Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompka

V12    10
Napisano (edytowany)

Witam

Czy ktoś ma doświadczenia z pompami mebranowymi w zamienniku które można kupić za około 70-100zł

Mam być może problem z taką pompą wymieniana 3 lata temu i zrobione 1000mth bo orginalna podciekała troche olejem z dzwigni do pompowania recznego.

problem nie dotyczy silnika perkinsa a iveco ale wiem że kazdy perkins taką ma a uzytkowników wiecej

Wydaje mi się że wzrasta delkatnie poziom oleju , czy po tym przebiegu mogła już puszczać mebrana ??

Poziom możę wzrastac tedynie od paliwa plynu nie ubywa nic , oleju wsmomagania też nie , pompa chydrauliki raczj szczelna bo oleju tez nie ubywa , podejźewam jeszcze uszczelniacz ma pompie wtryskowej ale to ostateczność

Mam zamiar założyć starą pompkę i obserwoać co sie bedzie działo

Ta pompa wygląda tak

https://www.google.pl/search?q=iveco+8045+pompa+zasilaj%C4%85ca&espv=2&biw=1440&bih=837&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiF6eCexvfMAhVBWCwKHdpmDqIQ_AUIBigB#imgrc=3VobT1tnKcK1sM%3A

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawel885    380

1000mth? Ty się ciesz że tyle zrobiłeś, ja w MF-ie zmieniam co 500 (pasuje od ursusa 4514 itp ) podejrzewam że starą lucasa wystarczyło dokładnie przemyć i by do tej pory chodziła - 1982r - data na pompce, ale człowiek się łudził że co nowe to nowe....., za pompkę trzeba dać 400-500zł to będzie chodzić, te do 100zł mają parametry używanej 30-letniej . Raz miałem przypadek że paliwo w odstojniku zrobiło się ciemne, raz że w silniku przybywało oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


pawel885    380

Myślisz że rozkręcisz i zobaczysz tam dziurę 2mm? Tam jest wysokie ciśnienie i mikropęknięcie wystarczy aby spowodować nieszczelność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

V12    10

tak myślałem że taka pompka może krzaczyć

orginalna jest włoska membrane ma napewno szczelna 

Możę 400 zł to przesada do iveco firmy BCD (taka mam w orginale ) kosztuje 35 euro do perkinsa MWM też mają

Ale tylko na zachodnich stronach to widziałem w polsce tydynie spotkałem  pompki granit albo no name

kolego a ile tego paliwa szło do oleju duzo czy po trochu , moja jest z zewnątrz sucha jak pieprz nawet sie nie zapoci

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawel885    380

Nie mierzyłem dokładnie ale na bagnecie miałem z 5mm wyższy stan, ciągnik się już zapowietrzył i wymieniłem ją, ile czasu to się działo to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja w moim też wymieniałem  oryginalna zaczęła ciec  olejem z dźwigni Kupiłem pompkę    BEPCO  narazie nic sie nie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


ptaszyna    125

Myślisz że rozkręcisz i zobaczysz tam dziurę 2mm? Tam jest wysokie ciśnienie i mikropęknięcie wystarczy aby spowodować nieszczelność

Wysokie ciś.??? 2-4 bar nazywasz wysokim ciśnieniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×