SzymonKrl

Kawałek metalu przy korku spustowym oleju

Polecane posty

SzymonKrl    0

Witam dziś przy zmianie oleju wyciągnąłem kawałek prawdopodobnie tulei, tydzień temu robiłem uszczelkę pod głowica bo woda szła na tłok a teraz takie coś :/ słuchajcie wiadomo kapitalka silnika już jest oczywista ale co sądzicie robić od razu czy wytrzyma do zimy ? głownie pryskam, ziemniaki kopie i transporty no i bd też musiała 2,5 ha truskawek w glebogryzarce ze 2 razy objechać.

 

Już nie chcąc zakładać 2go tematu jakieś porady przy remoncie ? Jak wyjąc tuleje jak je wsadzić czy części usus/ waryński czy coś tańszego co warto zaraz zrobić szlify i inne ? dodam ze z 10 lat temu miała remont ale od 2 lat zaczęła z powrotem dostawać w dupkę, przedtem tylko tak było do pół ha ziemniaków i to była jej robota teraz trochę wróciła do łask.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    324

Daj do dobrego zakladu zrobia wszystko od A do Z a koszty beda podobne jak samemu sie robi .Policzyc paliwo na wozenie do fachowcow  walu pompy itp itd .Jak kapitalka to niech bedzie to zrobione dobrze i jest jeszcze gwarancja .A czy sie rozleci nie ma reguly moze i jutro a moze i za jakis czas -gdybanie .Robic jak najszybciej i nie czekac .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Onerif    4

tak, ale w zakładzie tez swoje będzie stał wiec w razie potrzeby teraz nie będziesz miał czym ( chyba że masz drugi to co innego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Jak masz zamiar tak czy tak kapitalkę robić to możesz czekać do zimy Nic strasznego się nie stanie nawet jak sie kawałek tulei wyszczerbiło (tłok się rorysuje bardziej ale i tak przecież do wymiany)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

te traktory to z dziurawym tłokiem będą chodzić, nawet jak ma sprezanie jak u benzyniaka takie o to te nasze polskie proste maszynki ja jak miłem robic kapitalke to go katowałem i go nie mogłem zajechac nawet oleju nie zmieniałem tylko jezdziłem ale w koncu juz nie chciał odpalić za chiny ludowe tak wiec trzeba było juz zrobic i co teraz 10 lat ma 6 tys mtg i chodzi tak jak trzeba tylko ja zakładałem tuleje krotoszyn czeski tłok i piersćienie selekcja A ( bardziej sa spasowane od selekcji B) tylko na selekcji A trzeba docierac z głowa a nie 3 h i juz w pole moja to docierała sie na biegu jałowym ze 3 dni i to na róznych predkościach obrotowych, od 800 obr do nawet 1800 co dziennie inne obroty i jak teraz zmieniałem uszczelke pod głowica to po 10 latach nie znac uskoku na tulei, ale nie wiem czy jeszcze robia te komplety płaciłem za nie w tedy cos ok 180 zł za dziure

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Jak masz zamiar tak czy tak kapitalkę robić to możesz czekać do zimy Nic strasznego się nie stanie nawet jak sie kawałek tulei wyszczerbiło (tłok się rorysuje bardziej ale i tak przecież do wymiany)

Ewentualnie jakiś kawałek zostanie zassany do pompy oleju, zablokuje tłok w tulei albo zrobi się kilka innych rzeczy więc rzeczywiście "nic" strasznego się nie stanie. Można też wrzucić tam trochę opiłków, i tak przecież wszystko do wymiany...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Do pompy go nie zassa bo po pierwsze leży na dnie i jest ciężki po drugie na smoku masz sitko.  Zablokować tłoka w tulei to nie wyobrażam sobie tego jak miałby tego dokonać poza tym patrz punkt pierwszy Także panie nie bój się tak tego kawałka miska oleju głęboka potężna nic się nei stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Sqowron
      Siemka, mam mały problem co znajduje się na łączeniu pompy z blokiem jest tam oring czy uszczelka bo ciekniemi stamtąd olej... możecie podpowiedzieć mi co tam jest uszczelka czy oring? I jak to się fachowo nazywa. 

    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj