Maikel1987

Renualt 90 34 kupno

Polecane posty

rafal4610    142

ja lałem do Forda tego Turdusa i niby sobie chwaiłem, ale w sklepie mi doradził Mobil1 za 14 zł/l i traktor całkiem inaczej pracuje. Do Turdusa już nie wróce, tym bardziej że znalazłem Mobil1 po 12 zł/l :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    436

O ile ten po 12 zł /litr to naprawde MOBIL a nie jakas mieszanka. Chyba ze bierzesz jednorazowo z 50litrów to tez w takiej cenie kupie a nie banke 5l czy dwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015
  Marka Mobil ™ składa się obecnie z czterech marek:  
  1. Mobil 1™
  2. Mobil Delvac™
  3. Mobil Super™
  4. Mobil ™ Industrial

Mobil 1™ to nie jest nazwa konkretnego oleju tylko zastrzeżona nazwa całej serii olejów „niemalże” w pełni syntetycznych. Niemalże, bo nie wszystkie są w pełni syntetyczne. Są naprawdę światowej klasy i rzeczywiście spełniają wyśrubowane wymagania, zaś niektóre parametry przewyższają obecne normy.

Seria olejów Mobil 1™ składa się obecnie z siedmiu olejów:

  1. Mobil 1 New Life 0W-40
  2. Mobil 1 ESP 0W-40
  3. Mobil 1 Peak Life 5W-50
  4. Mobil 1 ESP Formula 5W-30
  5. Mobil 1 Fuel Economy 0W-30
  6. Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40
  7. Mobil 1 0W-20

Co ciekawe a nawet intrygujące, żaden olej z serii Mobil 1™ nie był testowany w silnikach ciągników rolniczych i żaden z nich nie spełnia ich norm, co za tym idzie nie jest dopuszczony do stosowania w silnikach ciągników! To nie znaczy, że się nie nadają lecz tak naprawdę nie wiadomo do końca, jak takie silniki zachowują się po zastosowaniu któregokolwiek oleju z tej serii.

 

Najbliższe oleje marki Mobil które można zastosować w ciągnikach to seria Mobil Delvac™. To specjalna seria olejów dla pojazdów użytkowych w tym samochodów ciężarowych oraz poniekąd ciągników rolniczych. Tu znajdziemy sześć olejów:

  1. Mobil Delvac 1™ LE 5W-30
  2. Mobil Delvac 1™ 5W-40
  3. Mobil Delvac™ XHP ESP 10W-40
  4. Mobil Delvac™ XHP Extra 10W-40
  5. Mobil Delvac MX™ Extra 10W-40
  6. Mobil Delvac MX™ ESP 15W-40

Z tej palety można dobrać naprawdę dobrej jakości olej, gdyż są to oleje do silników diesla, który będzie bardziej odpowiedni do zastosowania w silniku ciągnika rolniczego. Od razu zaznaczam, że są to oleje w większości półsyntetyczne, ale naprawdę pierwszego sortu. Niemalże każdy z tych olejów jest godny polecenia, z pewnymi zastrzeżeniami co do Mobil Delvac MX™ ESP 15W-40 (polecany dla starszych jednostek) oraz Mobil Delvac 1™ LE 5W-30 (typowo zimowy).


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Juz ją kupiłem , olej jutro kupie i to turdusa bo mam jeszcze 8 l , a tu chyba 9.5 . Jest taki lekki wyciek w miejscu gdzie wal wychodzi ze skrzyni gdzieś w tej okolicy ale na te lata to jestem z niej zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

O ile ten po 12 zł /litr to naprawde MOBIL a nie jakas mieszanka. Chyba ze bierzesz jednorazowo z 50litrów to tez w takiej cenie kupie a nie banke 5l czy dwie

 

brałem od niego Turdusa i nie narzekałem ;) Gość ma sklep motoryzacyjny, ale sprowadza oleje również do traktorów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Jest jeden wyciek pod spodem , na łączeniu , ale to chyba nie bedzie takie proste do Zrobienia , pozniej wstawię zdjęcie to moze ktoś coś doradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

To gdzieś tam , tylko niespod tej pokrywki gdzie jest sylikon tylko z połączenia przodu z tyłem . Dzis wytarlem tam do sucha i jutro zobaczę
Wiem ze na zdjęciach mało będzie widać ale chyba jak cos trzeba będzie rozpolowic ciągnik

post-166638-0-05909800-1466016306_thumb.jpg

post-166638-0-92664200-1466016785_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Wejdź lepiej na stronę Agro-Serwis w Zambrowie i tam wejdź w części, i daj na --Pobierz pełen katalog części do swojej maszyny--. Wymagana jest rejestracja , ale reklam nie przysyłaja :) Dalej wybierzesz swój model i pobierz.

 

Te katalogi na stronie oficjalnej Clasa są wykastrowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Ja tam nie wiem czego i jak szukasz. Jest podział na podzespoły, rozpisane strony, z boku lub na dole numery wszystkich części ze schematu.

 Chyba, że masz jakieś katalogi bez numerów części. I pomieszane do tego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8521

pisałem ,że mam katalog z Zambrowa  a oznaczenia podzespołów nie odpowiadają numerom stron i jak nie znasz numeru strony na której jest część której szukasz to muszę przeglądać cały katalog

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jeszcze nie ma tak dobrze aby darmowe katalogi były tak dokładne, swoją drogą dziwię się że claas nie wypuścił pełnego katalogu jak JD  :huh:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj