Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam!

 

Czy sa osoby na forum które kupowały paliwo z Rosji w większych ilościach tj około 1000l-2000l? Jakiej było jakości w porównaniu do tego z polskiego CPN? Spotkałem się z bardzo skrajnymi opiniami na temat tego paliwa ale jestem bardzo zainteresowany kupnem poniewaz obecna cena na polskich stacjach to jakiś żart. Czy 1000l można kupić za około 2000zł? Wiem że kilka lat temu było to możliwe jestem ciekawy jak teraz :) Chodzi oczywiście o ON

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adrian3005    45

Ja już wiosna zaoszczedzilem 1500 na lewych środkach A po 12 dniach sialem od Nowa . Także pierw się oszczędza A potem się doklady ale z przelicznikiem 3x Do tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1184

Tylko zależy jak trafisz jak masz pewne źródło to może i się opłaci.Są ludzie na terenach przy granicznych którzy się tym trudnią.Ceny w Polsce nie są jeszcze takie złe bo paliwo kosztowało juz grubo ponad 5 zł choć systematyczne cena rośnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
same110    66

Dobra zaoszczędzisz te 1000zl A potem.jak.padną pompo wtryski będziesz buli.Tak samo.ma.się.sprawa.z nawozami z Wschodu .Także rób jak chcesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko zależy jak trafisz jak masz pewne źródło to może i się opłaci.Są ludzie na terenach przy granicznych którzy się tym trudnią.Ceny w Polsce nie są jeszcze takie złe bo paliwo kosztowało juz grubo ponad 5 zł choć systematyczne cena rośnie

 

Podobno dowoża też bezpośrednio do klienta :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

raczej wątpię w to żeby ktoś ci dowiózł i jeszcze policzył mniej jak 3 - 3.20 za litr, jak pisałeś wcześniej 1000l za 2000zł to nie możliwe, chyba że to naprawdę jakieś ścieki. mieszkam 18 km od granicy z ukrainą  można kupić ON średnio ok 0,80-1zł taniej niż w polskim cpn, więc jak komuś starcza limit na akcyzę to nie warto. paliwo z przemytu jest różne, czasami trafia sie jakis syf ale przeważnie jest ok. osobiście nie lał bym do nowoczesnych samochodów i maszyn na pompowtryskach. ja mam mtz to nie widzę różnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek745    0

Mieszkam przy granicy z Rosją, jeżeli będziesz miał uczciwego dostawcę nie masz czym się przejmować, jakość lepsza niż u nas. Ale to musi być ktoś zaufany, różne stacje są, handlujący często leją aby taniej, nie patrzą na jakość. Osobiście na vacie jestem więc nie opłaca się, ale beznyna już od kilku lat tylko rosyjska i żadnych problemów. Co do ceny to w Rosji w tej chwili ropa około 2 złote wychodzi, także około 3 na pewno trzeba zapłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ropa jest na wschodzie dużo tańsza alni nikt nie będzie za darmo stał po kilka a czasami kilkanaście godzin w kolejce, poz tym dochodzą łapówki dla ukraińskich celników, żołnierzy, policji, mafii, ubezpieczenie itp. wiem bo kiedyś sam jezdziłem. 

nie licz na to że nawet jak pojedziesz osobiście i zatankujesz 110litrów (passat kombi) to wyjdzie ci po 2 zł. tam jest dziki wschód tylko ryby nie biorą 

Edytowano przez grzegorz210182

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    87

Jest jakiś sens takiego kombinowania ? Ja kupuję czysty ON bez żadnych estrów po 3.35, od tego odlicz VAT i akcyzę i gdzież ten interes ?


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    512

człowieku zapomni że wyjdzie Ci paliwo po 2 zł 

ruski musi ponieś koszty i mieć na chleb i na dziś 3 - 3,2 zł za litr taniej nie kupisz z dostawą jak masz blisko granicę 

możesz sobie latać sam jak masz czas i nerwy , ale  nie ma to żadnego sensu 

druga sprawa 1000- 2 000 litrów to żadna ilość żeby były tu jakieś większe oszczędności 

 


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up możesz jaśniej z tym dzikim wschodem?

tam nie obowiązuje żadne prawo, zatrzymuje cię policja, nie pytają o żadne papiery tylko dajesz odrazu 20-50 zł i jedziesz dalej stawka zależy tylko od humoru policjanta czasem jak się czepi jakaś męda to i 50 zł nie pomoże. 

Jest jakiś sens takiego kombinowania ? Ja kupuję czysty ON bez żadnych estrów po 3.35, od tego odlicz VAT i akcyzę i gdzież ten interes ?

zdradz gdzie takie ceny kupił bym z 4-5 tyś. po odliczeniu vat i akcyzy to ci wyjdzie ok 1zł tosz to interes życia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rademenes
      Czy wie ktoś może jak rozkręcić pompę wtryskową LUCAS. Chodzi o tę część z której wychodzą rurki do wtryskiwaczy. Chce to zrobić ponieważ ciągnik nie chce wejść na duże obroty. Wiem że ma ta pompa małe sitka które się napewno zabrudziły.
    • Przez gasnica
      problem polega na tym ze ciągnik następnego dnia, czasem sie zapowietrza tzn odpala na kilka sekund normalnie po czym gaśnie. Dodam że filtr paliwa został wymieniony. Miał ktoś taki problem?
    • Przez Massey1993
      mój massey ostatnio zapowietrza sie nie mam pojecia co to moze byc wymienilem pompe bo mialem zapasowke nowa popke reczna filtr paliwa oraz przewody smok od zbiornika zostal sprawdzony juz nie mamy pojecia co to moze byc wtryski rok temu robione co o tym sadzicie co moze byc mieliscie taki przypadek?
    • Przez silny84
      Witam. Mam problem z ciągnikiem mf 6130. Ciągnik nie pali, tak jakby został odcięty dopływ paliwa. Kręcę rozrusznikiem aż akumulatory mi się wyczerpią, a on nie reaguje. Z tłumika nie widać żadnych oznak spalin. Bezpieczniki w kabinie wszystkie są ok. Z kontrolkami wszystko też jest w porządku. Proszę o pomoc.
    • Przez lorakw
      Witam! kupiłem niedawno mf 3060. Gdy jest zimny strasznie słabo pali. Trzeba bardzo długo kręcić żeby zagadał. Czasami muszę ponownie ładować akumulator bo padnie podczas tego rozruchu. Akumulator jest nowy, wiec to raczej nie jego wina. Wydaje mi się ze za wolno rozrusznik kręci. Tak jak by prąd gdzieś gubił. Świeca płomieniowa jest nowa i działa bo sprawdzałem. Jak już raz odpali to później nie ma problemu. Nawet jak przez parę godzin jest nieodpalany. Najgorzej jest rano. Co może być tego przyczyną? Może miał ktoś podobny problem? z góry dziękuje za odp i pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.