Skocz do zawartości

Polecane posty


Witam!

 

Czy sa osoby na forum które kupowały paliwo z Rosji w większych ilościach tj około 1000l-2000l? Jakiej było jakości w porównaniu do tego z polskiego CPN? Spotkałem się z bardzo skrajnymi opiniami na temat tego paliwa ale jestem bardzo zainteresowany kupnem poniewaz obecna cena na polskich stacjach to jakiś żart. Czy 1000l można kupić za około 2000zł? Wiem że kilka lat temu było to możliwe jestem ciekawy jak teraz :) Chodzi oczywiście o ON

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


adrian3005    45

Ja już wiosna zaoszczedzilem 1500 na lewych środkach A po 12 dniach sialem od Nowa . Także pierw się oszczędza A potem się doklady ale z przelicznikiem 3x Do tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jonek98    883

Tylko zależy jak trafisz jak masz pewne źródło to może i się opłaci.Są ludzie na terenach przy granicznych którzy się tym trudnią.Ceny w Polsce nie są jeszcze takie złe bo paliwo kosztowało juz grubo ponad 5 zł choć systematyczne cena rośnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

same110    64

Dobra zaoszczędzisz te 1000zl A potem.jak.padną pompo wtryski będziesz buli.Tak samo.ma.się.sprawa.z nawozami z Wschodu .Także rób jak chcesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko zależy jak trafisz jak masz pewne źródło to może i się opłaci.Są ludzie na terenach przy granicznych którzy się tym trudnią.Ceny w Polsce nie są jeszcze takie złe bo paliwo kosztowało juz grubo ponad 5 zł choć systematyczne cena rośnie

 

Podobno dowoża też bezpośrednio do klienta :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

raczej wątpię w to żeby ktoś ci dowiózł i jeszcze policzył mniej jak 3 - 3.20 za litr, jak pisałeś wcześniej 1000l za 2000zł to nie możliwe, chyba że to naprawdę jakieś ścieki. mieszkam 18 km od granicy z ukrainą  można kupić ON średnio ok 0,80-1zł taniej niż w polskim cpn, więc jak komuś starcza limit na akcyzę to nie warto. paliwo z przemytu jest różne, czasami trafia sie jakis syf ale przeważnie jest ok. osobiście nie lał bym do nowoczesnych samochodów i maszyn na pompowtryskach. ja mam mtz to nie widzę różnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tomek745    0

Mieszkam przy granicy z Rosją, jeżeli będziesz miał uczciwego dostawcę nie masz czym się przejmować, jakość lepsza niż u nas. Ale to musi być ktoś zaufany, różne stacje są, handlujący często leją aby taniej, nie patrzą na jakość. Osobiście na vacie jestem więc nie opłaca się, ale beznyna już od kilku lat tylko rosyjska i żadnych problemów. Co do ceny to w Rosji w tej chwili ropa około 2 złote wychodzi, także około 3 na pewno trzeba zapłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


ropa jest na wschodzie dużo tańsza alni nikt nie będzie za darmo stał po kilka a czasami kilkanaście godzin w kolejce, poz tym dochodzą łapówki dla ukraińskich celników, żołnierzy, policji, mafii, ubezpieczenie itp. wiem bo kiedyś sam jezdziłem. 

nie licz na to że nawet jak pojedziesz osobiście i zatankujesz 110litrów (passat kombi) to wyjdzie ci po 2 zł. tam jest dziki wschód tylko ryby nie biorą 

Edytowano przez grzegorz210182

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


kamciow    84

Jest jakiś sens takiego kombinowania ? Ja kupuję czysty ON bez żadnych estrów po 3.35, od tego odlicz VAT i akcyzę i gdzież ten interes ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marko-kolo    220

człowieku zapomni że wyjdzie Ci paliwo po 2 zł 

ruski musi ponieś koszty i mieć na chleb i na dziś 3 - 3,2 zł za litr taniej nie kupisz z dostawą jak masz blisko granicę 

możesz sobie latać sam jak masz czas i nerwy , ale  nie ma to żadnego sensu 

druga sprawa 1000- 2 000 litrów to żadna ilość żeby były tu jakieś większe oszczędności 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


@up możesz jaśniej z tym dzikim wschodem?

tam nie obowiązuje żadne prawo, zatrzymuje cię policja, nie pytają o żadne papiery tylko dajesz odrazu 20-50 zł i jedziesz dalej stawka zależy tylko od humoru policjanta czasem jak się czepi jakaś męda to i 50 zł nie pomoże. 

