pawel8891

Zetor 7711 problem z ustawieniem początku tłoczenia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawel8891    0

Od jakiegoś czasu mój zetor na zimnym silniku odpala coraz gorzej, na samym początku myślałem że to wtryskiwacze i faktycznie ciśnienie otwarcia było trochę za małe. Po ustawieniu wszystkich wtryskiwaczy tak jak trzeba niewiele się zmieniło, ciągnik nadal ciężko odpala na zimnym silniku. Sprawdziłem początek wtrysku i okazało się że był tuż przed GMP pierwszego cylindra. Teraz pompa leży na kolektorze wydechowym i nadal początek tłoczenia nie łapie się nawet na ostatnią kreskę. Czy problem może tkwić w kole pośrednim rozrządu?

Dodam jeszcze że silnik na zimno bez przepompowania ręczna pompką nawet się nie odezwie(po przepompowaniu zapala tylko z gazem w podłodze), dziwne bo paliwo nie schodzi wystarczy ruszyć pompką 3 razy i słychać jak puszcza zawór nadciśnieniowy z tyłu pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    61

Kolego , jak nic nie było wcześniej rozbierane to kąt wtrysku się nie zmienił od czasu jak opuścił fabrykę.

Kąt powinien wynosić (bodajże ) 23 stopnie przed GMP a sprawdzasz nie przy maksymalnie zaciągniętym gazie ,ale jak listwa sterująca sekcjami jest mniej więcej w połowie swego skoku . Jak nie rozbierałeś silnika to nic nie kombinuj z kątem wtrysku ,natomiast zacznij od dokładnego uszczelnienia układu paliwowego . Co to znaczy dokładnego ? To Znaczy żeby się nie zapowietrzał musi być idealnie szczelny nawet na rurce zlewnej nad wtryskiwaczami bo inaczej będzie schodzić  choć to wydaje się niemożliwe ,ale tak się będzie działo . Także wszystkie uszczelki miedziane zmień na nowe , przewody gumowe posprawdzaj dobrze podociskaj wszystkie śruby i nie ma bata żeby nie trzymał ( nie potrzebne żadne zaworki zwrotne ).

Ogólnie rzecz ujmując to wszystkie Zetory palą ciężko ale w temperaturze około 0*C  latem ,jak już jest problem to trzeba szukać przyczyny ( moim zdaniem najpierw  w kompresji ) -także weź to pod uwagę


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zydor    8

Podkładki miedziane dobrze jest zastąpić PMG-ami ( podkładka metalowo gumowa) lepiej uszczelniają, do tego wszystkie wężyki elastyczne zmienić na gumowe a nie twardniejące igielitowe. U mnie był winny wężyk przelewowy z pompy, twardy igielit pomalowany wyglądał jak metalowy, wyszło przy demontażu pompy wtryskowej - po prostu się zsunął wić układ nie miał prawa być szczelny. Test na szczelność  to suche przewody i po prostu rano po nocy za pierwszym ruchem pompką ręczną już zawór w pompce przelewa ciśnienie - czyli nic nie uciekło.

Pali od ćwierć obrotu .

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacus    205

tu raczej problem jest w silniku albo mniej prawdopodobne w pompie, a nie w podkladkach, ile silnik ma przebiegu bo remont sie klania-chyba ze cos bylo robione z nim lub pompa.

pompowanie reczna -juz zapomnialem jak to sie robi  :P


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    61

kolego ,w jakim stanie by nie był to zapowietrzony będzie stwarzał problemy przy rozruchu ,a więc od tego trzeba zacząć


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamisiek24    0

Odgrzeje kotleta. Jak nie pali po nocy czy nawet po kilku godzinach stania w lato to uszczelnienia sekcji i pompka zasilająca. Sprawdzone i przetestowane na przykładzie zetora7211. Czyli przegląd pompy. Pozdawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Czy jest możliwość założenia LPG do tego ciągnika i czy było by to opłacalne?
      I jaki był by to koszt ?
    • Przez Mily235
      Witam, jestem tu nowy, mam problem z zetorem 5320. Ostatnio zostały przeplanowane głowice, dotarte zawory, założone nowe końcówki wtryskiwaczy ustawione identycznie jak stare, pompa prawdopodobnie nie robiona. Chodzi o to że na wolnych obrotach podciaga dymek na niebieskio, silnik nie bierze oleju, raz na kiedy tam trzeba te 100 czy 200 dolać w ciężkich robotach, teraz po wymianie końcówek ciężej pali na zimnym silniku przeplata przez chwilę i bardzo dymi na siwo i niebiesko, ciepły pali na strzała. Myślałem że po dotarciu zaworów problem zniknie ale jest tak jak było, pompa ma centralne smarowanie i czy możliwe jest ze olej dostaje się do sekcji i z paliwem do silnika? Wcześniej silnik chodził łagodniej, teraz działa bardziej twardo jest glosniejszy, motor ma 5300 przebiegu. Proszę o jakieś rady 
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
    • Przez tre_k
      Panowie wymienione nowe kable do akumulatora, nowy akumulator 120AH 870A, ciągnik ciężko pali, wręcz nie chce odpalać musze kręcić parę minut żeby zaskoczył... teraz pytanie czy można mu jakoś pomóc w niskie temperatury?  wstawić jakąś grzałkę czy coś? czy napalić ognisko pod blokiem silnika? Czy wymiana świec coś da? czy zetor nie ma jakiegoś grzania wbudowanego ? tu wygląda mi na jakąś grzałkę ale nie wiem co to jest ??   https://drive.google.com/open?id=1ze6u6N-2MZV4FvmV1jABY_95zXb10KwG
    • Przez lexiflexi
      Cześć. Mam taki problem ze w moim zetorze jest dość mało paliwa w odstojniku... niedawno kupiłem 5211 i tam jest pełny odstojnik (mowa tu o silniku który pracuje) w 7245 nawet połowy nie ma tego odstojniku... zaciekawiło mnie to... z góry dzięki za pomoc 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.