News
hubert25a2

prądownica 400W zamiana na alternator Ford MK2

Polecane posty

hubert25a2    2

Witam  was  dzisiaj zakupiłem alternator z Forda MK2   Boscha 14V 60-90A   na szajbę samochodową która będzie zmieniana od ruskiego  i moje pytanie  brzmi  w jaki sposób podpiąć ją do oryginalnej instalacji ? (powiem tylko że przy alternatorze jest 5 wyjść regulator w kabinie ) i czy  można jakoś to podłączyć ?  czy może pasować  szajba od ruskiego alternatora ? i czy nie przeładuje akumulatora  ? (akumulator 140ah zapa 12v) proszę o  odpowiedzi ;) pozdrawiam :)  

 

link do alternatora z Forda  :http://archiwum.allegro.pl/oferta/alternator-ford-mondeo-mk2-1-6-bosch-93bb10300ag-i5071463927.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

Z tego co mi wiadomo to prądownica służy do gaszenia pożarów...

mechanik mówił jak mu zanosiłem to potocznie jest to nazywane prądownicą (prądnica-alternator) więc nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    596

Mechanik pewnie stodołowy.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    61

Tak dla ścisłości koledze chodzi o "PRĄDNICĘ" Jeżeli chodzi o kółko pasowe, to nie koniecznie będzie pasować, ale trzeba pokombinować. Ja w swoim Władku też miałem kiedyś alternator z pięcioma wyjściami i regulatorem w kabinie. Można to zmienić wyrzucając stary regulator, a przewody od niego zaizolować. Mam tak zrobione już 25 lat i jest wszystko w porządku. Dobry elektryk- mechanik ogarnie to w pół godziny.

Edytowano przez Marcelix

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez folbekxx
      Cześć. Mam pytanie odnośnie Ursusa c360 . Co się stanie gdy ciągnik zostanie zalany wodą zamiast paliwa i dostanie się ona do obiegu ? Co należy w takiej sytuacji zrobić ? Miał już ktoś taką sytuację ? Z góry dzięki za odpowiedź.Pozdrawiam 
    • Przez jafar21
      Panowie czy to objawy slizgajacego sie sprzęgła czy może wzmacniacz momentu?
      Może jest na to jakis sposób żeby uniknąć rozbiórki na części pierwsze. Pozdrawiam 
      20190402_120007.mp4
    • Przez Bizon_Ursus
      Witam powiedzcie mi coś o Ursusie 1201 bo mam sposobność wymienić moja c385 na 1201 . jakieś zalety i wady (brak napedu to już wiem ) tego większego??
    • Przez lexiflexi
      Witam mam taki problem ze wspomaganiem, że cieknie mi olej z pompy wspomagania z pod tego dekielka co jest na śruby przykręcony... Tam jest jakaś uszczelka czy oring ??? I mam taki problem jeszcze że cięzko sie na miejscu kręci prawie jest to nie mozliwe... W 5211 serwo działa jak marzenie, jak orbitrol... Natomiast z silnikiem jest taki problem że cięzko pali ( pali troszkę lepiej jak sie go przepompuje ale NIEZNACZNIE), kopci na jasno niebiesko, nie ma takiej mocy jaka powinna być w tym ciągniku, OLEJU NIE BIERZE, na zimnym silniku po odpaleniu nie da sie jechać, jak się nie trzyma na gazie bo lekko się popuści pedał sprzęgła a on zaraz gaśnie, nie idzie go tez rozpędzić z małych obrotów na polu ( w kultywatorze 2,1 m cięzko to zrobić z obrotów ok 1200 bo go muli, trzeba dodać gazu tak na 1500 minimum i wtedy jakoś jedzie na 3 biegu nie ma mowy o jakiejkolwiek robocie, bo się dusi i spada z obrotów, dodam, że mam w nim koła z tyłu 16.9R28...) W silniku słychać na którymś garze stuki, jak się rozgrzeje słychać już mniej, ma problem w transporcie z przyczepą 4,5 t załadowaną żytem ... silnik także pracuje nie równo, kopci na jasno niebiesko niezależnie od temperatury silnika ( jak jest ciepły to dymi ale troche mniej, a na zimnym totalna lokomotywa, dla porównania mam 5211 on na zimnym tak do 65 stopni kopci na niebiesko , później już bezbarwne spaliny niezależnie od obrotów i obciażenia). W pługach 3 zwykłych polskich radzi sobie gorzej od 5211 mimo ze ma przedni napęd...Za wszelką pomoc dziękuję  Dodam jeszcze że korygowałem niedawno kąt wtrysku, dałem do roboty głowice ( 2 były pęknięte, więc kupiłem nowe ), tłoki mają komorę 54 mm, zmieniłem też pompkę zasilajacą bo ciekła i nie trzymała cisnienia... stan ciągnika poprawił się ale na taki stan, jaki opisuję powyzej ( wczesniej NIC nie dało się nim robić)
    • Przez Vicon95
      Mam problem z uszkadzaniem chłodnicy w ursusie c 385 , kupiłem nawet nowa chłodnice ale niestety za niecałe pół roku pojawiły sie już pierwsze przecieki w rogu chłodnicy , czy ktoś miał już podobny problem ? Jakieś rozwiązanie ? Z góry dziękuję za odpowiedź 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.