Mario35

Zwiekszenie mocy w Case MX 110 Pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pigmei    1295

Tak od modelu mx 100  aż do mx 170 turbina jest ta sama jak i wtryski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymekb    0

konstrukcyjnie  od 110 do 135  różni się tylko dawką paliwa , od modelu 150  jest intercooler    ,takze smiało można podniesc te 20 koni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam chciałbym zakupić ciągnik 120-130 km miałby on pracować głównie w orce .Mam takie pytanie który ciągnik wybrać case mx 120 czy john deere 6800/6900 ? Który lepszy tańszy w naprawie mniej pali ?
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      WITAM JAKI WYBRAĆ CIAGNIK SĄ W PORÓWNYWALNEJ CENIE TYLKO Z TYM ŻE JOHN DEERE JEST Z 2 LATA STARSZY . pOMÓŻCIE CASE CZY JOHN DEERE
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam mam zamiar kupić ciagnik Case MX 135  i mchciałbym się dowiedzieć co sprawdzić przy ogledzinach i jak można sprawdzić ciśnienie oleju w silniku i w skrzyni i ile powinno wskazywać barów w silniku i w skrzyni ? proszę o pomoc 
    • Przez pikas4
      Witam , jestem od poprzedniego sezonu posiadaczem ciągnika t25 stary typ z dwiema dźwigniami . jest  to model  25 konny ze świecą w układzie dolotowym . Tuż po zakupieniu miałem trochę do zrobienia, łożyska w zawieszeniu, hamulce, sprzęgło, poprawienie dźwigni zmiany biegów i naprawienie otworów  prowadzących aby lewarki nie wyskakiwał z wodzików, zwrotnice, instalacja itp. W międzyczasie już po otwarciu sezonu dorobiłem się kolumny  od C360 i pompy wtryskowej od  c330 oraz tura i pompy NSZ 16. Doświadczenie z 1 sezonu mówi mi, że tej zimy trzeba będzie jeszcze troszkę popracować aby ciągniczek spełniał  zamierzone oczekiwania takie jak zwiększenie mocy, uciągu , poprawienie tura itp.
      Założyłem ten temat by się zorientować czy ktoś próbował w tym ciągniku zmienić  głowicę z tłokami od modelu 31 konnego ze świecami żarowymi w głowicy ? Jestem ciekaw czy taka zmiana jest relatywnie odczuwalna, niby 24% więcej mocy ale czy jest to odczuwalne  np. w orce ? Przyznam że po założeniu pompy Nsz 16 pod tura ciągnik dostał  obciążenia, może to dla tego że nsz10 była już stara i nie stawiała oporu  ale jest odczuwalna różnica jak się ją załączy , niestety na moich  ciężkich glebach traktor ma co robić z pługiem, 2 skiby i pod niewielką górkę na dwójce ciężko było orać.
      Pewnie to związane jest z tym, że oprócz założonych nowych  opon 12.4-28  moja skrzynia jest  również szybsza  niż późniejsze  modele (poszczególne prędkości dla opony 10-28 i obrotach 1800    redukcyjne  1-1.79, 2-2.6  do jazdy  1-6.4, 2- 8.1, 3-9.4, 4-11.9, 5-14.9, 6-21.9  ) porównując do np. c330 to brakuje tu przełożenia  odpowiadającego dla 3 biegu do 5.5km/h oraz dla 4 biegu  7.18km/h. Niby pierwszy bieg by można przyrównać ale na jedynce podobno nie powinno się jeździć  zgodnie z zapisami w polskiej instrukcji t25. Przy rozbiórce skrzyni nie zwróciłem na to wcześniej uwagi i nie wiem jaka jest różnica w budowie przełożenia  1 i 2 biegu, czy faktycznie coś może się stać orząc  na 1 biegu ? Jeśli tak to chyba  trzeba było by zmienić  zębatkę 2 biegu na wolniejszą. Obecnie na pompie od c330 mam ustawione 1700 obr i  na 6 biegu ciągnik jest  p jakieś 10% szybszy od standardowej  c330 ale do orania na 2 biegu na glinie brakuje mu siły. Co możecie poradzić aby zwiększyć uciąg  wolniejsze koła zębate, więcej mocy  przez zmianę głowic z tłokami czy może nie przejmować się i jak się nie da  inaczej robić na 1 biegu .
       
      Druga sprawa to kwestia poprawienia Tura, jest to standardowy model z mocowaniem obejmami do ramy oraz stalowymi prętami do mocowania ciężarków. Muszę poprawić mocowanie ponieważ  dźwigając większe ciężarki widać jak pracuje dolna rama względem bloku silnika (około  0.5 cm na końcu belki ramy) a jak się poluzują śruby mocujące gumowe poduszki silnika to nawet 1 cm , wówczas widać również  jak zwiększa  się szczelina między obudową akumulatora a klapą. Myślę czy ktoś próbował usztywnić  to mocowanie , mogę dorobić śruby z kołnierzem tak aby zminimalizować luz na  mocowaniach poduszek i  zniwelować ich luzowanie , przedłużyć ramiona mocowania obejmami tak by łapały na końcu belki ramy a nie na 15 cm od belki, ale czy ktoś próbował jeszcze chwycić się do skrzyni ?
    • Przez Damian112
      Witam czy wie ktoś gdzie przy pompie paliwa w nh td80d można zwiększyć dawkę paliwa ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj