Skocz do zawartości
Bartekh

Rozbieganie silnika w Ursus C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Bartekh    0

Witam. Konkretnie chodzi tu o silnik w moim Ostrówku, mianowicie od kiedy go kupiłem, silnik po rozgrzaniu rozbiega się tzn, wchodzi na bardzo duże obroty i wtedy nic nie pomaga zwykłe ujęcie gazu tylko trzeba go zdusic biegami albo hydrauliką, i czekać aż się schłodzi bo inaczej problem sie powtarza. Na zimnym wszystko jest cacy, nic nie dymi, ma tę moc :D  . Troche to dla mnie dziwne bo tego typu problemy zdarzają sie raczej w turbodoładowanych dieslach a nie takich. Jak myślicie co może byc przyczyną. Z góry dzieki za pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebastian84    5

a dokładniej to remont legulatora obrotów . A jeszcze sprawdź czy czasem taka śruba m6 na legulatorze u gury koło powrotu paliwa z pompy
nie jest zbyt wykrencona , ona powinna być za blabowana może ktoś tam kabinowal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekh    0

Faktycznie nie ma plomby na tej śrubie (jeśli mówimy o tej samej, śrubka na górnej czesci regulatora obrotów, wkręcona pod kątem). Ale jak myslicie, dam sobie radę sam wyregulować czy oddać to mechanikowi? Czy coś może sie stać jeśli źle wyreguluje (chodzi mi o jakieś większe awarie)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    61

miałem to samo. pompa wtryskowa zatarła sie na tłoczku. po regeneracji wróciło wszystko do normy.


-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1169

Przypadkiem nie zerwało bezpieczeństwa na listwie zębatej i pompa daje paliwa ile może? Zawieź do regenracjii wątpie że sam zdziałasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

Taka błachostka , ale weź sprawdz czy masz wszystkie filtry w filtrze powietrza u mnie mtz sie rozbiegał bo jakis idiota ( brat) wypierdzielił bo bedzie lepiej chodził i co zjezdzałem z górki pociagnoł oleju i juz gotowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekh    0

Wklady są dwa to chyba wszystko dobrze, tylko ze sa mocno ubrudzone olejem. Myślicie że myjka Karcher to dobre rozwiązanie na usunięcie oleju czy jednak trochę za mocno. Bo wydaje mi się ze tylko woda należy to myć, bo na pewno bo paliwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1169

Tych się kaset nie myje a wymienia a filtr sie czyści w ropie nie benzynie  przeczytaj instrukcję będziesz wszystko wiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekh    0

Teraz zostaje czekać do najbliższej roboty i zobaczyć czy to wina filtra, bo tak na jałowym by musiał długo chodzić żeby się rozgrzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez lukano
      Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.
    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Ostatnio trochę grzebałem przy nowej 60 i po ściągnięciu kolektora ujrzałem nagar w glowicach i jestem ciekawe z czego się wzial. Nadmienie że ciągnik kopci dość mocno na czarno. Z ciągnikiem nic się nie dzieje. Jest 400mth po remoncie silnika. Zdjęcia od głowicy 4 do 1.




    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.