kaseton

woda na tliku i w oleju.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda
kaseton    7

Witam. Dzisiaj rozebralem tzn sciaglem glowice z c 330 bo wyrzucal wode z olejem przez tlumik. Czy to bedzie przez uszczelke pod glowice ? Bo zeby lecialo to przez oringi tulei to nie widac. Tuleje tez nie sa popekane. W 30 sa takie dolki w tlokach i w pierwszym cylindrze od str chlodnicy to w tej wlasnie dziurze stala sobie normalnie woda i trza bylo strzykawka wyciagac... I wlasnie ten cylinder jak sie odpalalo ciagnik to zawsze z 10 sekund pozniej sie zalaczal. A i cisnienie tez robilo w chlodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

W 95 przypadkach na 100 jest to wina uszczelki.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    81

Uszczelka się zniszczyła przy ściąganiu czy masz w całości? Jak coś to daj foto uszczelki i głowicy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    370

Uszczelka pod głowicą do wymiany przy okazji planowanie głowicy. W skrajnym przypadku pęknięta głowica.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    7

Byla pokrzywiona glowica. Uszczelka nie zeszla w calosci. Zawory wydechowe sa nowe.

post-109346-0-83003300-1466059251_thumb.jpg

post-109346-0-99689600-1466059291_thumb.jpg

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mich9
      Akumulator naładowany, jeśli postoi np 2 dni to trzeba trochę nim pokręcić, głowica, pompa, wtryski były robione, czy przyczyną może być brak świec żarowych tak jak w c 330? W sumie jest nowa instalacja i nie wiem czy jest sens je dokładać i czy c 328 zawsze na początku tak ciężko palą, jak już raz zapali to potem cały czas pali na strzała, nawet po 2,3 godzinach, tylko problem jest po dłuższym postoju.
    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
    • Przez Arektoma
      Witam tak jak w tytule co może być przyczyną? 
      Same antares II 1997r. silnik chłodzony powietrzem na elektrycznym regulator obrotów. Faluje obrotami od 500-750 na biegu jałowym, po dodaniu gazu w zakres 1500 i więcej problem ustępuje. Wymienione i wyregulowane rozpylacze na nowe, zawory również ustawione co prawda nie wiem jaki powinna być wartość ustawienia zaworów ale ustawiłem 0.35mm na zimnym wszystkie równo. Pompka zasilająca paliwo sprawdzona oraz wyczyszczona. Odpala po 2-3 obrotach rozrunika za każdym razem czyli moim zdaniem normalnie. Jest mała zależność jak był mróz tak około minus 7 to falowanie było zdecydowanie mniejsze a jak złapał lekko wyższa temp. To wracał do zakresu jak pisałem wcześniej. Błagam pomocy 😉
    • Przez Nasters
      Witam ustawiał ktoś może luz zaworowy w włoskim silniku 6T stosowanym w deutz oraz same i lamborghini ??
      Model: LAMBORGHINI 1060
      Jaka kolejność ??
      ile luzu ??
      Proszę o odpowiedzi
      Z góry Dzięki 
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.