Skocz do zawartości
Krzys375

Przełącznik kierunkowskazów podłączenie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
peewee1984    0

Podaj oznaczenia z tego przelacznika bo na tym zdjeciu niewiele widac. Wlacza tylko kierunkowskazy czy ma tez inne funkcje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Opcje są dwie: przełącznik jest oznaczony, więc zajrzyj do normy DIN 72552 i wszystko będziesz wiedział, lub jeżeli nadal nie będziesz wiedział to wezwij fachowca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

Powinno być L, R i 49a
L do lewej lampy
R do prawej
49a do przerywacza. Jaki masz przerywacz? Elektroniczny czy zwykly? Plastikowa skrzynka na kilka pinów czy taki metalowy na 2 lub 3 wsowki? Do jakiego sprzętu chcesz to instalowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jaki ma przerywacz i do jakiego sprzętu to będzie montował nie ma żadnego znaczenia. Każdy przerywacz podłącza się tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    0

I ta długa blaszka widoczna na zdjęciu podpięta do masy tak?

Właśnie oczekiwałem odpowiedzi do czego podpiąć 49a i już wiem.

A czy plus będzie właśnie z przerywacza 49a?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

To jaki ma przerywacz i do jakiego sprzętu to będzie montował nie ma żadnego znaczenia. Każdy przerywacz podłącza się tak samo.

Tu sie z toba niezgodze, jesli ciagnik wyposazony jest w swiatla awaryjne to i sposob podlaczenia jest bardziej skomplikowany.

 

Plus bedzie z przerywacza, po wlaczeniu kierunkowskazu obwod sie zamknie i prad bedzie przerywany co spowoduje prawidlowe dzialanie kierunlowskazu. W zasadzie przelacznik nie wymaga masy, chyba ze jest w nim jakas kontrolka. Wowczas mase podlaczasz pod zacisk 31,jesli takowy sie tam znajduje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    0

Oznaczenie 49a jest z przerywacza które też jest oznaczone 49a o to mi właśnie chodziło. Nie mam oznaczenia L widocznie w fabryce się pomylili przy pinie do którego jest lewy kierunkowskaz nie ma żadnego oznaczenia

Dziękuję bardzo za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caros2    1

A jak podłączyć przełącznik 6 pinowy z oznaczeniem pinów 1,2,3,4,5,6?c87c8160492bb9977c0d98ced8e2.jpg.8e4a0a4553134688f563e1c3b5d3f9cf.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.