radek269

Fendt 312 Vario

Polecane posty

brzozak2    241

czesci spokojnie mozna szukac w innych sklepach zajmujacych sie sprzetem rolniczym, filtrami, olejami itp. - powiem wiecej nawet nalezy, gdyz telefon dzis nie jest na tyle drogi zeby przeplacac kasiore, a ktos nas wyposazyl w glowy nie tylko po to, aby sie deszcz nie lal do srodka :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
QuasiRolnik    0

hehhhh... no raczej nie po to :D

Tymbardziej dziwią mnie takie krytyczne wypowiedzi nt Korbanka - przecież to w rekach klientów ich pieniądze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojack1014    0

serwis Korbanków jest cienki :/

wuja ma 308ci i po pewnym czasie mu się zepsuł

zadzwonił po serwis i czekał tak 2 dni!!!!!

a kiedy przyjechali powiedzieli, że nie potrafią naprawić......żenada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nibynikt    0

jaka jest różnica pomiędzy przekładnią Vario a Vario TMS. Z góry dzięki za odpowiedź :)

 

Pozdro dla użytkowników Fendt'a i nie tylko B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek269    0

na tyle co ja wiem to tms to coś takiego cvo dopasowuje obroty silnika do warunków pracy by utrzymać możliwie najniższe zużycie paliwa ale jeśli się myle to niech mnie ktoś poprawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nibynikt    0

to dobrze sprawuje sie te skrzynie przy tych mniejszych mocach. Kilka dni temu dzwonilem do korbanka i powiedział że Vario będzie montowana we wszystkich FENDT'ach za jakiś czas a kolekji na Fendta'a są do jesieni. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojack1014    0

na ten temat mi nic nie wiadomo

ale jeśli ciągnik będzie dużo miał ciężkiej pracy

to lepiej dopłacić i wziąć skrzynkę Vario...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem szczęśliwym posiadaczem 312 vario TMS. O ile pamiętam to dopłata za TMS jest stosunkowo niewielka (1200 zł), a efekt super. Tego nieda sie opisac - trzeba sie przejechać i porównać.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrDragon    1

Przyznaje koledze racje, różnica jest na pewno ogromna, jechałem Fendt'em z Kuhnem 4 i gdy miał za ciężko zaraz słabł.

A co do serii 300 Vario to są to wspaniałe ciągniki, tylko potrzebują kilka kilogramów obciążenia za tylnych kołach i na przodzie. :lol:


www.up.poznan.pl/knir/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

wspaniale bylyby gdyby mialy hydraulike sterowana poprzez elektrozawory, a nie wajchy niewygodnie umieszczone, wyzszy przeswit i podlokietnik ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

No ale wtedy musiałby nazywać się JD :lol: Premium z SCV-tak właściwie to żaden problem-przyklejamy inny znaczek i cześć :D.Nie wiem ,pewnie podpadnę ale jakoś ta seria 300 Vario do mnie nie przemawia(nie to żebym odmówił jakby ktoś mi za darmo oferował :D),400 z kolei to już inna bajka.Ten 300 Vario jest trochę jak mój 5720-na duży za mały na mały za duży :D (wiem ,wiem brzozak że u Ciebie takie ciągniki służą jedynie jako przedni balast :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

ma na pewno jeden ogromny plus - znakomita cena w stosunku do tego prezentuje.

wiekszosc konkurentow, sporo gorzej wyposazona jest tylko o pare tys. euro tansza, valtra rowniez gorzej wyposazona jest nawet drozsza :lol: i to sporo. najlepiej by bylo gdyby mozna doplacic ze 2 tys. euro i miec to czego nie ma :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Hmm brzozak-a o którym ciągniku piszesz ?-bo jeżeli o 312 to jak kształtuje się ostatnio jego cena ?Bo że 5720 ma dobrą cenę w stosunku do możliwości to ja wiem :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

312 vario z pelnym mozliwym wyposazeniem 68 000 euro netto (- przewidywany upust 1 000 - 1 500 euro) - na takim poziomie ksztaltowala sie cena w maju, jednak po znanych juz cenach plodow rolnych na rok 2008, mysle ze rodzimi dilerzy nie wrpowadzali podwyzek :lol: :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2

Ktos tu napisał, że Fendt 312 jest wielkości MTZa. Gdzie MTZ do 312. Fendt 312 Vario waży 5300 kg z pełny bakiem bez obciązników, a spokojnie można go dociążyc do 6500 kg. To chyba taki lekki nie jest. Mój znajomy też ma 312 Vario i ciąga nim pług KUHN Vari-master 122 na zabezpieczeniach Non-stop. Ma całkiem sztywne ziemie, orze na 35 cm głęboko i 2 metry szerokosci. Fendt idzie 8,5 km na godzine przy 1750 obrotów. Sam mam 312 i polecam szczerze.


