News
andry888

Ankieta do pracy magisterskiej - potrzebna pomoc

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andry888    0
Napisano (edytowany)

Witam wszystkich,

jestem studentem logistyki na Politechnice Białostockiej,

bardzo dziękuje wszystkim, którzy wypełnili moją ankietę z województwa podlaskiego. I mam prośbę do pozostałych mieszkańców Polski, którzy zajmują się rolnictwem o wypełnienia podobnej ankiety, w celu porównania sytuacji w województwie podlaskim w stosunku do innych województw.

link do ankiety:https://docs.google.com/forms/d/1C-PfG1eEOoRHUbEAOxYrU_K3CtnSaANVbsM-KqDXFIo/viewform?c=0&w=1

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Gliwa

Edytowano przez andry888

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Ceres96
      Witam, czy pisał ktoś skrócony biznesplan hodowli 10 koni? Zlecono to mi na studiach, i nie wiem jak się za to zabrać
    • Przez BrodackiMicha
      Jestem absolwentem technikum mechanizacji rolnictwa, chciałbym pójść na studia rolnicze lecz nie wiem jaki kierunek wybrać, chcę pójść na studia stacjonarne a miasta które mnie interesują to Białystok, Siedlce, Lublin. Na maturze zawałem polski, angielski, geografię i matematykę. Rolnictwo nie jest mi obce ponieważ rodzice posiadają gospodarstwo. 

- jakie są wymagania na poszczególne kierunki ?
      Proszę o opinie tych którzy studiowali rolnicze kierunki.
    • Przez sabuliga
      Siemka panowie ostatni mój temat został skasowany nie wiem dlaczego. Chciałbym was poinformować że już dwie piątki wpadły mi na konto na studiach
    • Przez Krzysztof96
      Witam!
      Jestem uczniem LO na kierunku mat-fiz, który powoli zaczyna zastanawiać się, gdzie tu by wybrać się dalej...