News
artur161192

Problem z dzwignia reduktora zmiany WOM i pomy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
artur161192    0

Witam!

Jestem rolnikiem prowadzacym male gospodarstwo zajmujace sie produkcja wikliny czyli wierzby purpurowowej. Po dzisiejszym wyjezdzie w pole z opryskiem na pierwszym z nich zorientowalem sie ze dzwignia zmiany polozenia WOM I POMY ani drgnie. odkrecilem srube rowniez sprubowalem i rowniez. jaka moze byc tego przyczyna?

Wiadomość z agroFakt.pl

bartek1992    37

zakręć wałkiem

Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:

Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez fredziu
      Czy ktoś może mi pomóc iw kwestii dokręcenia głowicy w ursusie1014 a mianowicie w jakiej kolejności i z jaką siłą dokręcić śruby. 
    • Przez ursusowski289
      Witam, mam problem z WOM w C-360, a mianowicie gdy włączam go normalnie to się nie kręci a gdy uruchomię go ,,przez biegi" to działa. Co mogło nawalić???
    • Przez zinek8
      Witam