Maikel1987

Renualt 90 34 kupno

Polecane posty

damianos95    436

Co masz na mysli ze pala nie mało ??

Powiem ci tak silniki MWM to jedne z najoszczedniejszych silników rozpylenie przez wtryski w mwm jest o niebo lepsze niz w Ursusach czy zetorach ponadto silniki mwm sa zwawe i szybko sie wkrecaja na obroty głównie to zasługa pompy rotacyjnej

Zalezy co bedziesz nim robił napewno silnik 6 cylindrowy spaliłby mniej od 4T w takich pracach jak kultywator pług czy zestawem uprawowo siewnym natomiast 4t bedzie oszczedniejsze w transporcie i przy lekkich pracach typu prasa praca  z turem itp

Napewno spali mniej niz konkurencyjne ciagniki o podobnej mocy cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

gdyby była tragedia to ktoś nie inwestowałby w nowe opony, do tego radial, więc myślę że warto przynajmniej zobaczyć

 

po zdjęciach wygląda na ładnie zachowaną, sprzedawca nawet nie próbuje przekłamywać z rocznikiem, no i jak już wyżej kolega wspomniał obciążniki i zaczepy na plus


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Tzn to ma być ciągnik do orki i agregatu właśnie wiec nie wiem czy iść w to 4t czy szukać jednak bez turbiny . Bo plug to będzie i tak pewnie trójka być może obrotowa i agregat 2.5 metra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2
damianos95    436

Chyba w zbyt dobrym stanie to on do Polski nie przyjechał ...

Cały malowany od góry do dołu wymieniony rozrusznik oprawa fitra powietrza brak górnego zaczepy błotnik lewy z ciagnika który miał ehr bo jest miejsce na przełacznik a ten raczej nie ma chodz dziwne skoro ma elektrochydrauliczny rewers i półbieg nawet tłumnik malowany

Na plus napewno obciazniki

Cena do przełkniecia ale to 2-3 tys moim zdaniem do urwania 

Ogólnie to uwazam ze jesli ktos maluje cały ciagnik a nie tylko felgi maske to zapewne taki ciagnik nie nadawał sie zeby go wystawic w takim sta nie jak przyjechał ale jak masz blisko mozesz obejrzec bo prezenuje sie zabujczo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

tu powinien być ehr, a że nie ma przycisków to o czymś świadczy, pomijając już nowy lakier

jeśli nie masz daleko to możesz z ciekawości zerknąć, bo sądząc po zdjęciach nie warto kupować

 

 


Izydor6280 daleko masz do bilgoraja ?

 

tyle co do LBN minus 20km default_decayed.gif


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Tzn ja euro haków nie potrzebuje , nie w każdej chyba je montowali . Moze Izydor6280 mógłbyś obejrzeć ?
Tzn jeśli byś miał czas bo ja tam mam ponad 200 km , jak coś to za dojazd mogę Ci zwrócić . A teraz co się o niej dowiedziałem bo dzwoniłem, nie była malowana , tylko koła z tyłu , bo niby dobrze wyczyszczona i mokra na zdjęciach ale stan oryginał , tak zapewnia . Przyjechała z Francji , wszystko działa i nie ma wycieków .
Jak na 25 lat to z wyglądu ta ładniejsza ale chyba bardziej prawdopodobna ta która tu dodałem jako druga tylko 90.34

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nie mam czasu żeby gdziekolwiek się wyrwać, nawet do jelenia jeszcze nie podeszliśmy a żniwa już niedługo default_facepalm.gif

 

ta 90 z pewnością pociągnięta farbą, zobacz na końcówki błotnika, widać zamalowane śruby, ale to oczywiście nie problem, myślę że warto zobaczyć na żywo i mocno się targować  :D


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Rozumiem bo sam nie mam czasu na takie jeżdżenie . Jutro pojadę obejrzeć ta 90 , szkoda ze nie ma Ociaznikow . Dzis gadałem z gościem i mówił ze ma ją od dwoch lat i przyznaje ze pomalowal ją w miejscach gdzie farba była pozdzierana . I że tysiąca może zejść z ceny . Za ile ją się oplaci wziasc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    436

Ja bym od polaka nie kupił zachodniegoi ciagnika dlaczego ? bo 90% nie zmienia oleju bo po co a jak zmienia to naleje jakiegos hipolu albo superolu i to nie zart u nas w mf 3080 nalał superolu do skrzyni a ciagnik do sprzedania po poł roku

Obciazniki to jakies 2-2.5 tys

mysle ze 40 to uczciwa cena za zadbany egzemparz ale napewno nie 45tys

Obciazniki jakies oleje filtry to bedzie około 5 tys wiec 40 byłoby dobra cena o ile nie wyjda jakies kwiatki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8521

damianos nie pisz bzdur ,ja w r 120-54 wymieniłem olej w skrzyni i przednim moście na oryginał claasa ga 12     a w silniku f Fuhs 15-w40 i nikt kogo znam nie leje do zachodnich ciągników superoli czy hipoli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Zapytam co tam lał jak cos bo w skrzyni tez zmieniał z tego co mówił . Obciazniki do 1800 zł można kupić już . Ciężko znalezdz coś dobrego i w dobrej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ceny tych ciągników poszły w górę przez kilka ostatnich lat, 

moim zdaniem lepiej nieco przepłacić za dobry ciągnik

za obciążniki trochę sobie cenią, pomyśl czy nie warto dołożyć kilka stówek i założyć jakiś TUZ na przodzie, na pewno będzie bardziej funkcjonalny i dociążysz oś tylko kiedy będzie taka potrzeba


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Tuz-a nie potrzebuje , wiec wole kupić obciazniki . Bylem widziałem i jestem zadowolony z niego , był pomalowany w tych miejscach gdzie pozdzierana farba była , wszystko suche a przed moim przyjazdem gość pryskal ponad 1.5 h łąki i nic nie było . Stan jest jak dla mnie zadowalający , wszystko jest sprawne , hamulec działa mocno na prawe kolo bo aż za rylo a lewe nie ale on mówił ze to da się ustawić . Ogólnie jadę w poniedziałek z zamiarem jeszcze raz go poprzegladac i kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    436

Nie pisze ze nikt nie zmienia olei na orginal bo sam takich znam co zmieniaja ja zreszta tez ale znam tez kilku którzy oszczedzaja i dowiesz sie tylko ze olej to olej a co to ze najtanszy wazne ze swiezy niektórzy tak maja nie twierdze ze wszyscy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Tylko moze mi się wydawało ale one może mają taki mały skręt w prawo ale to może temu że gość ma małe podwórko .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jeśli nie będzie używana zimą to mineralny 15w40, może być tutdus, choć chyba wychodzi 11zł/l, rimula czy delvac wyjdzie niewiele więcej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Zima będzie używany , nie kupiłem ale dzis jadę drugi raz ją przejrzeć i zabrać jak cos . A olej mysle jakiś lepszy zalać devalac chyba lepszy od turdusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj