Skocz do zawartości
xzibit0000

Landini Powerfarm 100HC - Problem z silnikiem (?)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
xzibit0000    3

Witam, od 2010r posiadamy ww ciągnik, od początku chodził przyzwoicie, żadnych poważnych usterek itp. ale z czasem użytkowania pogłębia się problem z silnikiem, otóż ciężko odpala, sam gazuje, czasem nawet gaśnie tzn. Odpali, wejdzie na ok 1.5tys obrotów, spadnie do 500 obrotów i się zadusi, albo odpali się go i obroty skaczą do tych 1.3 tyś obrotów, spadnie do 750 i tak skacze, z czasem się unormuje ale i tak ruszają się te obroty tylko że w mniejszym zakresie. również zauważyłem że po odpaleniu kopci na czarno jak tak ,,gazuje''. nawet jadąc po szosie czuć te szarpania obrotów. spotkał się ktoś kiedyś z podobnym problemem? jeśli tak to prosze o info. z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    886

To wygląda na jakiś problem z dawka paliwa być może coś pompie dolega albo wtryski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    12

z jakiego rejonu jesteś ?

a ogólnie jak sprawuje się ciągnik, jaki masz ustawiony rozstaw kół ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

xzibit0000    3

@toorano WLKP, Koła mam r34 na tyle i r 24 na przodzie więc nie służy mi jako typowy ogrodnik :P  jak dla mnie jest troche za bardzo mechaniczny, i ciężko dostać części do niego bo mało kto w polsce ma katalog części do tych ciągników, i jak na taki ciągnik to dużo pali mi się wydaje, MF 3070 którego mam, o wiele mniej pali i a jest dużo mocniejszy pomimo tylu samu KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xzibit0000    3

Witam ponownie. chciałbym zapytać czy macie też problem z ,,zamuleniem'' silnika do 1500obr/min ? po przekroczeniu 1500 idzie ładnie i ma moc, tak to mocno kopci i wolno sie rozpędza, jak się rozgrzeje to jakoś idzie, ale na zimnym to masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturop9    0

Landini to jest nic innego jak McCormick tylko inny kolor  wystarczy dobrać model i masz części te same co do mccormicka a na resztę dolegliwości to tylko komputer i wszystko stanie się jasne  może trzeba wgrać nowy soft ciągnik zanim zostanie sprzedany wychodzi kilka nowych softów potem kalibracia skrzyni sprzęgła itd 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xzibit0000    3

Landini to jest nic innego jak McCormick tylko inny kolor  wystarczy dobrać model i masz części te same co do mccormicka a na resztę dolegliwości to tylko komputer i wszystko stanie się jasne  może trzeba wgrać nowy soft ciągnik zanim zostanie sprzedany wychodzi kilka nowych softów potem kalibracia skrzyni sprzęgła itd 

 

wiem że LAndini to McCormick.

w moim modelu sterowanie dawką paliwa jest przez pompe a nie kopmuter i tu ten problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturop9    0

Ten Landini jest całkowicie mechaniczny wymień filtry sprawdź układ paliwowy a jak to nie pomorze  znajdź  dobrego pompiarza  .

Co do kół  to zależy  w jakie był fabrycznie wyposażony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xzibit0000    3

Ten Landini jest całkowicie mechaniczny wymień filtry sprawdź układ paliwowy a jak to nie pomorze  znajdź  dobrego pompiarza  .

Co do kół  to zależy  w jakie był fabrycznie wyposażony

 

filtry itp już przerabiałem i żadnej poprawy także też obstawiam polowi na pompe.

tak wgl. oriętujesz się może czy te modele wszystkie są takie ,,mułowate'' i turbina zaczyna działać od ok. 1400 obrotów? (chociaż ten landini jest caly czas mułowaty..)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez xxmariusz22
      Mój problem polega na tym, że średnio w miesiącu muszę dolewać ok 2 l. oleju do wspomagania. To duża ilość a nie zaobserwowałem żadnego wycieku, więc olej gdzieś musi wędrować, sprawdziłem stan oleju w skrzyni i okazało się, że jest go za dużo. W ciągniku jest jedna pompa od hydrauliki i wspomagania, czy dobrze przypuszczam, że pompa po prostu ma nieszczelność i wyrzuca mi olej ze wspomagania do skrzyni ?
    • Przez damianXXL
      Witam. Kupilismy dziś landini 6880 4x4. Proszę o jakies opisy wajh itp. głownie od strony lewej. Sprawdzaliśmy napęd i ciagne ale jak wyłaczć to tez ciagnie... o co chodzi? Na placu przed zakupem normalnie sie wyłaczył... kontrolka na desce sie zaświeca ze jest napęd a jak zgaśnie to to nie powinno byc a dalej jest załączony. Ktoś coś doradzi>? Temat ogólno- opisowy z zapznawaniem ciągnika
    • Przez pawelch
      Problem z olejem w skrzyni biegów.
      Problem jest taki, że olej ma kolor kawy z mlekiem, wygląda jak zawiesina, co robić?
    • Przez Lukasz2v51
      Wie ktoś może gdzie są jakieś serwisy LANDINI.
      Najlepiej woj. Lubelskie,Mazowieckie,Podkarpackie,Świetokrzyskie.
      Potrzebny jest mi serwis żeby przyjchał i podłączył ciągnik pod kompa.
      Jeśli ktoś wie prosił bym o jakieś namiary(nr tel. strona internetowa itp..)
      Z góry dzieki:)
    • Przez Ghibli_100
      Witam 
      mam problem z układem przedniego napędu . Przy skręcaniu w lewo lub w prawo lewe koło zrywa grunt przy wyłączonym napędzie.
      Obie opony są różnych firm i mają zużyty bieżnik w różnym stopniu. czy jest możliwe że się nie zgrywa mechanizm różnicowy ?
      Mam jeszcze problem z elektryką w ciągniku nie działaja mi tylnie i przednie światła robocze.czy może ktoś podesłać zdjecie skrzynki bezpieczników ?
×