Gość

Kubota M9960 - Opinie

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam,

 

  zastanawiam się nad zakupem kubota m9960. Ten ciągnik będzie pracował głównie przy pracach zielonkarskich - zgrabiarka, kosiarka, owijarka samozałodowawcza oraz w przyszłości zostałby dołożony tur do zwożenia balotów. Interesują mnie plusy i minusy tego ciągnika chodzi mi tutaj głównie o opinie ich użytkowników. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jako laik mogę Ci powiedzieć ze ma jeden plus i minus na akumulatorze poza tym lac i jeździć i mieć walizkę pieniędzy na serwis jak przy każdej nowej maszynie ale coś za coś Ps tez sie przymierzam do tego modelu Kuboty na jesień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No spoko u mnie to będzie już drugi nowy ciągnik więc mam zamysł czego oczekiwać od serwisu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Znam dwie Kuboty 8560 z firm komunalnych kupione w wakacje 2014. Obydwie zbliżają się do przeglądu na 2500h i są bez żadnej większej awarii. Awarie jak coś to błahostki niewykluczające ciągnik z pracy. Inne które się sprzedały też chodzą tak samo. 

Z zakupem tego modelu 9960 trzeba się spieszyć bo już zakończono jego montaż w Japonii aczkolwiek jeszcze sporo sztuk jest wyprodukowanych. Teraz nadchodzi seria M5 tylko ciekawe kiedy będzie premiera.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Rozumiem ciekawe jak z pracą z filtra dpf bo w zetorze to jest porażka. Konsultant opowiadał że bardzo dobrze działa ponoć wypalanie działa na przycisk, tylko ciekawe jak działa to w zimę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Owszem, Zetor z DPF to porażka ale kupujesz fabryczny przelot i już filtra nie ma. Byłem u klienta  na przeglądzie Zetora który miał filtr wywalony i był zadowolony z zainwestowania 1tys zł. W Kubocie filtra nie wywalisz tak łatwo bo ma połączenie z komputerem. Ale zwykle nie sprawia on problemów. Masz wypalanie "ręczne" w czasie postoju i automatyczne w czasie pracy.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Dopiero pierwsze sztuki tej nowej serii M5 przyjechały na montownie Kuboty w Polsce więc pierwsze sztuki trafią do dilerów na początku roku a na wiosnę na pewno będą już dostępne ciągniki testowe. 

Obejrzałem już nieco ten ciągnik i posiedziałem w kabinie. Pod maską ciasno jeszcze bardziej niż w poprzedniej serii  bo zmieścili pod nią  oprócz DPFa także katalizator SCR ale całe szczęście tłumnik powędrował już na prawy słupek kabiny. Kabina jest lepsza niż w poprzednich modelach. Szersza,z opcjonalnym miejscem dla pasażera, oknem dachowym,  rewersem elektrohydraulicznym. Dźwignia biegów ma mniejszy skok, funkcja parkingu jest w oddzielnej dźwigni która lekko się zaciąga. Dźwignia zakresów w poprzednich modelach pracuję dosyć opornie za to w tych jest wysunięta bardziej do przodu a samo jej działanie jest bardzo lekkie. Podnośnik nadal obsługiwany dźwigniami  ale regulacja pozycyjna jest nieco wyżej, tak akurat pod rękę a regulacja siłowa nieco schowana, powinno być wygodnie to obsługiwać :)


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kulalis    1

Ja mam M8560 jako główny w około 25ha gospodarstwie mlecznym. Robi wszystko (oryginalny tur Kuboty). Ma 1 tyś przebiegu i nic poważnego się nie psuje (błotnik mi wymieniali). Jestem bardzo zadowolony. Mocniejszy M9960 oprócz "interkulera" i paru koni więcej niczym się nie różni od wersji M8560, pomijając wyższą cenę !!!! O wiele wyższą - dlatego M8560. Serwis niby drogi bo na oryginalnych olejach i filtrach, natomiast zamienniki około 50-60% taniej. Uwaga na szyby -są bardzo drogie !!!! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kubotastyl    0

Posiadam Kubota 8560 od kwietnia 2016 i ciesze sie ze zdązyłem kupic ją w tym designie bo nowe to są jakies szarlatany troche... NO ale jak kto woli....Co do ciągnika ...Ogólnie jest ok . Tylko cholera skacze troche . Niby jest troche lzejszy niz inne ale nie o połowe . 4 Tony jest . Nie wiem o co biega , czy wszystkie ciągniki tego gabarytu sa tak wrazliwe na dołki ??NIby duze, szerokie opony ale jak jest jakis dołek to potrafi jebnąc niezle . Z opon spuszczałem powietrze ale to mało dało . Moze dlatego tak sie dzieje ze jest krótszy odstep pomiedzy osią tylna a przednia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malydyzio    0

