Polecane posty

daf7160    0

Witam, jestem tu nowy i nie wiem czy w dobrym miejscu piszę. A mianowicie posiadam Ursusa 1634 ze skrzynią trzy biegową, chciałbym ją przerobić na szybką ale się nie da dlatego mam zamiar zakupić i przełożyć skrzynię biegów z ursusa 912. Tylko rodzi się pytanie czy to w ogóle możliwe i czy wytrzyma. Proszę o szybkie i konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Patryk1222    43

Myślę że gdy nie ma się pojęcia to lepiej nic nie pisać...

W 912 i 12xx były 4 a 16xx 3 biegi ale skrzynia wytrzyma nie jeden popegerowski ursus 16xx ma skrzynie 4 biegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daf7160    0

Przeglądałem katalogi części to 1224 ma tą samą skrzynie co 912 a przecież do 1224 zakładają u nas turbiny a to już wtedy jest 1614 czyli to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    268

Skrzynie spokojnie można zakładać, różni się paroma szczegółami, inny wzmacniacz, 4 biegowe inny wałek sprzęgłowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scotii    0

jak już chcesz przełożyć skrzynie to bierz od 1224 bo czwórki na niektórych trybach maja łożyska kulkowe a szóstki  w tych samych miejscach łożyska baryłkowe (np wałek wstecznego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    61

do tego w skrzyni od 4 z oznaczeniem 23V jest trochę zachodu z przerobieniem na szybką trzeba szlifować obudowę i nie można włożyć bagnetu od poziomu przeszkadza jeden tryb ze skrzynią z 6 o oznaczeniu 25V nie ma już tego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krol295
      Witam chciałbym się was poradzic jaki kupic licznik motogodzin do 912 w jednej mam firmy KOR ale przeklamuje czy tylko ta sztuka taka jest czy kazdy z tej firmy? Jakie macie w swoich ursusach i jaki polecacie, i które są polskie?
    • Przez AS931
      Witam.
      Chciałbym dowiedzieć się jaka jest skrzynia biegów w Renault Ares 610/620 i czy jest awaryjna. Bo wiem ze w Ares 630 jest skrzynia Fergusona która jest bardzo awaryjna i chciałbym dowiedzieć się czy w 610/620 jest ta sama skrzynia.
    • Przez swistak1983
      Witam,
      Mam problem z podnośnikiem po regeneracji. Po zakupie ciągnika problem był z podnośnikiem.
      Wymieniony został tłok, cylinder, zawór odcinający od pompy wspomagającej, rozdzielacz został zregenerowany w Tucholi, nowy tłok wspomagajacy. Problem z podnośnikiem pozostał
      Po zamontowaniu pojawił się następujący problem.
      1. Rozdzielacz działa jeśli chodzi o wyjścia zewnętrzne. Ciśnienie na wyjściach szybkozłoczy prawidłowe. Stąd zakładam że pompa jest ok.
      2. Zakładam że nowy tłok, cylinder i pierścienie są ok
      3. Zawór bezpieczeństwa tłoka jest raczej ok ( po zablokowaniu opuszczania na dławiku  maszyny nie opadają )
       
      A  w czym jest problem.
      Niestety nie wiem na których pozycjach jest regulacja siłowa, ciśnieniowa, pozycyjna i mieszana ( może ktoś podpowie) wiec próbuję wszystkich kolejno.
      Podnośnik podnosi na wszystkich pozycjach. Jedna na pierwszej od przodu podnosi bardzo powili a czasami wcale się nie zbiera.
      Na każdej pozycji po podniesieniu pługa 3 skibowego obrotowego po lekkim naciśnięciu na końcu pługa maszyna opada. To samo się dzieje sp na najechaniu na dziurę gdzie zawieszona maszyna zakołysze się ( opada do samego dołu jak już zacznie)
      Wygląda to tak trochę na problem z regulacją siłową. Natomiast dlaczego dzieje się to na wszystkich zakresach w szczególności na regulacji pozycyjnej nie powinno mieć na to wpływu.
       
      Będę wdzięczny za podpowiedzi.
       
       
    • Przez frytass
      Cześć! Kilka tygodni temu kupiliśmy Ursusa 914 z 1989 i teraz poprawiamy go trochę wizualnie i przy okazji wymieniamy to co zepsute do około. Do rzeczy... chcemy wymienić koło pasowe na wale z przodu silnika. Niestety po zapięciu biegu silnik dalej się obraca tak jakby sprzęgło nie trzymało w ogóle i nie mogę odkręcić śruby która trzyma koło. Przed rozkręceniem przodu ciągnik normalnie jeździł i nie wykazywał zużycia sprzęgła. Nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z taką maszyną i nie mam pojęcia czy tak ma być czy sprzęgło jest do wymiany czy co? 
    • Przez denis914
      posiada ktoś w ciągniku haki kategori 2 wersja lekka czy są warte kupna
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.