Skocz do zawartości
HornetZnawca

Jak ustawić kierowanie wiatru?

Polecane posty

Tak jak w temacie jak macie ustawione kierownice wiatru w bizonie? Chodzi o to co się reguluje z lewej i prawej stronie,popuszcza się motylki:) W instrukcji nie pisze jak to ustawić dokładnie i możliwe że od tego lubi mi zapchać sita kłosami:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2510    16

juz dawno nie mam bizonka ale jak klosy na sitach i w zbiorniku to podkręcić mlucarnie dopuki nie gniecie ziarka zrobić obroty na 1100/1000 jak zegar stoi naciagnij pas tak zeby pas na kole wystawał z pol centymetra bedzie napewno ok wiatrem sie nie kosi pamietaj tylko czyści z samej plewy bo chwastów tez nie wygoni bo jest ciezki no chyba ze doj**iesz wiatru to ze zbożem, a wiec ustaw wiatr na 1,5 sita jak masz dobre i chodzo ok to na glowne garść zboża i zuc bedzie ladnie lecialo to zostaw jak slabo albo sie zatrzymuje to otwórz a i jak robi osypke to tez moze byc przyczyna za bardzo domknietego sita☺ powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Licznik w tamten sezon pokazywał w przenicy ponad 1000obr wiec jest ok raczej,Nowe cepy są założone tylko że kombajnista nie dał podkładek pod cepy i odległość cepów od klepiska jest różna na jednym 6mm a na innych już po 8mm i przez to mam troche ziarno połamane...Wiatr mam ustawiony na 4 czyli prawie maks a sita lubi zabić najbardziej na pszenżycie i nie wiem czemu kolega ma podobnie ustawionego i nie zabija mu:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

książkowo kierownice wiatru ustawia sie w ten sposób - sita dzielisz na 3 części po długośći i na pierwszą część ma lecieć wiatr tzn 1/3 długośći sit od przodu 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy Sito górne ustawiłem  na 8mm a dolne na 6.Kierownice ustawiłem bardziej na dół bo były na max do góry i na sam przód chyba waliło;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bbolas    0

jesli chodzi o kierownice to powiem tak....najlepiej wyjać sita oba i wtedy ustawić...u mnie było ustawione jak u kogoś było "fabrycznie" ale z autopcji wiem ze to było do kitu...po wyjeciu jedno walio na poczatek sita a drugie w dół omijając sito prawie....kat kierownic podobny do elementów 13 i 14 w podsiewaczu T-II\13(jak kolega wyzej pisał....po przedłuzeniu kierownicy powinno byc 1\3 długości sita)..powiem żę bajka...na początku to mogłem czasami czyscic co 2 godzinny i problem a teraz to juz bajka...

Edytowano przez bbolas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
    • Przez Mareczek78
      Bizona z056 mam dwa sezony - czeka trzeci i pora dopracować skrzynię biegów.
      Ogólnie mam do niej kilka zastrzeżeń a mianowicie:
      - czasem zgrzyta przy włączaniu biegu (ale myślę ze to wina sprzęgła i mam zamiar też je skontrolować)
      - ciężko wchodzą biegi szczególnie uciążliwie 1 i wsteczny. Wstecznego czasem nie idzie wcisnąć. Muszę wiec włączyć bieg 1 i mocnym ruchem na wsteczny. Znajomy mechanik twierdzi że to łożyska mają luz i wałki się "opuściły", ale stwierdzi dokładnie przyczynę jak przyjedzie.
      - na trzecim biegu dzwoni coś w przekładni jakbym "szklanki w kartonie wiózł". Myślałem że to tarcze ręcznego hamulca tak dzwonią, bo już nie miały okładzin, ale nie - zmieniłem tarcze, ale efekt dźwiękowy pozostał. Nawet jak przyhamuję ręcznym to i tak nic to nie daje, więc dzwoni coś innego.
      - zdjąłem pokrywę skrzyni, spuściłem olej i niespodzianka - w skrzyni znalazłem kilka nitów stalowych o grubości ok 8mm. Są ścięte ew. zerwane. Co w skrzyni może być nitowane?
×