to problem w przewodach. Przewód po przewodzie, złącze po złączu i usterka się znajdzie.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Znalazłem gdzieś informacje o przekaźnik który przełącza wskazanie wskaźnika między górnym a dolnym jakiem. Jeśli coś takiego istnieje to prosiłbym o jakiś schemat, podłączenia i informacje gdzie on powinien być, bo u mnie niczego nieznalazlem co mogło by tym sterować
Znalazłem gdzieś informacje o przekaźnik który przełącza wskazanie wskaźnika między górnym a dolnym jakiem. Jeśli coś takiego istnieje to prosiłbym o jakiś schemat, podłączenia i informacje gdzie on powinien być, bo u mnie niczego nieznalazlem co mogło by tym sterować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damian1994s
      Witam. Mam problem mianowicie ubywa mi woda z tego co zauważyłem wydostaje się kolektorem wydechowym. Olej w silniku jest w porządku nie widać w nim wody również nie podnosi się stan. Dodam że uszczelka pod głowicą była niedawno wymieniana i głowica była planowana. Co może być przyczyną?
    • Przez Arek
      Przymierzam się do remontu silnika w 12145. Jakiej firmy zestaw naprawczy (tuleje+tłoki) polecacie ?
      Na allegro znalazłem:
      Granit - 99zł
      THM - 150zł
      MAHLE - 205zł
      Wiadomo, że nie chcę wydać majątku ale ma być zrobione porządnie. Jestem ciekaw czy te z granitu czy to jakaś chińszczyzna i nie warto sobie tym głowy zawracać ?
    • Przez MariuszGontarek
      Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  
    • Przez Juziak
      Witam Panowie może pomożecie wycieka olej z silnika przez sprzęgło dwoma otworami na dole korpusu co może byc ? Czyżby symeryng poszedł na walku ?
    • Przez damiex90
      Tak więc jak w temacie w ciągniku zetor 7211 coś mi stuka, ale tylko i wyłącznie wtedy gdy silnik przez dłuższy czas jest obciążony dajmy na to w orce, talerzówka, ciężki transport. Jeśli podczas wystąpienia zmniejszymy obroty albo się zatrzymamy to objaw ustaje na jakiś czas. Co może być przyczyną? Co to może być?  Jaki może być kosztorys? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.