Damian6553

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Damian6553    0

Witam, mam problem z wyjęciem pompy wtryskowej z Fahr M1200, problem w tym, że odkręciłem śruby trzymające pompę oraz trzy śruby z pod dekielka po przeciwnej stronie które służą do regulacji a mimo tego pompa nie chce wyjść. Co ją jeszcze trzyma? Cała pompa chodzi na boki oraz góra, dół a nie wychodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Odkręć koło zębate.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Zapomniałem dodać, koło zębate też odkręcałem ale również bez efektu, chyba że jest mocno połączona z kołem i trzeba ją w jakiś sposób wypchnąć z koła ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian3005    49

Pewnie tak jak mówisz, jak ja demontowałem pompę wtryskową z deutz fahra to też miałem tak, że wszystko odkręciłem i nie wychodziła, wziąłem drewniany kołek i uderzyłem w pompę od strony koła zębatego i wyszła. tam będziesz miał taki oring żeby olej się nie wydostawał z obiegu i ten oring tak trzyma tą pompę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Ściągaczem ściąg koło zębate z osi pompy wtryskowej a wtedy pompa sama wyjdzie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Puknij przez coś miękkiego w odkręcaną środkową śrubę. Te 3 dookoła możesz dokręcić. Tylko ustaw klin na górze.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Już wyciągnąłem właśnie wybijając ją, tylko nie ustawiłem klina na górze ale to chyba nie ma większego znaczenia jak jest ustawiony ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Ma przy składaniu. Nie wylatuje. Jak będziesz wkładał wrzóć smatę do środka bo klina w misce będziesz szukał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Oddano mi już pompę, ale pojawił się problem a mianowicie zamontowałem wszystko jak trzeba a silnik nie chce odpalić. Kręci ale tylko przy pierwszej próbie zaśmierdziało dymem lecz nie było nic widać, w kolejnych próbach również nie widać dymu ale minimalnie go czuć. Czy może to być wina minimalnie złego ustawienia kąta wtrysku ?

Słyszałem jeszcze że pompę przed odpaleniem trzeba zalać ropą bo inaczej nie odpali, ja przed odpaleniem przepompowałem układ pompką ręczną. Czy to ma może jakiś wpływ na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Po pierwsze: Pompę wtryskową oraz cały układ paliwowy trzeba odpowietrzyć. Jeśli przy pompie są dwie śrubki do odpowietrzania, najpierw dolna. Pompujesz pompką ręczną, aż do zniknięcia pęcherzyków powietrza i zakręcasz śrubkę. Potem kolejna. Oczywiście odpowietrzamy po kolei, najpierw filtry, pompa na końcu.

Po drugie: aby szybko odpowietrzyć pompę (a szczególnie układ wysokiego ciśnienia w pompach rotacyjnych) odkręć przewody najlepiej przy wtryskiwaczach i odchyl je delikatnie. Zakręć rozrusznikiem kilkukrotnie (4-5 sekund). Operację powtarzasz, aż do momentu pojawienia się paliwa. Dokręcasz przewody i odpalasz silnik (zamiast przy wtryskiwaczach można odkręcić przewody przy pompie).

 

Co do kąta wtrysku będziemy rozmawiać, jak odpalisz silnik i napiszesz: Jak odpala? Jak dymi? Jaka jest praca silnika? (głośniejsza niż przed regeneracją, bardziej metaliczna), itd.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Jak wszystko złożyłeś dobrze to musi zapalić. A skoro nie pali to niestety nie jest dobrze złożone. Co do pompy to nie ma niej śrubki do odpowietrzania ani dolej ani górnej ani lewej czy prawej.
Masz pompować ręczną pompką tak długo byś usłyszysz charakterystyczny dźwięk puszczającego paliwo zaworka na pompie wtryskowej. Jak nie masz wyczucia to go popuść. Będziesz widział paliwo to dokręć. Ustawienie konta wtrysku jest bardzo ważne jak nie ustawisz a różnica duża to nie zapali. Nie ma szans. Tak, więc słuchaj dalej kolegi AlCapone, że najpierw odpal silnik, który nie pali a potem kont wtrysku. Bo każda procedura serwisowa, od jakiego kolwiek silnika mówi dokładnie odwrotnie. Najpierw kont wtrysku a potem odpalaj. Sprawdź czy nie zgubiłeś klina i czy nie obraca ci się cała pompa zmieniają za każdym razem kont wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Właśnie była pompowana aż poszła ropa tym zaworkiem zwrotnym wiec uznałem, że już się odpowietrzyla. Klina nie zgubiłem. No jeszcze dzisiaj zobaczę może się uda..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj