Polecane posty

rygii1234    0

Pacjent C385 !!!Witam mam problem jak w temacie kupiliśmy nową głowicę regenerowaną tzn nowe zawory, po sprawdzaniu szczelnosci itd itd oraz nową uszczelkę pod głowicą zregenerowaliśmy wtryski dół silnika wyglądał bardzo dobrze . I teraz jest problem wywala olej do wydechu i czego to może być przyczyna spotkal się ktoś z czymś takim ? Dodam iż ciągnik nie kopci na niebiesko czarno itd. .

Edytowano przez rygii1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

a czy to na pewno olej bo być może wtryski musisz ponownie sprawdzić,zmieniałeś pierscienie?zmierz ciśnienie w cylindrach,przyczyna pokazania oleju może być również uszkodzona prowadnica zaworu lub jego uszczelniacz .Zacznij od ponownego sprawdzenia wtryskow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

A może 5a głowica tak fachowo zregenerowana jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rygii1234    0

głowica właśnie była regenerowana w iławie w firmie zajmującej się tym od lat . Było robione planowanie oraz zostały założone nowe zawory i zregenerowana kompletnie . I dlatego się dziwimy o co tu może chodzić. A z tymi wtryskami zostały zmienione końcówki przed remontem jakiś tydzien temu i sprawdzone i sa sprawne w 100 % ciągnik nawet dymka nie pusci .


a i dodam ze z każdego otworu wydechowego wali olejem ... szok bo raczej pierscienie wszystkie na kazdy cylinder by się nie zużyły z chwili na chwile przed wymiana nie pluł olejem właśnie i ot to nasze zdziwienie


znow głowica jakbybyła zregenerowana niewłaściwie to moze na jednym cylindrze moze 2 była by ta nieszczelnosc a nie na wszystkich i to jest własnie tez dziwne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

zmierz ciśnienie,jesli słabe zmieniłbym pierscienie,sprawdził jeszcze raz głowicę bo czy tak czy tak musisz odkręcić ją ponownie,a jak z olejem nie przybyło ,a i jak z odmą jest 

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

a korkiem wlewu oleju nie leci dymek bo jesli tak to uszczelka wydmuchana,

 

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

A moe topaliwo a nie olej. Jakie ciśnienie mas ustawione z wtryskach, jakie końcówki i jaki typ pompy wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

wydaje mi się że masz przedmuchy skoro odma idzie dymek ,chyba musisz zmienić pierscienie lub kupić zestaw naprawczy tłoki ,tuleje itp.Jest to dodatkowy koszt ale zrobisz i bedziesz miał lata,bo cisnienie pewnie trzyma to nie musisz wału ruszac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rygii1234    0

to jest raczej olej, mówisz że przedmuchy jak odmą idzie dymek ? a od czego mogło wydmuchać uszczelkę za mocno dokręcona za lekko ?


ale dziwne bo przed naprawą też szedł mały dymek jak teraz i nie było problemu z olejem w kolektorze wydechowym


i siłe też ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

zacznij  najlepiej od pomiaru cisnienia w cylindrach,od tej najprostrzej rzeczy i sie okaże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Przeważnie tak paliwo idzie, czarne jak olej. Ciśnienie na wtryskach  powinno być około 200, nie 180 jak podają.

sprawdź ciśnienie w cylindrach to dużo powie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

taki sprzet to sam zrobisz ,nawet na youtube powinienes znalezc,stara koncówka, zegar,złaczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    108

Jeśli to nie ropa to olej może dopływać z góry- zaworami albo dołem- pierścieniami. Zawory wykluczyłeś to najwyżej dół zostaje. Progi ma cylindrach są? Duże przedmuchy z odmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

wydaje mi się że masz przedmuchy skoro odma idzie dymek ,chyba musisz zmienić pierscienie lub kupić zestaw naprawczy tłoki ,tuleje itp.Jest to dodatkowy koszt ale zrobisz i bedziesz miał lata,bo cisnienie pewnie trzyma to nie musisz wału ruszac.

Nie znasz się to się nie udzielaj bo wypisujesz takie głupoty że przykro nawet to czytać. Ten "dymek" jak to nazywasz nawet na silniku po remoncie będzie występował bo pierścienie nigdy nie uszczelnią całkowicie chodź by nie wiem jakiej były firmy.

 

Co do autora to najpierw należy ustalić czy ginie olej czy paliwo, dopiero później będzie można cokolwiek powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

Nie znasz się to się nie udzielaj bo wypisujesz takie głupoty że przykro nawet to czytać. Ten "dymek" jak to nazywasz nawet na silniku po remoncie będzie występował bo pierścienie nigdy nie uszczelnią całkowicie chodź by nie wiem jakiej były firmy.

 

Co do autora to najpierw należy ustalić czy ginie olej czy paliwo, dopiero później będzie można cokolwiek powiedzieć.

słuchaj bears ,posiadam c 385 i póki co u mnie nie widać nawet dymka tam gdzie odma ,jeżeli będą duże przedmuchy w cylindrach  to będzie dymem waliło z odmy ,a widze że ty to chyba wszech wiedzacy jesteś ,i wyjaśnie tobie że jeśli by to była lekka para to ok jest w porzadku ,ale jesli dymem wali to są przedmuchy na cylindrach.

Edytowano przez jack80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez ursusuc3603p
      Problem jest taki,ciągnik po podpompowaniu paliwa ręcznie chodzi normalnie przez chwilę a potem gaśnie,a naciskanie pedału gazu nic nie daje. Co może być przyczyną? Dodam że pompka jest nowa,kupowana w zeszłym roku na jesień.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj