Skocz do zawartości
Damian6553

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fahr
Damian6553    0

Witam, mam problem z wyjęciem pompy wtryskowej z Fahr M1200, problem w tym, że odkręciłem śruby trzymające pompę oraz trzy śruby z pod dekielka po przeciwnej stronie które służą do regulacji a mimo tego pompa nie chce wyjść. Co ją jeszcze trzyma? Cała pompa chodzi na boki oraz góra, dół a nie wychodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Zapomniałem dodać, koło zębate też odkręcałem ale również bez efektu, chyba że jest mocno połączona z kołem i trzeba ją w jakiś sposób wypchnąć z koła ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adrian3005    45

Pewnie tak jak mówisz, jak ja demontowałem pompę wtryskową z deutz fahra to też miałem tak, że wszystko odkręciłem i nie wychodziła, wziąłem drewniany kołek i uderzyłem w pompę od strony koła zębatego i wyszła. tam będziesz miał taki oring żeby olej się nie wydostawał z obiegu i ten oring tak trzyma tą pompę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Puknij przez coś miękkiego w odkręcaną środkową śrubę. Te 3 dookoła możesz dokręcić. Tylko ustaw klin na górze.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Już wyciągnąłem właśnie wybijając ją, tylko nie ustawiłem klina na górze ale to chyba nie ma większego znaczenia jak jest ustawiony ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Ma przy składaniu. Nie wylatuje. Jak będziesz wkładał wrzóć smatę do środka bo klina w misce będziesz szukał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Oddano mi już pompę, ale pojawił się problem a mianowicie zamontowałem wszystko jak trzeba a silnik nie chce odpalić. Kręci ale tylko przy pierwszej próbie zaśmierdziało dymem lecz nie było nic widać, w kolejnych próbach również nie widać dymu ale minimalnie go czuć. Czy może to być wina minimalnie złego ustawienia kąta wtrysku ?

Słyszałem jeszcze że pompę przed odpaleniem trzeba zalać ropą bo inaczej nie odpali, ja przed odpaleniem przepompowałem układ pompką ręczną. Czy to ma może jakiś wpływ na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4048

Po pierwsze: Pompę wtryskową oraz cały układ paliwowy trzeba odpowietrzyć. Jeśli przy pompie są dwie śrubki do odpowietrzania, najpierw dolna. Pompujesz pompką ręczną, aż do zniknięcia pęcherzyków powietrza i zakręcasz śrubkę. Potem kolejna. Oczywiście odpowietrzamy po kolei, najpierw filtry, pompa na końcu.

Po drugie: aby szybko odpowietrzyć pompę (a szczególnie układ wysokiego ciśnienia w pompach rotacyjnych) odkręć przewody najlepiej przy wtryskiwaczach i odchyl je delikatnie. Zakręć rozrusznikiem kilkukrotnie (4-5 sekund). Operację powtarzasz, aż do momentu pojawienia się paliwa. Dokręcasz przewody i odpalasz silnik (zamiast przy wtryskiwaczach można odkręcić przewody przy pompie).

 

Co do kąta wtrysku będziemy rozmawiać, jak odpalisz silnik i napiszesz: Jak odpala? Jak dymi? Jaka jest praca silnika? (głośniejsza niż przed regeneracją, bardziej metaliczna), itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Jak wszystko złożyłeś dobrze to musi zapalić. A skoro nie pali to niestety nie jest dobrze złożone. Co do pompy to nie ma niej śrubki do odpowietrzania ani dolej ani górnej ani lewej czy prawej.
Masz pompować ręczną pompką tak długo byś usłyszysz charakterystyczny dźwięk puszczającego paliwo zaworka na pompie wtryskowej. Jak nie masz wyczucia to go popuść. Będziesz widział paliwo to dokręć. Ustawienie konta wtrysku jest bardzo ważne jak nie ustawisz a różnica duża to nie zapali. Nie ma szans. Tak, więc słuchaj dalej kolegi AlCapone, że najpierw odpal silnik, który nie pali a potem kont wtrysku. Bo każda procedura serwisowa, od jakiego kolwiek silnika mówi dokładnie odwrotnie. Najpierw kont wtrysku a potem odpalaj. Sprawdź czy nie zgubiłeś klina i czy nie obraca ci się cała pompa zmieniają za każdym razem kont wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Właśnie była pompowana aż poszła ropa tym zaworkiem zwrotnym wiec uznałem, że już się odpowietrzyla. Klina nie zgubiłem. No jeszcze dzisiaj zobaczę może się uda..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez adamdx18
      Witam 
      Zgłaszam się z pomocą ponieważ poszukuję części do deutz fahra dx 4.50 
      i jeżeli to możliwe żeby było to w obrębie województwa śląskiego 
      za wszelkie namiary oraz pomoc w znalezieniu części bardzo dziękuję  
    • Przez pawelk018
      Witam wszystkich
      W kombajnie Deutz Fahr M900 wyskakuje mi 3 i 4 bieg. Co może być tego przyczyną? Wodzik? W jaki sposób rozwiązać ten problem?
      Dzięki i pozdrawiam
    • Przez robert983
      zakładam temat dla tego że nie ma dla naszych maszyn takiego tematu może komuś się przyda a i mi też ponieważ potrzebował bym katalog części do deutz fahr m900 najlepiej po polsku może być xero lub inna forma.oczywiście odpłatnie
    • Przez ktomek154
      Witam, czy ktoś jest w posiadaniu instrukcji i/lub katalogu do toplinera 4075 H ?
    • Przez lew908
      Witam jestem początkującym użytkownikiem kombajnu zbożowego Fahr M1000 i wielu rzeczy nie wiem mimo że posiadam książkę od tego kombajnu (niestety w języku Francuskim) I dlatego chciałbym się dowiedzieć jaka powinna być dokładnie ustawiona szczelina omłotowa dla tego modelu.
×