Skocz do zawartości
Krzys375

Przełącznik kierunkowskazów podłączenie

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie



peewee1984    0

Podaj oznaczenia z tego przelacznika bo na tym zdjeciu niewiele widac. Wlacza tylko kierunkowskazy czy ma tez inne funkcje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Opcje są dwie: przełącznik jest oznaczony, więc zajrzyj do normy DIN 72552 i wszystko będziesz wiedział, lub jeżeli nadal nie będziesz wiedział to wezwij fachowca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

peewee1984    0

Powinno być L, R i 49a
L do lewej lampy
R do prawej
49a do przerywacza. Jaki masz przerywacz? Elektroniczny czy zwykly? Plastikowa skrzynka na kilka pinów czy taki metalowy na 2 lub 3 wsowki? Do jakiego sprzętu chcesz to instalowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jaki ma przerywacz i do jakiego sprzętu to będzie montował nie ma żadnego znaczenia. Każdy przerywacz podłącza się tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krzys375    0

I ta długa blaszka widoczna na zdjęciu podpięta do masy tak?

Właśnie oczekiwałem odpowiedzi do czego podpiąć 49a i już wiem.

A czy plus będzie właśnie z przerywacza 49a?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

peewee1984    0

To jaki ma przerywacz i do jakiego sprzętu to będzie montował nie ma żadnego znaczenia. Każdy przerywacz podłącza się tak samo.

Tu sie z toba niezgodze, jesli ciagnik wyposazony jest w swiatla awaryjne to i sposob podlaczenia jest bardziej skomplikowany.

 

Plus bedzie z przerywacza, po wlaczeniu kierunkowskazu obwod sie zamknie i prad bedzie przerywany co spowoduje prawidlowe dzialanie kierunlowskazu. W zasadzie przelacznik nie wymaga masy, chyba ze jest w nim jakas kontrolka. Wowczas mase podlaczasz pod zacisk 31,jesli takowy sie tam znajduje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krzys375    0

Oznaczenie 49a jest z przerywacza które też jest oznaczone 49a o to mi właśnie chodziło. Nie mam oznaczenia L widocznie w fabryce się pomylili przy pinie do którego jest lewy kierunkowskaz nie ma żadnego oznaczenia

Dziękuję bardzo za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×