Witam .Ja posiadam M8560 od ponad dwóch lat w tym czasie wypracowałem ponad 2100 mtg , średnie spalanie z tych mtg to 4,3 l .Ciągnik pracuje jako główny ,czyli prasa walcowa ,pług 4 staltech, ładowacz czołowy mx,kosiarka dyskowa 2,45, agregat uprawowy 3m i inne uprawy. Awarii nie było żadnej i oby tak dalej bo serwis nie jest tani ,przegląd na 2000 tyś mtg kosztował prawie 3 tyś ..Dpf wypalam  średnio co 18 mtg bez najmniejszych problemów .Ogólnie jestem bardzo zadowolony...Pozdrawiam..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Coni77    0

Ja mam M8560 jako główny w około 25ha gospodarstwie mlecznym. Robi wszystko (oryginalny tur Kuboty). Ma 1 tyś przebiegu i nic poważnego się nie psuje (błotnik mi wymieniali). Jestem bardzo zadowolony. Mocniejszy M9960 oprócz "interkulera" i paru koni więcej niczym się nie różni od wersji M8560, pomijając wyższą cenę !!!! O wiele wyższą - dlatego M8560. Serwis niby drogi bo na oryginalnych olejach i filtrach, natomiast zamienniki około 50-60% taniej. Uwaga na szyby -są bardzo drogie !!!! 

 

Co znaczy "serwis niby drogi" ?

możesz podzielić się tymi drogimi cenami ? z tego co się dowiedziałem to filtry oleju/paliwa są tanie a olej wart jest swojej ceny ze względu na specyfikację i płynność pracy skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kulalis    1

Przegląd po 500 h -wymiana oleju silnikowego plus filtry (silnik, 2Xhydrauliczne) około 2000 zł. Czyli taki chyba standard. Po 1000 h drożej bo dochodzi 73 l hydraulicznego oleju. Ten drugi przegląd robię sam na zamiennikach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Coni77    0

Do m8560 filtr oleju do silnika 47, filtr hydrauliki 130 x 2 , olej do silnika około 270. nie liczę robocizny i dojazdu. Ciekawe jaki był cały zakres przeglądu ? bo to co podałeś to trochę mało na tą cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kulalis    1

Serwisant nic nie sprawdzał właściwie poza wymienionymi czynnościami, aaa dokręcił śruby w kołach. Jest to haracz za utrzymanie gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kulalis    1

Nie wypada mi. Ogólnie mówiąc ceny pierwszego przeglądu są podobne niezależnie od serwisu, natomiast jakość pewnie jest różna (myślą pewnie - nowy to co tu sprawdzać). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Coni77    0

Przeglądając instrukcję obsługi i tabele co się kiedy wymienia  dziwi mnie ta cena, dlatego pytam. to co piszesz powinno kosztować max 1000 z robotą i dojazdem. a ten po 50 to max 600 zeta. chyba ze zrobili więcej niż napisałeś wyżej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrjelon8420    4

Jeżeli ktoś rozpatruje kupno czegokolwiek z firmy Kubota odradzam, bazując na własnych smutnych doświadczeniach z tą firmą. Możemy się sprzeczać odnośnie trwałości solidności oszczędności. Szkoda że firma KUBOTA POLSKA inwestuje w reklamy zamiast przyjrzeć się poziomowi obsługi klienta. Trzyletnia gwarancja to KŁAMSTWO. Firma wadliwe usterki wymienia raz lub dwa po czym przy kolejnej mówi że TAK JUŻ MUSI BYĆ.Pikanterii dodaje fakt że naprawy gwarancyjne naprawiane są za pomocą spawarki (tak było w moim przypadku) lub w ogóle nie są uznawane zwalając winę na użytkownika- żałosne. Jeżeli ktoś che sobie napsuć NERW i poczuć się BEZRADNIE to zachęcam do współpracy z firmą KUBOTA POLSKA.

nie tylko ja mam z nimi problem, zachęcam do śledzenia tematu i wypowiedzi wszystkich pokrzywdzonych : 

 http://www.agrofoto....ucentem-kuboty/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    45

Kolego mrjelon 8420@ mocno przesadziłeś z negatywnymi ocenami ciągnika Kubota. Jeśli Ci nie odpowiada, to go sprzedaj. W mojej okolicy jest co najmniej 10 użytkowników , w tym ja ,tej marki i nikt nie ma tak skrajnie negatywnych opinii. Wiadomo że, każdy sprzęt ma swoje wady i zalety i trzeba je zaakceptować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrjelon8420    4