Jest jakiś sens takiego kombinowania ? Ja kupuję czysty ON bez żadnych estrów po 3.35, od tego odlicz VAT i akcyzę i gdzież ten interes ?

zdradz gdzie takie ceny kupił bym z 4-5 tyś. po odliczeniu vat i akcyzy to ci wyjdzie ok 1zł tosz to interes życia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Quercus78
      Witam!!!
      Czy przez przez rurkę od centralnego smarowania pompy paliwowej może się przedostawać paliwo do miski olejowej? Przybywa oleju w misce. Ubytku płynu chłodzącego nie zauważyłem.
    • Przez corejack
      Jak w temacie, nie leci paliwo nadmiarem do zbiornika, stąd moje pytanie, czy to normalne, czy oznacza, że się zatkał?
      Mam go od roku, sprawuje się ok, ale ponieważ mam tylko lewy zbiornik - prawy wyrzucony i zamontowany w to miejsce dla wygody rozdzielacz - zdarza mi się wyssać go do zera i później mam spore kłopoty z odpowietrzeniem: załapie, chodzi dobrą chwilę ok, znów gaśnie i tak ok. 20 razy.
      Może brak przelewu ma tu związek?
    • Przez mrc1005
      Witam,
       
      Jak wygląda w waszym przypadku praca ciągnikami w odniesieniu do obrotów (obr. max katalogowych) przy ciężkich pracach (orka, siewy, agregaty). Zwracacie uwagę na ekonomiczność. W moim przypadku dla c-330 przy maksymalnych obrotach 2200 staram się pracować w zakresie 1600-1700 obr. ze względu na najmniejsze spalanie. Tylko dla kosiarki rotacyjnej ze względu na obroty elementu tnącego trzymam ponad 2000. 75% obrotów max katalogowych wydają mi się najbardziej stosowne ze względu na trwałość silnika, żeby go nie katować.
      Jakie jest wasze zdanie w tym temacie ?
       
      Pozdrawiam
    • Przez crystal169
      Witam, mam taki problem od dłuższego czasu a mianowicie. W zbiornikach w których trzyamm paliwo a są to zbiorniki o pojemności 1000l takie standardowe jak pewnie większośc z nas posiada i własnie w tych zbiornikach po pewnym czasie , gdzieś około 3tyg, jesli paliwo jest nie tankowane do maszyn zaczyna pojawiać się na dnie zbiorników osad który po wypompowaniu paliwa można określic jako klej i to bardzo mocny klej, siadły mi już dwie pompy od c-360 ale mam też nowe maszyny które są młodsze i własnie boję się że może się coś stać bardzo poważnego z pompami w tych maszynach, oczywiście na wiosne wszystkie zbiorniki muszę myć benzyną bo myjką ciśnieniową odpada tylko pogarsza sie sprawa. Myślałem już o kupnie typowego dwupłaszczowego zbiornika na paliwo o poj. 2500 litrów, ale co jeśli w tym zbiorniku też pojawi się ten osad? A moze ktoś z was już miał taki problem i poradził sobie z nim , wie może co to za przyczyna. Dodam że zmiana dostawcy nic nie daje.
      Z góry dziękuje za odpowiedzi.
      Pozdrawiam.
    • Przez dawidursus323
      Co powiecie na temat ciągników z Ukrainy http://auto.ria.com/auto_khtz_150_15097751.html lub http://auto.ria.com/auto_khtz_t-40_15012001.html albo http://auto.ria.com/auto_khtz_3510_14935379.html po przeliczeniu na złotówki strasznie tanio to wychodzi? Jak z sprowadzeniem takiego ciągnika do polski i jego rejestracją?
×