Maikel1987

Renualt 90 34 kupno

Polecane posty

rafal4610    142

ja lałem do Forda tego Turdusa i niby sobie chwaiłem, ale w sklepie mi doradził Mobil1 za 14 zł/l i traktor całkiem inaczej pracuje. Do Turdusa już nie wróce, tym bardziej że znalazłem Mobil1 po 12 zł/l :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    436

O ile ten po 12 zł /litr to naprawde MOBIL a nie jakas mieszanka. Chyba ze bierzesz jednorazowo z 50litrów to tez w takiej cenie kupie a nie banke 5l czy dwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015
  Marka Mobil ™ składa się obecnie z czterech marek:  
  1. Mobil 1™
  2. Mobil Delvac™
  3. Mobil Super™
  4. Mobil ™ Industrial

Mobil 1™ to nie jest nazwa konkretnego oleju tylko zastrzeżona nazwa całej serii olejów „niemalże” w pełni syntetycznych. Niemalże, bo nie wszystkie są w pełni syntetyczne. Są naprawdę światowej klasy i rzeczywiście spełniają wyśrubowane wymagania, zaś niektóre parametry przewyższają obecne normy.

Seria olejów Mobil 1™ składa się obecnie z siedmiu olejów:

  1. Mobil 1 New Life 0W-40
  2. Mobil 1 ESP 0W-40
  3. Mobil 1 Peak Life 5W-50
  4. Mobil 1 ESP Formula 5W-30
  5. Mobil 1 Fuel Economy 0W-30
  6. Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40
  7. Mobil 1 0W-20

Co ciekawe a nawet intrygujące, żaden olej z serii Mobil 1™ nie był testowany w silnikach ciągników rolniczych i żaden z nich nie spełnia ich norm, co za tym idzie nie jest dopuszczony do stosowania w silnikach ciągników! To nie znaczy, że się nie nadają lecz tak naprawdę nie wiadomo do końca, jak takie silniki zachowują się po zastosowaniu któregokolwiek oleju z tej serii.

 

Najbliższe oleje marki Mobil które można zastosować w ciągnikach to seria Mobil Delvac™. To specjalna seria olejów dla pojazdów użytkowych w tym samochodów ciężarowych oraz poniekąd ciągników rolniczych. Tu znajdziemy sześć olejów:

  1. Mobil Delvac 1™ LE 5W-30
  2. Mobil Delvac 1™ 5W-40
  3. Mobil Delvac™ XHP ESP 10W-40
  4. Mobil Delvac™ XHP Extra 10W-40
  5. Mobil Delvac MX™ Extra 10W-40
  6. Mobil Delvac MX™ ESP 15W-40

Z tej palety można dobrać naprawdę dobrej jakości olej, gdyż są to oleje do silników diesla, który będzie bardziej odpowiedni do zastosowania w silniku ciągnika rolniczego. Od razu zaznaczam, że są to oleje w większości półsyntetyczne, ale naprawdę pierwszego sortu. Niemalże każdy z tych olejów jest godny polecenia, z pewnymi zastrzeżeniami co do Mobil Delvac MX™ ESP 15W-40 (polecany dla starszych jednostek) oraz Mobil Delvac 1™ LE 5W-30 (typowo zimowy).


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Juz ją kupiłem , olej jutro kupie i to turdusa bo mam jeszcze 8 l , a tu chyba 9.5 . Jest taki lekki wyciek w miejscu gdzie wal wychodzi ze skrzyni gdzieś w tej okolicy ale na te lata to jestem z niej zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

O ile ten po 12 zł /litr to naprawde MOBIL a nie jakas mieszanka. Chyba ze bierzesz jednorazowo z 50litrów to tez w takiej cenie kupie a nie banke 5l czy dwie

 

brałem od niego Turdusa i nie narzekałem ;) Gość ma sklep motoryzacyjny, ale sprowadza oleje również do traktorów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Jest jeden wyciek pod spodem , na łączeniu , ale to chyba nie bedzie takie proste do Zrobienia , pozniej wstawię zdjęcie to moze ktoś coś doradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

To gdzieś tam , tylko niespod tej pokrywki gdzie jest sylikon tylko z połączenia przodu z tyłem . Dzis wytarlem tam do sucha i jutro zobaczę
Wiem ze na zdjęciach mało będzie widać ale chyba jak cos trzeba będzie rozpolowic ciągnik

post-166638-0-05909800-1466016306_thumb.jpg

post-166638-0-92664200-1466016785_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Wejdź lepiej na stronę Agro-Serwis w Zambrowie i tam wejdź w części, i daj na --Pobierz pełen katalog części do swojej maszyny--. Wymagana jest rejestracja , ale reklam nie przysyłaja :) Dalej wybierzesz swój model i pobierz.

 

Te katalogi na stronie oficjalnej Clasa są wykastrowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Ja tam nie wiem czego i jak szukasz. Jest podział na podzespoły, rozpisane strony, z boku lub na dole numery wszystkich części ze schematu.

 Chyba, że masz jakieś katalogi bez numerów części. I pomieszane do tego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8520

pisałem ,że mam katalog z Zambrowa  a oznaczenia podzespołów nie odpowiadają numerom stron i jak nie znasz numeru strony na której jest część której szukasz to muszę przeglądać cały katalog

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jeszcze nie ma tak dobrze aby darmowe katalogi były tak dokładne, swoją drogą dziwię się że claas nie wypuścił pełnego katalogu jak JD  :huh:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj