damian513

Założenie klimatyzacji do zetor Forterra 11441

Polecane posty

damian513    1

Witam posiadam zetora forterre 11441 nie ma w nim klimy. Są takie klimatyzatory na dach ale czy to sie opłaca ? Oryginalna klimatyzacja za pewne około 10 tyś. A z samochodowej klimatyzacji dużo jest przerabiania? , ktoś już takie coś z was kombinował ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franek3333    35

w tym ciągniku nie zdaje to egzaminu duże szyby i w słoneczny dzień i parno w środku jak w sałnie a dla upartego to 7 tysi w serwisie zetora i Klima. oryginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klima nie zdaje egzaminu bo duże szyby ? co ty gadasz jeśli dobrze chłodzi to w upalne dni np w Jd 8200 puma 165 jest jak w lodowce a przestrzeń szyb maja większa od zetorA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Znajomy wstawiał do 114 klime samemu. Z tego co pamiętam do uchwyt do sprężarki dorabiał samemu na wzór oryginału. Sprężarkę wstawił od Tico chyba bo pasuję. Skraplacz też adaptacyjny tylko nie wiem od czego wstawiony w miejsce oryginały przy schodkach po lewej stronie. Dodatkowo zrobił włącznik koło włączania nawiewów. Co do reszty szczegółów to nie wiem.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

Hehe chyba miało tylko wtedy jak se korbotronika uchyli i robi dwa zimne łokcie naraz  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

zdziwilbys sie bo moglo miec i tez skrzynie automatyczna .1998r doplata wynosila do klimy w tico 4000zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Toż to połowa wartości tego auta :lol:


Toż to połowa wartości tego auta :lol:


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

23000zl kosztowal nowy sx dx  a 27000 z klima. najtanszy latos wtedy kosztowal 30000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Mnie bardzo zastanawia sprawa tych klimatyzatorów wodnych. W takie upały jak dziś pozwoliła by taka klima jeździć z zamkniętymi szybami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

20 parę tys za samochód który nie był dopuszczony do ruchu w niektórych krajach to raczej nie był raczej zbyt dobry pomysł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajomy wstawiał do 114 klime samemu. Z tego co pamiętam do uchwyt do sprężarki dorabiał samemu na wzór oryginału. Sprężarkę wstawił od Tico chyba bo pasuję. Skraplacz też adaptacyjny tylko nie wiem od czego wstawiony w miejsce oryginały przy schodkach po lewej stronie. Dodatkowo zrobił włącznik koło włączania nawiewów. Co do reszty szczegółów to nie wiem.

 

jak to dokładnie zrobił bo chce do mojej proximy takie coś zrobić i nie bardzo wiem jak zrobić to w kabinie bo parownik musi być w kabinie i jak on to miał zrobione miał ukryte w tym panelu górnym ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    725

Właśnie największym problemem jest adaptacja wymiennika w dachu. Też dużo o tym myślałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Z chęcią bym pomógł ale się nie orientuję. Parownik miał normalnie w tym wpukleniu w którym są nawiewy bo czasami leciała woda z nawiewów heh. Skraplacz normalnie pod schodkami z lewej strony.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak by na serio od tico założyć tylko przewody drogie i ciężko by było znaleść tico z klimą bo w tico na pewno jest mały ten parownik i wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario83    6

Sprężarka powinna chyba pasować od Daewoo Nexia , Lanos , Matiz,Tico    koło pasowe jest na pasek klinowy . Chłodnica  od Opel  np. Astra  ,Zafira     ma przybliżone  wymiary max  50 x50 cm a parownik Lanos 230x 235 mm  chyba że w Zetorze jest jeszcze mniej miejsca na niego i największy problem to właśnie jego    wcisnąć  ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj