Maikel1987

Renualt 90 34 kupno

Polecane posty

damianos95    435

Co masz na mysli ze pala nie mało ??

Powiem ci tak silniki MWM to jedne z najoszczedniejszych silników rozpylenie przez wtryski w mwm jest o niebo lepsze niz w Ursusach czy zetorach ponadto silniki mwm sa zwawe i szybko sie wkrecaja na obroty głównie to zasługa pompy rotacyjnej

Zalezy co bedziesz nim robił napewno silnik 6 cylindrowy spaliłby mniej od 4T w takich pracach jak kultywator pług czy zestawem uprawowo siewnym natomiast 4t bedzie oszczedniejsze w transporcie i przy lekkich pracach typu prasa praca  z turem itp

Napewno spali mniej niz konkurencyjne ciagniki o podobnej mocy cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

gdyby była tragedia to ktoś nie inwestowałby w nowe opony, do tego radial, więc myślę że warto przynajmniej zobaczyć

 

po zdjęciach wygląda na ładnie zachowaną, sprzedawca nawet nie próbuje przekłamywać z rocznikiem, no i jak już wyżej kolega wspomniał obciążniki i zaczepy na plus


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Tzn to ma być ciągnik do orki i agregatu właśnie wiec nie wiem czy iść w to 4t czy szukać jednak bez turbiny . Bo plug to będzie i tak pewnie trójka być może obrotowa i agregat 2.5 metra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2
damianos95    435

Chyba w zbyt dobrym stanie to on do Polski nie przyjechał ...

Cały malowany od góry do dołu wymieniony rozrusznik oprawa fitra powietrza brak górnego zaczepy błotnik lewy z ciagnika który miał ehr bo jest miejsce na przełacznik a ten raczej nie ma chodz dziwne skoro ma elektrochydrauliczny rewers i półbieg nawet tłumnik malowany

Na plus napewno obciazniki

Cena do przełkniecia ale to 2-3 tys moim zdaniem do urwania 

Ogólnie to uwazam ze jesli ktos maluje cały ciagnik a nie tylko felgi maske to zapewne taki ciagnik nie nadawał sie zeby go wystawic w takim sta nie jak przyjechał ale jak masz blisko mozesz obejrzec bo prezenuje sie zabujczo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

tu powinien być ehr, a że nie ma przycisków to o czymś świadczy, pomijając już nowy lakier

jeśli nie masz daleko to możesz z ciekawości zerknąć, bo sądząc po zdjęciach nie warto kupować

 

 


Izydor6280 daleko masz do bilgoraja ?

 

tyle co do LBN minus 20km default_decayed.gif


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Tzn ja euro haków nie potrzebuje , nie w każdej chyba je montowali . Moze Izydor6280 mógłbyś obejrzeć ?
Tzn jeśli byś miał czas bo ja tam mam ponad 200 km , jak coś to za dojazd mogę Ci zwrócić . A teraz co się o niej dowiedziałem bo dzwoniłem, nie była malowana , tylko koła z tyłu , bo niby dobrze wyczyszczona i mokra na zdjęciach ale stan oryginał , tak zapewnia . Przyjechała z Francji , wszystko działa i nie ma wycieków .
Jak na 25 lat to z wyglądu ta ładniejsza ale chyba bardziej prawdopodobna ta która tu dodałem jako druga tylko 90.34

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

nie mam czasu żeby gdziekolwiek się wyrwać, nawet do jelenia jeszcze nie podeszliśmy a żniwa już niedługo default_facepalm.gif

 

ta 90 z pewnością pociągnięta farbą, zobacz na końcówki błotnika, widać zamalowane śruby, ale to oczywiście nie problem, myślę że warto zobaczyć na żywo i mocno się targować  :D


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Rozumiem bo sam nie mam czasu na takie jeżdżenie . Jutro pojadę obejrzeć ta 90 , szkoda ze nie ma Ociaznikow . Dzis gadałem z gościem i mówił ze ma ją od dwoch lat i przyznaje ze pomalowal ją w miejscach gdzie farba była pozdzierana . I że tysiąca może zejść z ceny . Za ile ją się oplaci wziasc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    435

Ja bym od polaka nie kupił zachodniegoi ciagnika dlaczego ? bo 90% nie zmienia oleju bo po co a jak zmienia to naleje jakiegos hipolu albo superolu i to nie zart u nas w mf 3080 nalał superolu do skrzyni a ciagnik do sprzedania po poł roku

Obciazniki to jakies 2-2.5 tys

mysle ze 40 to uczciwa cena za zadbany egzemparz ale napewno nie 45tys

Obciazniki jakies oleje filtry to bedzie około 5 tys wiec 40 byłoby dobra cena o ile nie wyjda jakies kwiatki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8517

damianos nie pisz bzdur ,ja w r 120-54 wymieniłem olej w skrzyni i przednim moście na oryginał claasa ga 12     a w silniku f Fuhs 15-w40 i nikt kogo znam nie leje do zachodnich ciągników superoli czy hipoli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Zapytam co tam lał jak cos bo w skrzyni tez zmieniał z tego co mówił . Obciazniki do 1800 zł można kupić już . Ciężko znalezdz coś dobrego i w dobrej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

ceny tych ciągników poszły w górę przez kilka ostatnich lat, 

moim zdaniem lepiej nieco przepłacić za dobry ciągnik

za obciążniki trochę sobie cenią, pomyśl czy nie warto dołożyć kilka stówek i założyć jakiś TUZ na przodzie, na pewno będzie bardziej funkcjonalny i dociążysz oś tylko kiedy będzie taka potrzeba


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Tuz-a nie potrzebuje , wiec wole kupić obciazniki . Bylem widziałem i jestem zadowolony z niego , był pomalowany w tych miejscach gdzie pozdzierana farba była , wszystko suche a przed moim przyjazdem gość pryskal ponad 1.5 h łąki i nic nie było . Stan jest jak dla mnie zadowalający , wszystko jest sprawne , hamulec działa mocno na prawe kolo bo aż za rylo a lewe nie ale on mówił ze to da się ustawić . Ogólnie jadę w poniedziałek z zamiarem jeszcze raz go poprzegladac i kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    435

Nie pisze ze nikt nie zmienia olei na orginal bo sam takich znam co zmieniaja ja zreszta tez ale znam tez kilku którzy oszczedzaja i dowiesz sie tylko ze olej to olej a co to ze najtanszy wazne ze swiezy niektórzy tak maja nie twierdze ze wszyscy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Tylko moze mi się wydawało ale one może mają taki mały skręt w prawo ale to może temu że gość ma małe podwórko .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jeśli nie będzie używana zimą to mineralny 15w40, może być tutdus, choć chyba wychodzi 11zł/l, rimula czy delvac wyjdzie niewiele więcej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maikel1987    2

Zima będzie używany , nie kupiłem ale dzis jadę drugi raz ją przejrzeć i zabrać jak cos . A olej mysle jakiś lepszy zalać devalac chyba lepszy od turdusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj