Zetix

Zakup DX140 - prosze o pomoc

Polecane posty

Zetix    12

Witam. Od razu daję link :)http://olx.pl/oferta/deutz-fahr-dx-140-tuz-przedni-CID757-IDfgP1x.html#de98ddcb9e

Jest niedaleko mnie , 30km ... tylko chodzi o to że w necie nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy jakiejś opinii na temat tego ciągnika. Wiem podstawowe informacje , ale teraz chciałbym się was zapytać czy miał ktoś kiedyś z takim modelem styczność? Potrzebuję go na gospodarstwo 20ha + będę się rozwijał :) Sprzęt mam huard 3 skiby obrotowe na dużych odkładniach bdt 3.3m mars 4m a teraz mój traktor to zetor 12011 bez przedniego napędu ...  Nie oszukujmy się ale zetor musi się napracować , myślicie że taki przeskok będzie dobry? Potrzebuję coś z napędem i inną technologią ... Doradźcie mi żebym nie wpakował się na minę i co ewentualnie w nim sprawdzić :)
I czy wgl warto zrobić to przejście z zetora na takiego deutza ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowcamlody    45

Szczerze nie brałbym, stary model (36 lat) wiadomo traktor to nie auto ale raz ze jak tu cos sie posypie to cięzej kupic (na bank nie wszystko kupi) a dwa in cos bardziej nietypowe tym droższe. 140km na 20ha to za dużo, taki 100km 4x4 spokojnie pójdzie w tych samych maszynach co zetorek. 4cyl to tańszy remont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jonek98    2055

Na 20 ha około 120 konny ciągnik się napracuje? Niektórzy większe arealy obskocza 60.Lepiej zetora zamień na nawet jakich zachodni 4 cylindrowy około 100 paru koni z 4x4.np mf 3085-3095 lub coś takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetix    12

Chodzi o to że on mi się podoba , prostota ale też nawet ok moc ... i wykonanie - stary deutz . Skrzynia synchronizowana ... nie chce nic nowszego tylko starą niezawodną maszynę ... wiem że mało palą i części są dostępne - tylko muszę wiedzieć na co zwrócić uwage podczas oglądania tego egzemplarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    400

Mam tego typu maszyny więc trochę podpowiem. Więc sprawdź czy biegi nie zgrzytają czy dobrze wchodzą. Sprawdź czy koła na sworzniach nie są wyrobione oczywiście czy napęd działa ( taki standard przy 4x4 ) czy nie jest zalany przy wydechu olejem przy turbinie i czy jest sprawny wentylator od chłodzenia silnika. to tyle co możesz zobaczyć z wierzchu. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    400

Spali więcej i mówię to bo miałem porównanie i części droższe czy to zestaw naprawczy ( na jeden sztuce około 300zł x 6 oczywiścei ) silnika czy np pompa hydrauliki około 600zł mówimy o dobrych częściach.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasztusin123
      Potrzebuję praktycznego spojrzenia na luz sworznia tłokowego.
      Lamborghini Premium 1060 silnik 1000.6 W1
      Dokonałem pomiaru luzu skośnego sworznia w korbowodzie według service manual. załączam zdjęcia.
      Książka podaje tolerancję do 0,08mm u mnie na nowym sworzniu wychodzi jakieś 1,2 - 1,3mm luzu. Ktoś kto praktykował nie raz remont takiego silnika SDF czy mógłby się wypowiedzieć jak to wygląda w praktyce czy konieczna jest regeneracja tulejek w korbowodach? Poprostu nie chciałbym nie potrzebnie naciągać klienta na koszty. 
      Proszę o profersjonalne wypowiedzi kogoś kto naprawdę w tym siedzi i się zna. 


    • Przez Guliwer82
      Witam posiadam Lamborghini 754 z 1981 roku od niedawna problem polega na tym że nie mogę załączyć womu jest straszny zgrzyt przy włączeniu czy to wina sprzęgła.bo biegi wchodzą normalnie bez zgrzytu.z góry dziękuję
    • Przez Wojtas8
      Witam,
      Mam agrotrona 90 i jest w nim problem z hamulcami. Po puszczeniu hamulca, hamulce do końca nie odbijają tj. jeszcze trzymają i nie rozłącza przodu. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Zielony91
      Witam 
      Deutz 7250TTV z 2013r ma niesprawna miękka oś. 
      Kontrolka świeci, nie ma błędów, czujnik położenia osi jest sprawny, gruszki z azotem sprawdzone i nabite, 
      Kiedy podaję prąd na cewkę 4 i 5 to podnosi trochę do góry. Z cewką 3 i 5 nie ma żadnej reakcji. 
      Zawory były wymontowane i otwierają się po podaniu napięcia. 
      Nie było pewności co do zaworu  3 jest już nowy i dalej nic. 
      Może ktoś miał podobny problem? 
       

    • Przez silver90
      Witam jakie powinno być ciśnienie sprężania w ciagniku same silver 90 ? 
      I jeszcze jedno pytanie dlaczego w ciagniku są dwa alternatory ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj