Skocz do zawartości
pulek227

International 955

Polecane posty

pulek227    0

Witam,

Mam maly problem w ihc 955 a mianowice chodzi o wspomaganie.

na cieplym oleju na malych obrotach dosc ciezko chodzi wspomaganie przy dodaniu gazu chodzi leciutko.

czy cos mozna z tym zrobic zeby lzej chodzilo.

czy gdzies jest zawor ktory mozna podkrecic zeby w ukladzie bylo wieksze cisnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Filtry od hydrauliki wymieniałeś?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    359

Więc zacznij od filtra oleju hydrauliki. Jeśli dobrze pamiętam to jest po prawej stronie patrząc od tyłu ciągnika. Za pompa hydrauliczną jest w obudowie metalowej i kupujesz sam wkład.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Zaraz - jest zawór regulacji ciśnienia hydraulicznego w układzie pod kabiną -poszukaj na forum było pokazywane razem ze zdjęciami .Przed regulacją zmierz jakie masz ciśnienie w układzie -powinno być około 190 atmosfer.Skoro podkręcanie nic nie da -pompa do wymiany albo naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pulek227    0

Kurcze nie moge znalezc na forum fotki z tym zaworem gdzie on sie znajduje.

Czy ktos mogl pomoc w wyjasnieniu dokladnym gdzie jest ten zawor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Zrobiłem foto -podejdź do ciągnika z tyłu i nachyl się od lewej strony między lewym ramieniem podnośnika a lewym kołem ,centralnie pod siedzeniem ,na podnośniku .Odkręć śrubę kołpakową - klucz 22 ,nie zgub podkładki .Następnie śrubokręt - wkręcając czyli w prawo -zwiększasz ciśnienie ,wykręcają w lewo - zmniejszasz .Kup sobie w necie /110zł/ zegar z końcówką pod gniazda hydrauliczne - do kontroli ciśnienia - ponieważ! Pompa hydrauliczna jest dwuczłonowa - jedna część odpowiada za hydraulikę zewnętrzną druga wewnętrzną.Tym zaworem podkręcasz cały stan hydrauliki.Jak "przegniesz" pałę na oko na pierwszy lub drugi człon /nie wiadomo który jest już zużyty /to możesz doprowadzić z czasem do wywalenia uszczelnień -rozdzielacza ,orbitrola ,siłowników.Jak pisałem powinno być 190 -a już góra 220 atmosfer na kiepskiej pompie.Powinno to się robić tak - zegar z końcówką do złącza wywrotu ,śrubokręt w garść -traktor odpalony i działamy kontrolując jakie ciśnienie mamy. Powodzenia napisz jak sobie poradziłeś

 

post-38031-0-73847100-1465900360_thumb.jpg

Edytowano przez Jacek62

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pulek227    0

Dzieki za pomoc


Kurcze albo slepy jestem albo u mnie nie ma tego. Pod siedzenie centralnie nie ma nic ani zadne przewody hydrauliczne tez nie leca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Weź latarkę -przyświeć i pstryknij fotę .Może u ciebie jest tylko jakieś pokrętło.Zrób fotę z tej pozycji co ja zrobiłem.To nad tą śrubą to jest zawór hamowania przyczepy .Idź od tyłu od złącza hamowania przyczepą -po przewodach -aż do tego zaworu .

Edytowano przez Jacek62

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez fendt856
      Witam otóż mam problem z podnośnikiem i hydraulika w moim case otóż jak ciągnik nie jest rozgrzany to podnośnik chodzi super opuszcza podnosi rewlacjia ale jak sie rozgrzeję to podnośnik zaczyna tak powoli i z opuznieniem podnosic ze masakra i to jescze trzeba gazowac bo inaczej nie podniesie co to może być ?  A z hydrauliką mam problem mianowicie bardzo wolno idzie olej przy niskich obrotach jak da mu sie 1600 to daje ładnie ,przepływ oleju na rozdzielaczach jest na maksa.No i daje ładnie ale po jakiś 20 sekundach zwalnia pomimo ze ma nadal te 1600 obrotów i robie tak że wyłączam i włączam hydraulike i jest normalnie i znow po 20 sekundach to samo . Nie wiem czy cos z pompą hydrauliczna rozdzielacz od wyjść hydraulicznych rozebrałem i wszystko git  więc może miał ktoś taki przypadek i by coś pomógł
    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś może, co może być przyczyną tego, że hydraulika zewnętrzna działa tylko po przesunięciu dźwigni na kolor zielony. Na pozycji z kolorem czerwonym nie ma żadnej reakcji.
      Wolny spływ i N działa poprawnie. Nie działa tylko pozycja czerwona.
      Wydaje mi się, że coś musi być nie tak w rozdzielaczu. Czy da się to łatwo naprawić?
    • Przez mrlighter99
      Witam,
      Mam pytanie jakie traktory (oprócz fenda )posiadają osobny zbiornik na olej hydrauliczny. Ponieważ posiadam ursusa i chce kupić ciągnik. Pozdrawiam.
      Proszę o przykłady
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.