News
Damian6553

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fahr
Damian6553    0

Witam, mam problem z wyjęciem pompy wtryskowej z Fahr M1200, problem w tym, że odkręciłem śruby trzymające pompę oraz trzy śruby z pod dekielka po przeciwnej stronie które służą do regulacji a mimo tego pompa nie chce wyjść. Co ją jeszcze trzyma? Cała pompa chodzi na boki oraz góra, dół a nie wychodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Odkręć koło zębate.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Zapomniałem dodać, koło zębate też odkręcałem ale również bez efektu, chyba że jest mocno połączona z kołem i trzeba ją w jakiś sposób wypchnąć z koła ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adrian3005    45

Pewnie tak jak mówisz, jak ja demontowałem pompę wtryskową z deutz fahra to też miałem tak, że wszystko odkręciłem i nie wychodziła, wziąłem drewniany kołek i uderzyłem w pompę od strony koła zębatego i wyszła. tam będziesz miał taki oring żeby olej się nie wydostawał z obiegu i ten oring tak trzyma tą pompę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Ściągaczem ściąg koło zębate z osi pompy wtryskowej a wtedy pompa sama wyjdzie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    8

Puknij przez coś miękkiego w odkręcaną środkową śrubę. Te 3 dookoła możesz dokręcić. Tylko ustaw klin na górze.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Już wyciągnąłem właśnie wybijając ją, tylko nie ustawiłem klina na górze ale to chyba nie ma większego znaczenia jak jest ustawiony ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    8

Ma przy składaniu. Nie wylatuje. Jak będziesz wkładał wrzóć smatę do środka bo klina w misce będziesz szukał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Oddano mi już pompę, ale pojawił się problem a mianowicie zamontowałem wszystko jak trzeba a silnik nie chce odpalić. Kręci ale tylko przy pierwszej próbie zaśmierdziało dymem lecz nie było nic widać, w kolejnych próbach również nie widać dymu ale minimalnie go czuć. Czy może to być wina minimalnie złego ustawienia kąta wtrysku ?

Słyszałem jeszcze że pompę przed odpaleniem trzeba zalać ropą bo inaczej nie odpali, ja przed odpaleniem przepompowałem układ pompką ręczną. Czy to ma może jakiś wpływ na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Po pierwsze: Pompę wtryskową oraz cały układ paliwowy trzeba odpowietrzyć. Jeśli przy pompie są dwie śrubki do odpowietrzania, najpierw dolna. Pompujesz pompką ręczną, aż do zniknięcia pęcherzyków powietrza i zakręcasz śrubkę. Potem kolejna. Oczywiście odpowietrzamy po kolei, najpierw filtry, pompa na końcu.

Po drugie: aby szybko odpowietrzyć pompę (a szczególnie układ wysokiego ciśnienia w pompach rotacyjnych) odkręć przewody najlepiej przy wtryskiwaczach i odchyl je delikatnie. Zakręć rozrusznikiem kilkukrotnie (4-5 sekund). Operację powtarzasz, aż do momentu pojawienia się paliwa. Dokręcasz przewody i odpalasz silnik (zamiast przy wtryskiwaczach można odkręcić przewody przy pompie).

 

Co do kąta wtrysku będziemy rozmawiać, jak odpalisz silnik i napiszesz: Jak odpala? Jak dymi? Jaka jest praca silnika? (głośniejsza niż przed regeneracją, bardziej metaliczna), itd.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    8

Jak wszystko złożyłeś dobrze to musi zapalić. A skoro nie pali to niestety nie jest dobrze złożone. Co do pompy to nie ma niej śrubki do odpowietrzania ani dolej ani górnej ani lewej czy prawej.
Masz pompować ręczną pompką tak długo byś usłyszysz charakterystyczny dźwięk puszczającego paliwo zaworka na pompie wtryskowej. Jak nie masz wyczucia to go popuść. Będziesz widział paliwo to dokręć. Ustawienie konta wtrysku jest bardzo ważne jak nie ustawisz a różnica duża to nie zapali. Nie ma szans. Tak, więc słuchaj dalej kolegi AlCapone, że najpierw odpal silnik, który nie pali a potem kont wtrysku. Bo każda procedura serwisowa, od jakiego kolwiek silnika mówi dokładnie odwrotnie. Najpierw kont wtrysku a potem odpalaj. Sprawdź czy nie zgubiłeś klina i czy nie obraca ci się cała pompa zmieniają za każdym razem kont wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Właśnie była pompowana aż poszła ropa tym zaworkiem zwrotnym wiec uznałem, że już się odpowietrzyla. Klina nie zgubiłem. No jeszcze dzisiaj zobaczę może się uda..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek2201
      Witam. Przymierzam się do zakupu kombajnu na 40 ha zamiast Bizona ZO56. Zastanawiam się nad w/w modelami Deutz-Fahr. Czy jest jakaś różnica w wydajności tych dwóch modeli i jaka jest faktyczną ich wydajność np. w pszenicy 7t/ha? Jakie macie opinie na ich temat? Na co w szczególności zwrócić uwagę? Czy oprócz umiejscowienia rury wysyłkowej są jeszcze jakieś różnice? Model 35.75 jest młodszy rocznikowo i łatwiej jest znaleźć egzemplarz ze sterowaniem z joystick. Bizonem kosiłem 0,8 ha/godz a czego można spodziewać się po tych modelach. Wydaje mi się że nie są to jakieś problematyczne i skomplikowane maszyny. Zastanawiam się też nad 36.10 ale to już jest większa maszyna i ciężko trafić z hederem 4,2 i na mój areał jest chyba za duży.
    • Przez mon21051
      Witam wszystkich chciałnym się dowiedzieć co sądzicie na temat tych kombajnów:)
    • Przez arniormo
      Witam wszystkich mam takie pytanie małe gdzie moge dostać części do tego kombajnu sita,żmijki.części silnika a także łańcuch podajnika ziarna stalki na bagnety itp. ??
    • Przez Tybur1603
      Mam kilka pytań , ile kosztuje nowy agrofarm 430 GS? I czy jest to dobry traktor? Co najczęściej się psuje? Jego największe wady i zalety? Posiadam agrotron 135 mk3 i jest z niego bardzo zadowolony i chce się dowiedzieć co myślicie o agrofarm 430 GS?
    • Przez bel920
      w moim 1610 deutz padł silnik i teraz dylemat remont ok 10 tyś przynajmniej bo to model silnika F8L 513 na cylindrach 128 mm gdzie jeden zestaw kosztuje 2500 zl , może ktoś ma namiar na sklep z tańszymi zestawami naprawczymi ale tej średnicy bo są tanie ale nie ten rozmiar ,lub kupno innego silnika ale czy trafie na dobry i moje pytanie czy można ten model w moim deutz 1610 zamienić na inny silnik niż ten V 8 na np 6 cylindrowy o mocy przynajmniej 180 km jest to wykonalne , ktoś to robił , proszę o odpowiedzi
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.