SZMEKK

Renault 145.14 TX

Polecane posty

SZMEKK    21

Koledzy mam pare pytan a nie znalazlem zadnej konkretnej odpowiedzi na forum.

1.Jak wyglada sprawa z tymi zbiornikami paliwa, tz. paliwo przelewa sie powoli z jednego do drogiego tak? wydaje mi sie ze u mnie jest po drodze jakis zaworek po drodze na wezu (albo to jest odpowietrznik?)? trzba cos z tym robic specjalnego w czasie tankowania czy cos?

2.z lewej strony fotela sa dwie dzwignie, jedna jest od przedniego napedu a droga wyglada jak hamulec reczny a ten jest z prawej strony, podejrzewam ze moze jest to hamulec womu ale strasznie ciezko to ruszyc i nie sprawdzałem . co o tym myslicie? wersja ciagnika o ktorej mowie  to 16x16. pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidgr    82

A moze ta jedna dzwignia to blokada przedniego mostu sprawdz czy do mostu nie dochodzi jakas dźwignia bo juz w kilku ciagnikach duzych spotkalem sie z taka blokada wlasnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

Między sprzęgłem a hamulcem jest dodatkowy mały pedały i to pewnie jest blokada więc ta opcja raczej odpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidgr    82

Ale masz blokade tylnego mostu i to moze byc ten pedal co opisujesz ale także ciagniki posiadają przednia blokade mostu wlasnie oddzielną dzwignie ja spotkalem sie z takim rozwiazaniem w case i kubota z serii dt z lat 80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dźwignia z lewej to sprzęgło WOM

zbiorniki są połączone, nie powinno być żadnych zaworów, więc jeśli coś takiego masz możesz spokojnie wywalić  ;)

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

koledzy  a z tym paliwem to bedzie tak ze najpierw napelni sie  calkiem ten dolny zbiornik pod kabina i bedzie pokazywac ze ten jest pelny a gorny pusty a potem gdy zaczne wlewac wiecej paliwa to na tym gornym tez sie podniesie wskaznik paliwa?

u mnie ta dzwignia ciezko chodzi od tego womu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Jeśli napełnisz dolny zbiornik do pełna a bedziesz dalej lał paliwo to i góry bedzie się napełniał i wskazówka o ile działa bedzie to pokazywać.
Co do dźwigni wom-u to jeśli już linka jest przerdzewiała może cięzko chodzić. U mnie też cięzko chodziła ale po prasowaniu i czestym jej używaniu trochę się rozchodziła i teraz jest lżej. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nwj451    0

Ale jak zostanie 2 cm na dnie górnego to lepiej zalać paliwem jak wskaźniki nie chodzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

z górnego wszystko nie spłynie, chyba że odkręcisz i przechylisz na prawo  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

Ale masz blokade tylnego mostu i to moze byc ten pedal co opisujesz ale także ciagniki posiadają przednia blokade mostu wlasnie oddzielną dzwignie ja spotkalem sie z takim rozwiazaniem w case i kubota z serii dt z lat 80

renault to nie  case czy kubota  renaty z tych lat i z tych serii nie miały blokady przedniego mechanizmu różnicowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

renault to nie  case czy kubota  renaty z tych lat i z tych serii nie miały blokady przedniego mechanizmu różnicowego

 

Mylisz się kolego.

Renault w 1976 roku wprowadza rewolucyjny, jak na tamte czasy system "BLOCAMATIC" - czyli system automatycznego hamowania (blokowania) mechanizmu różnicowego bez konieczności ręcznej interwencji. Pozwala na bardzo znaczący wzrost wydajności pracy oraz ogranicza zużycie opon.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

w niczym się nie mylę Kolego  pokaż mi zdjęcie przedniego mechanizmu różnicowego Renault 145-14 z blokadą załączaną mechanicznie bo o tym mowa a Ty piszesz o mechaniżmie różnicowym o zwększonym tarciu wewnętrznym  jakkolwiek by się nie nazywał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

renault to nie  case czy kubota  renaty z tych lat i z tych serii nie miały blokady przedniego mechanizmu różnicowego

 

Jeszcze raz zacytuję Twoją wypowiedź z wytłuszczeniem wyrazów kluczowych:

renault to nie  case czy kubota  renaty z tych lat i z tych serii nie miały blokady przedniego mechanizmu różnicowego - dlatego piszę, że miały blokadę i to automatyczną i bardzo skuteczną.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

nie wykręcaj kota ogonem dobrze wiesz o co mi chodzi i przeczytaj post  którego dotyczyła moja wypowiedż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    436

Nie chce nikogo bronic ani za nikim obstawac ale jednal @AlaCapone ma racje tak napisałeś ion sie odniósł do twojego posta. A ty na przyszłosc pisz dokladnie o co ci chodzi alboczytaj ze zrozumieniem swoje wypowiedzi bo potem wychodza takie sytuacje jak wyzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj