Fugeo

Reanult Ares seria 600

Polecane posty

Fugeo    281

Witam

 

Potrzebuję opinii na temat ciągników Renault Ares serii 600. Co lubi się w nich psuć, ile kosztują ewentualne części.

Rozglądam się za czymś używanym i najbardziej w oko wpadł mi model 630.

Póki co to wyczytałem, że w tych ciągnikach lubi wysiadać sterownik EHR - ile kosztuje jest jego ewentualna wymiana/naprawa?

Czy skrzynie w tych ciągnikach lubią się psuć? Jak wygląda spalanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Styzus    50

użytkuje właśnie Aresa 630rz, wg mnie pali nie najgorzej oczywiście zależy co mu na dupe zaczepisz, musisz łac dobrej jakości oleje m.in. fuschs'a, silnik jd wytrzymała jednostka, żwawy ciągnik, duży zakres biegów 32x32, sprzęgło w gałce od biegow. wg mnie godny polecenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    281

A ten sterownik od EHR często się psuje?

Szukać ze skrzynią mechaniczną najlepiej?

Wszystkie używane mają po ok. 6000 tys godzin - jest się czego obawiać?

Edytowano przez Fugeo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Styzus    50

hmmm, czy często to nie wiem, u żadnych z moich znajomych którzy maja aresy nie słyszałem, zeby padł ehr. ja osobiście polecam skrzynie z przelozeniami 32x32, to jest o ile sir nie mylę skrzynia dyna4 całkowicie wzięta od fergusona. jeśli ciągnik był serwisowany wg ilości mth a nie, zmieni sie olej jak sie przypomni to nie należy obawiać sie o to, w moim wymieniałem tarczki od hamulca ręcznego koszt 140zl a kręcenia na pare dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kwestii EHR regeneracja ostatnio kosztowała 2500 zł (firma ta wysyłała panel do Francji, czas oczekiwania od 2 tygodni do miesiąca), używany o ile uda się dostać około 3500 zł. Serwis Claasa życzy sobie za taki panel w trybie expresowym około 8000 zł po negocjacjach i dłuższym terminie realizacji cena spada do około 6000 zł a Korbanek ostatnio gdy sprawdzałem, za sam panel chciał ponad 9000 zł.

 

W kwestii ciągników u handlarzy uważaj, ostatnio zajechałem do pewnego jegomościa aby obejrzeć z ciekawości maszynę którą wystawił, a że nie byłem umówiony to zastałem ciągnik rozebrany, cała instalacja wybebeszona panelu brak...a więc jeśli już kupujesz kup od rolnika i raczej cena nie będzie okazyjna. Jeśli ktoś serwisuje ciągnik jak należy to nie odda go za pół darmo.


Skrzynie 32x32 mogę polecić, elektrohydrauliczny rewers również a przy przebiegu 6000 godzin o ile jest realny to już będą pewne mankamenty się pojawiały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja leję oleje Orlenu,nie uważam by były gorsze od innych mocno przereklamowanych.
6 tys. mth? Cuda się zdarzają ale bardzo rzadko...
Od polskiego rolnika zachodni traktor? Trzeba uważać bo często porostu ktoś próbuje pozbyć się bubla który pożarł juz kupę kasy na remonty i właściciel stracił do niego cierpliwość.
Myślę że najważniejsze to dobrze sprawdzić czy wszystko działa poprawnie na zimnym jak i gorącym oleju. Standardowo jak przy każdej marce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Huberto89    62

A ten sterownik od EHR często się psuje?

Szukać ze skrzynią mechaniczną najlepiej?

Wszystkie używane mają po ok. 6000 tys godzin - jest się czego obawiać?

 

8 tyś i w górę to jest realny przebieg zdarzają się z mniejszym przebiegiem ale jak byś sam go sprowadził mógł byś powiedzieć że ma te 6tyś mth.

Nawet jak ma te 10-12tyś nie ma się czego bać jeśli jest w dobrym stanie techniczno wizualnym( choć takie najczęściej mają cofnięte liczniki)

A tak naprawdę żeby go przetestować to w pole i tylko tak można ocenić jak chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj