Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompka
V12    17
Napisano (edytowany)

Witam

Czy ktoś ma doświadczenia z pompami mebranowymi w zamienniku które można kupić za około 70-100zł

Mam być może problem z taką pompą wymieniana 3 lata temu i zrobione 1000mth bo orginalna podciekała troche olejem z dzwigni do pompowania recznego.

problem nie dotyczy silnika perkinsa a iveco ale wiem że kazdy perkins taką ma a uzytkowników wiecej

Wydaje mi się że wzrasta delkatnie poziom oleju , czy po tym przebiegu mogła już puszczać mebrana ??

Poziom możę wzrastac tedynie od paliwa plynu nie ubywa nic , oleju wsmomagania też nie , pompa chydrauliki raczj szczelna bo oleju tez nie ubywa , podejźewam jeszcze uszczelniacz ma pompie wtryskowej ale to ostateczność

Mam zamiar założyć starą pompkę i obserwoać co sie bedzie działo

Ta pompa wygląda tak

https://www.google.pl/search?q=iveco+8045+pompa+zasilaj%C4%85ca&espv=2&biw=1440&bih=837&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiF6eCexvfMAhVBWCwKHdpmDqIQ_AUIBigB#imgrc=3VobT1tnKcK1sM%3A

Edytowano przez V12

Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    839

1000mth? Ty się ciesz że tyle zrobiłeś, ja w MF-ie zmieniam co 500 (pasuje od ursusa 4514 itp ) podejrzewam że starą lucasa wystarczyło dokładnie przemyć i by do tej pory chodziła - 1982r - data na pompce, ale człowiek się łudził że co nowe to nowe....., za pompkę trzeba dać 400-500zł to będzie chodzić, te do 100zł mają parametry używanej 30-letniej . Raz miałem przypadek że paliwo w odstojniku zrobiło się ciemne, raz że w silniku przybywało oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel885    839

Myślisz że rozkręcisz i zobaczysz tam dziurę 2mm? Tam jest wysokie ciśnienie i mikropęknięcie wystarczy aby spowodować nieszczelność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

tak myślałem że taka pompka może krzaczyć

orginalna jest włoska membrane ma napewno szczelna 

Możę 400 zł to przesada do iveco firmy BCD (taka mam w orginale ) kosztuje 35 euro do perkinsa MWM też mają

Ale tylko na zachodnich stronach to widziałem w polsce tydynie spotkałem  pompki granit albo no name

kolego a ile tego paliwa szło do oleju duzo czy po trochu , moja jest z zewnątrz sucha jak pieprz nawet sie nie zapoci

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    839

Nie mierzyłem dokładnie ale na bagnecie miałem z 5mm wyższy stan, ciągnik się już zapowietrzył i wymieniłem ją, ile czasu to się działo to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja w moim też wymieniałem  oryginalna zaczęła ciec  olejem z dźwigni Kupiłem pompkę    BEPCO  narazie nic sie nie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Myślisz że rozkręcisz i zobaczysz tam dziurę 2mm? Tam jest wysokie ciśnienie i mikropęknięcie wystarczy aby spowodować nieszczelność

Wysokie ciś.??? 2-4 bar nazywasz wysokim ciśnieniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ziuta5636
      Szukam fachowca do skrzyni mfa 3060 nie wchodzi drugi bieg podczas jazdy okolice opoczna Tomaszowa maz
    • Przez sznajdik
      Jak w temacie wie ktoś jak fachowo ustawić prawidłowy kąt wtrysku tu akurat mf 3060
    • Przez aga19892010
      poszukuje eurozłącza ,do króćców pomiarowych ciśnienia w skrzyni,sprzęgle  do massey ferguson 8140.może ktoś wie o jakich symbolach te eurozłącze kupić lub od czego dopasować
    • Przez marcin90
      Witam serdecznie, chciałbym zapytać wszystkich użytkowników ciągników Massey Ferguson z końcówki lat 80 i początku 90 jak to jest z ta awaryjnością tak na prawdę. Bo dużo się czyta o awariach skrzyni, hydraulik , elektrozaworach itp.
      Generalnie chodzi o to, że szukam dla taty traktora z przednim napędem w kwocie do max 40-50 tys o mocy około 80-110 km.  Jako że gospodarstwo jest nie duże ( na stale około 10 sztuk bydła, i około 35-50 sztuk trzody chlewnej) areał jaki posiada to około 6 ha łąk, około 20 ha zbóż i około 5 ha kukurydzy na ziarno. Ja na stałe pracuje w warsztacie i jedynie pomagam przy grubszych robotach to chciałbym, by Ojciec ( już prawie 60 letni) miał choć odrobinę wygody, ciszy i namiastkę komfortu przy pracy. A to w tych pieniądzach oferuje chyba jedynie massey. ( nie urażając posiadaczy innych ciągników) 
      Co prawda tata chyba wolałby jakiegoś zetorka ( boi się awaryjności, a właściwie kosztów napraw wszystkiego co nie jest zetorem lub ursusem) ale ja myślę że przyjemniej i wygodniej byłoby Fergusonem. Myslę o modelach bodajże 3060-3095. Prosiłbym forumowiczów o odpowiedź jak to jest z waszymi Masseyami , co już Wam się zepsuło i jakie ewentualnie były koszty napraw. Jak ktoś sprawdzał to jeszcze spalanie w orce bym poprosił . Pozdrawiam , Marcin
       
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.