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2

Ważyłem dwa tygodnie temu 5300 kg


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

no to rzeczywiscie kawal klocka z niego, a napisz jakie masz gumy, gdzie i ile mu mozna obciazenia zapakowac ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2

Laczki tył 540, a przód 480. Jeśli chodzi o dociążenie to tak na przedni TUZ spokojnie moge założyc klocek 850 kg (a nawet i 1000 jesli ktoś by sie uparł), a na tył w kola po 200 kg w każde koło.


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

nie powiem ciekawie sie ta masa przedstawia i dodatkowe obciazenie ;)

 

a powiedz jak sie steruje hydraulika zewnetrzna, bo mnie najbardziej przerazaja te dzwignie, no i czy masz porownanie do sterowania poprzez elektrozawory?

jak sprawuje sie sterowanie iloscia przeplywu, bo w MF 8240 przy mechaniku tez jest, ale nie specjalnie sie kreci tymi kurkami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    2

No tak jest dzwignia jedna ruchoma krzyżowo w cztery strony. Ilosc przepływu oleju reguluje się pokretłem w kabinie (jak dla mnie wygodnie). Porównanie mam bo pracowałem sporo 714 Vario... Wiesz to już kwestia przyzwyczajenia, napewno w 714 wygodniej tym sie steruje, ale ta dzwignia od hydrauliki w 312 jest naprawde super bo np w NH czy zetorze to tragedia w porównaniu do Fendta.


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL0905    2

Co wy porównujecie Zetora i New Hollanda do Fenda. Do tej marki można jedynie przystawić JD, Valtre i moze DF

Edytowano przez brzozak2
Ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Fed334
      Witam!
      podczas rozłączenia przedniego napędu, występuje szarpnięcie, rzucenie przednimi kołami w ciągniku.
      Także podczas hamowania, kiedy po zakończeniu hamowania i puszczeniu pedału hamulca(wtedy rozłącza się przedni napęd automatycznie) występuje szarpnięcie.
      załączenie napędu wygląda bez zarzutów.
      Co może być przyczyną?
    • Przez Mycek5120
      Panowie kto mi wyjasni do czego służą te dwa klawisze w załączniku pomarańczowy i niebieski ani jednego jeszcze nie wciskałem


    • Przez rzeznik13
      Witam serdecznie. Chciałbym się coś dowiedzieć na temat nowej serii 300 Vario S4. Czy ktoś już posiada takowy ciągnik ? Jak cenowo klasują się te modele ?
      Zapraszam do dyskusji.
    • Przez LukaszBONQ
      witam,
      mam fendta 312 vario 900 mth, tydzień temu po dłuższej przerwie podpięty został do beczki i okzazało się że pod obciążeniem nie ma mocy oraz dymi tak że wczorajsza chmura nad Łodzią to pikuś... Ja nie chcialem sam kopać, wiedzy też zbytnio nie mam i autoryzowanego mechnika zaprosiłem z Lipin. Jako przyczynę awarii zawór recyrkulacji spalin wykluczył, zdemontował turbosprężarkę - oddalem do sprawdzenia i okazalo się że ok. Potem wykręcił wstryski (to jest comon rail), dziś okazało się że też nie są przyczyną awarii. No i widzę że facet już nie wie gdzie szukać, a traktor potrzebny... Spotkał się ktoś kiedyś z takim przypadkiem? Może jakieś sugestie? Z góry dziękuję
    • Przez F1traktors
      Witam.Mam w planach kupienie Fendta 312. Do tego przyjdzie również stoll fz30.Mamy u korbanka napisane za 63 tyś Euro z tuzem i obciążnikiem 870kg. Powiedzieli też że mają również z amortyzowaną ośką.Pytanie czy jak bym nie wziął będe żałował czy wydusić ostatnie grosze i kupić amortyzowaną oś bez załowania??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj