Skocz do zawartości
News
Damian6553

Wyciąganie pompy wtryskowej Fahr M1200

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Damian6553    0

Witam, mam problem z wyjęciem pompy wtryskowej z Fahr M1200, problem w tym, że odkręciłem śruby trzymające pompę oraz trzy śruby z pod dekielka po przeciwnej stronie które służą do regulacji a mimo tego pompa nie chce wyjść. Co ją jeszcze trzyma? Cała pompa chodzi na boki oraz góra, dół a nie wychodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Odkręć koło zębate.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Zapomniałem dodać, koło zębate też odkręcałem ale również bez efektu, chyba że jest mocno połączona z kołem i trzeba ją w jakiś sposób wypchnąć z koła ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adrian3005    45

Pewnie tak jak mówisz, jak ja demontowałem pompę wtryskową z deutz fahra to też miałem tak, że wszystko odkręciłem i nie wychodziła, wziąłem drewniany kołek i uderzyłem w pompę od strony koła zębatego i wyszła. tam będziesz miał taki oring żeby olej się nie wydostawał z obiegu i ten oring tak trzyma tą pompę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Ściągaczem ściąg koło zębate z osi pompy wtryskowej a wtedy pompa sama wyjdzie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Puknij przez coś miękkiego w odkręcaną środkową śrubę. Te 3 dookoła możesz dokręcić. Tylko ustaw klin na górze.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Już wyciągnąłem właśnie wybijając ją, tylko nie ustawiłem klina na górze ale to chyba nie ma większego znaczenia jak jest ustawiony ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Ma przy składaniu. Nie wylatuje. Jak będziesz wkładał wrzóć smatę do środka bo klina w misce będziesz szukał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Oddano mi już pompę, ale pojawił się problem a mianowicie zamontowałem wszystko jak trzeba a silnik nie chce odpalić. Kręci ale tylko przy pierwszej próbie zaśmierdziało dymem lecz nie było nic widać, w kolejnych próbach również nie widać dymu ale minimalnie go czuć. Czy może to być wina minimalnie złego ustawienia kąta wtrysku ?

Słyszałem jeszcze że pompę przed odpaleniem trzeba zalać ropą bo inaczej nie odpali, ja przed odpaleniem przepompowałem układ pompką ręczną. Czy to ma może jakiś wpływ na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Po pierwsze: Pompę wtryskową oraz cały układ paliwowy trzeba odpowietrzyć. Jeśli przy pompie są dwie śrubki do odpowietrzania, najpierw dolna. Pompujesz pompką ręczną, aż do zniknięcia pęcherzyków powietrza i zakręcasz śrubkę. Potem kolejna. Oczywiście odpowietrzamy po kolei, najpierw filtry, pompa na końcu.

Po drugie: aby szybko odpowietrzyć pompę (a szczególnie układ wysokiego ciśnienia w pompach rotacyjnych) odkręć przewody najlepiej przy wtryskiwaczach i odchyl je delikatnie. Zakręć rozrusznikiem kilkukrotnie (4-5 sekund). Operację powtarzasz, aż do momentu pojawienia się paliwa. Dokręcasz przewody i odpalasz silnik (zamiast przy wtryskiwaczach można odkręcić przewody przy pompie).

 

Co do kąta wtrysku będziemy rozmawiać, jak odpalisz silnik i napiszesz: Jak odpala? Jak dymi? Jaka jest praca silnika? (głośniejsza niż przed regeneracją, bardziej metaliczna), itd.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Jak wszystko złożyłeś dobrze to musi zapalić. A skoro nie pali to niestety nie jest dobrze złożone. Co do pompy to nie ma niej śrubki do odpowietrzania ani dolej ani górnej ani lewej czy prawej.
Masz pompować ręczną pompką tak długo byś usłyszysz charakterystyczny dźwięk puszczającego paliwo zaworka na pompie wtryskowej. Jak nie masz wyczucia to go popuść. Będziesz widział paliwo to dokręć. Ustawienie konta wtrysku jest bardzo ważne jak nie ustawisz a różnica duża to nie zapali. Nie ma szans. Tak, więc słuchaj dalej kolegi AlCapone, że najpierw odpal silnik, który nie pali a potem kont wtrysku. Bo każda procedura serwisowa, od jakiego kolwiek silnika mówi dokładnie odwrotnie. Najpierw kont wtrysku a potem odpalaj. Sprawdź czy nie zgubiłeś klina i czy nie obraca ci się cała pompa zmieniają za każdym razem kont wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian6553    0

Właśnie była pompowana aż poszła ropa tym zaworkiem zwrotnym wiec uznałem, że już się odpowietrzyla. Klina nie zgubiłem. No jeszcze dzisiaj zobaczę może się uda..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mlodyrolnik94
      Witam, po słabych doświadczeniach z wynajmem kombajnu, postanowiłem zakupić swój własny i wybór prawdopodobnie padnie na Deutz-fahr M33.60. Powinien spokojnie wystarczyć na moje 20ha. Mam tylko wątpliwości, jak wygląda sprawa prasowania słomy po tak małym hederze? Czy nie będzie konieczności zgrabiania jej? Będę wdzięczny za odpowiedź. Jeśli ktoś miał do czynienia z tym kombajnem to wszelkie opinie na jego temat też bardzo mile widziane
    • Przez pokorny
      Witam, w M980 przyblokawał się lewy hamulec i mocno go rozgrzało. Po ostygnięciu cieknie z cylinderka, może ktoś wie gdzie kupić komplet naprawczy ewentualnie jaki jest to nr katalogowy. Wydaje mi się, że bezie taki sam jak w bliźniaczych modelach M900, M922, M1002, M1080.
    • Przez pokorny
      Jak założyć pas jezdny na dolne koło? Jest zbyt mało miejsca od półosi i zastanawiam się czy jak rozkręcę te szpilki trzymające sprężyny to da się to złożyć w rękach. Wymieniał ktoś, poradźcie Panowie aby to sprawnie zrobić, bo młócić trzeba.
    • Przez Bartekh
      Mam problem z rozrusznikiem w m1080, a mianowicie bendix nie zawsze chce wskoczyć w wieniec, który jest na kole zamachowym, tzn. dochodzi do wieńca i się opiera o zęby. Przy przekręceniu kluczyka słychać takie stuknięcie kiedy właśnie bendix uderza w zęby wieńca. Czasami silnik uda się uruchomić po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka, wtedy rozrusznik się zazębi, a czasami nie, wtedy musze przekręcić wał silnika żeby zęby zmieniły położenie. Co może byc przyczyną? Silnik w m1080 to pięciocylindrowy deutz.
    • Przez toobek
      Witam. Mam następujące pytanie chyba w sumie do większości użytkowników kombajnów. Chodzi mi o ten łańcuch z tymi gumowymi łopatkami co transportuje ziarno do zbiornika, a konkretnie o jego napięcie. Czy ten łańcuch ma być mocno napięty czy tak aby łopatki ocierały o obudowę?
      Druga sprawa już do użytkowników M900. Czy byłby ktoś w stanie zrobić mi zdjęcie oraz podać wymiary (samej tarki) z tej klapki od kłosownika, ponieważ swoją zgubiłem a nie mogę takiej nigdzie dostać i chciałem dorobić taką tarkę (samą klapkę mam).
      Z góry bardzo dziękuję za pomoc pozdrawiam!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.