To nie jest tylko moja opinia. Zachęcam do zapoznania się z innymi tematami i komentarzami na temat Kuboty innych ludzi, którzy mieli z nią problemy. Mało tego problemy się powtarzają w kilku innych postach. Pęknięty  przedni most u czareczka czy ten komentarz pod jego zdjęciem innego użytkownika CYT: Coś z tymi Kubotami jest nie tak. W mojej okolicy Kubota nie ma dobrej opinii. Już w dwóch pękły obudowy skrzyń biegów. W jednej 140 km(nie znam modelu) pękła podczas orki 4 skibowym pługiem obrotowym co nie jest jakimś niewiarygodnym obciążeniem dla ciągnika takiej mocy. Nie potrafią dobrze dobrać materiału czy źle coś robią podczas obróbki ale na pewno nie jest to jakaś jedna partia wadliwych obudów bo te dwa ciągniki były zamawiane w dość sporych odstępach czasu a do tego prawdopodobieństwo tego że jakaś partia trafi do jednej gminy gdzie jest może tych ciągników z kilkanaście jest na tyle niskie że nie może to być raczej przypadek. Do tego teraz widzę jak pęka przednia oś a wcześniej były jakieś zgubione śruby. Cyrk jakiś. Teraz cieszę się że nie kupiliśmy Kuboty a była brana pod uwagę (top 3) podczas zakupu nowego ciągnika. Wybór padł na nowego John Deere i też cudów nie ma ale jak na razie jak coś padło było wymieniane na gwarancji a teraz nawet po gwaranci jak są naprawy to jak dotąt na zasadzie akcji serwisowej więc jakaś odpowiedzialność za sprzedany sprzęt jest. Nie wiem tylko jak podejdzie do tego przypadku (ze zdjęcia) kubota ale widać że już rozebrane więc na serwis nikt nie czeka. W takiej sytuacji życzę tylko powodzenia, oby jak najmniej awarii i tanich części.

Zachęcam do wnikliwej lektury bo są to fakty i doświadczenia które należy brać za niepokojące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez johnwest1989
      Witam
       
           Chciałbym się dowiedzieć ile kosztują części do Kuboty M9960 najlepiej od posiadacza takiego traktora. Chodzi tu o takie części jak np. alternator, rozrusznik, pompa hydrauliczna, pompa wody,chłodnica, turbosprężarka i inne które mogą się popsuć. Czy możecie mi jeszcze powiedzieć co byście kupili - w grę wchodzą 2 traktory - właśnie ta Kubota oraz John Deere 5090m. Najbardziej właśnie chodzi mi o części i koszty napraw. Jak wypada Kubota w takim porównaniu?
          
            Z góry dziekuję za pomoc.
    • Przez hary6400
      witam, planuje kupno ciagnika z turem . ciagnik bedzie wykorzystywany w moim gospodarstwie jako pomocniczy , potrzebuje ciagnik ktory mało pali jest zwinny i mało awaryjny do tura lepiej zeby mial rewers elektrohydrauliczny
      szukam czegos mlodego , moge wydac max 130 tys
       
      prosze was o pomoc ( z gory mowie odpada belarus czy mtz czy claas) ;-)
       
      jak dotąd znalazlem 
      Deutz-Fahr Agrofarm 85co mi o nim powiecie wady zalety?/ spalanie??
       
      z gory dziekuje za pomoc ;-)
    • Przez AGROberry
      Witam. Mamy zamiar razem z tatą kupić ciągnik do plantacji truskawek i malin. Co myślicie na temat tych dwóch traktorów? Najbardziej interesuje mnie awaryjność i spalanie.
    • Przez SZKOPSSON
      Witam użytkowników, od niedawna stałem się właścicielem ciągnika wyposażonego w filtr dpf, w związku z tym mam do was kilka pytań:
      1. jak problematyczne jest wypalanie filtra dpf w waszych traktorach?
      2. czy już ktoś się tego pozbywał ?
      3. Co sądzicie o tego typu uszlachetniaczach do paliwa wspomagających wypalania filtra http://k2.com.pl/mycie-wstepne/product/2693-k2-dpf-50-ml lub http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/dodatki-do-paliw/dpf-cleaner-regenerator/
      Jeśli chodzi o mnie to uważam takie dodatki za bardziej bezpieczne niż np. http://k2.com.pl/component/ssproducts/product/2711-k2-dpf-cleaner-500-ml którego to używa się bezpośrednio w filtrze.
      No i ostatnie pytanie czy w związku z faktem posiadania ciągnika z dpf, aby ułatwić wypalanie/lub minimalizować ryzyko zapchania używacie paliw premium, a jeśli tak to czy później nie macie problemów ze zwrotem akcyzy, bo dajmy na to na fakturze będzie pisać ON premium/power a nie samo ON, a ustawodawca nie przewidział takiego zapisu w ustawie o zwrocie podatku akcyzowego.
       
    • Przez bartosz0013
      Witam,
       
      Kupiliśmy Kubotę M6060 66koni i chcemy do niej dokupić jakiś agregat ścierniskowy bądź talerzówkę.
      Co będzie lepsze? 
      Ziemie 3-4 klasa, uprawiamy zboża i rzepak. 
       
      Jeśli "gruber", to znaleźliśmy taki na 4 łapy z zabezpieczeniem ślimakowym firmy EURO MASZ. Jak takie zabezpieczenie się sprawdza? Różnica w cenie jest około 2000zł między ślimakowym a sprężynowym. Kołkowe zabezpieczenie raczej nie wchodzi w grę, bo pola są dość kamieniste.
      A może lepsza będzie talerzówka ? 
       
      Której firmy maszyna będzie najlepsza (znaczy najlepszy stosunek jakość/cena) ? 
       
      Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj