News
adrriano

Renault Ares 630 RZ - problem z podnośnikiem EHR, sam unosi ramiona tylne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adrriano    0

Witam,

Mam problem z podnośnikiem w Renault Ares 630 RZ. Było już kilku specjalistów, ale jak na razie nie udało się rozwiązać sprawy. Może ktoś z forumowiczów będzie w stanie pomóc.

Problem:
Ramiona tylne potrafią się czasami (a nawet często) same unieść o kawałek do góry.

Szczegóły:
-unoszą się o pewien kawełek i się zatrzymują
-unoszą się zarówno pod obciążeniem (zawieszona maszyna) jak i bez chociaż częściej pod obciążeniem, np przy orce
-kiedy zaczną się unosić nie pomaga ustawienie przełącznika w pozycję stop (tzn w sytuacji gdy same już się unoszą, ustawiam przełącznik regulacji wysokości w pozycję stop, ale one nadal się unoszą)
-kiedy po opuszczeniu "zdążę" ustawić przełącznik w pozycję stop zanim zaczną się unosić to już się same nie podniosą

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RogR01    16

a masz w nim takie pokretlo dzieki ktoremu mozesz ustawic wysokosc podnoszenia i opuszczania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ignacy01    7

sprawdz czy czujniki położenia ramion sie nie odkreciły. jak beda miały luz to będą sie przestawiac i dawac bledny sygnał o połozeniu ramion(powinny one znajdowac gdzies na końcu ranion podnosnika, pod ciagnikiem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adrriano    0

1) Maksymalną wysokość podnoszenia ustawia się elektronicznie, przyciskami.

2) Czujniki przy ramionach mają rzeczywiście trochę luzu, tylko że ramiona się potrafiły podnieść również na postoju (bez ruszania ramionami) no to chyba nie to... ale spróbuję poruszać przy tych czujnikach przy odpalonym ciągniku i sprawdzę czy to wpływa. Dam znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrriano    0

Witam ponownie,

Popróbowaliśmy przy czujnikach, tych przy ramionach. Mają one trochę luzu, ale ruszanie nimi w żaden sposób nie wpływa na zachowanie podnośnika. Po tym wnioskuję, że to raczej nie to.

Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regulację siłowaą wyłączyłeś na sterowniku ma sie rozumieć?.Jeśli chcesz sprawdzić czy to wina tych czujników tzn.sensorów to porostu wypnij wtyczki od jednego i drugiego,znajdują się one na podnośniku. Zacznie wtedy mrugać dioda na sterowniku sygnalizujaca awarię jednak tym się nie martw i wtedy sprawdź podnośnik czy wariuje. Jeśli nadal wariuje to uwagę skieruj na czujnik wysokości podnoszenia i opuszczania ramion,z prawej strony pod ramieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gard    0

Witam
Mam taki problem w aresie 640rz z 99 r.po 40 min pracy z agegatem podnosnik przestaje podnosic. Po 3 godz.postoju wszystko wraca do normy idziala poprawnie do momentu rozgrzania oleju. Po wymianie oleju na Agrol stou plus 10w40 poprawa jest taka ze po rozgrzaniu podnosi bardzo bardzo powoli.Tuz i hydropak dziala poprawnie nawet jak olej rozgrzany.Nadmieniam ze maszyna dopiero kupiona. Prosze o pomoc moze ktos juz mial taki przypadek lub wie jak to naprawic jestem z okolic Radomia. Pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez alojzy110183
      witam. Czy orientuje się ktoś czy w Renault Ares 815 kalibruje się skrzynię biegów ? Jeżeli tak to w jaki sposób ? z góry bardzo dziękuję za informacje i proszę o pomoc
    • Przez Pokusa75
      Witam, proszę Państwa, mam dylemat z wyborem ciągnika. Posiadam 120 ha ziemi i szukam drugiego mocniejszego traktora do obróbki pola. Nie powiem że nie jestem zadowolona z ursusa 1224 ale przydała by mu się pomoc. Znajomi namawiają mnie na renault z silnikiem MWM. Jako że ciągnika nie będę szukać bo mam namiary na pewnego Pana który sprowadza je na zamówienie w określonych pieniądzach, stanie, ma serwis i wszystkie części + wsyatwia gwarancję na ciągnik do roku czasu to jednak napisałam tutaj żeby się poradzić. Otóż jak wam się one sprawują, chodzi mi o medele 110.54, 120.54, 133.54, jaka jest pomiędzy nimi różnica? Czy któryś jest mniej awaryjny a drugi bardziej? Szczerze przyznam że najbardziej interesuje mnie 133.54, większy nie wchodzi w grę bo turbina... czy te silniki naprawdę tak mało palą i są tak twarde (wieczne). Mam czas z namysłem do niedzieli bo na kolejną wizytę u tego Pana umówiłam się właśnie na niedziele. Czy brać z elektryką czy pełna mechanizacja, czy 133.54 różni się czymś zależnie od roku? Szukam z końcówki czyli tak około roku 97-98, z moimi wymaganiami Pan obliczył że mniej więcej musiała bym czekać około 3 tygodni i cena w takim stanie o jakim mówię to koszt około 65 tyś (może więcej, może mniej). Z góry dziękuje za odpowiedzi o ile ktoś będzie chciał czytać i odpisywać na moje wypociny.
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Skorsky
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 103.54 1993r. Zakupiłem go niestety od typowego handlarza, a będąc raczej małowiedzącym w tym temacie okazało się że ciągnik nie jest w pełni sprawny.Rzeczy mechaniczne udało mi się doprowadzić do ładu. Jednak z tego co wiem ciągnik posiada nieodpowiednie koła. Przednie są 13.6 rozmiar 28, a tylne 16.9 rozmiar 34. Z tego co sprawdzałem na stronach które podają zalecane rozmiary to powinny być 14.6 r28 i 16.9 r38. Tutaj pojawia sie moje pytanie w związku z tym że wymiana 4 kół może byc dosyć kapitałochłonna. Skoro przednie są w odpowiednim rozmiarze znaczy wysokośc felgi wynosi 28. Czy musze zmieniać przednie opony? Czy wystarczy że wymienię tylko tylne koła? Jesli tak to domyślam się że powinny być tam felgi o rozmiarze 38, w związku z tym jak dowiedzieć się/obliczyc jakie powinny byc tam opony aby obie osie się zgrywały i nie wpływało to niekorzystnie na układ napędowy?
    • Przez Lukas210
      witam mam problem z renault po podłączeniu pługa obrotowego unia Ibis LS obraca do połowy i dalej nie idzie, pod które wyjścia powinny być podłączone węże?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.