damian513

Założenie klimatyzacji do zetor Forterra 11441

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
damian513    1

Witam posiadam zetora forterre 11441 nie ma w nim klimy. Są takie klimatyzatory na dach ale czy to sie opłaca ? Oryginalna klimatyzacja za pewne około 10 tyś. A z samochodowej klimatyzacji dużo jest przerabiania? , ktoś już takie coś z was kombinował ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franek3333    30

w tym ciągniku nie zdaje to egzaminu duże szyby i w słoneczny dzień i parno w środku jak w sałnie a dla upartego to 7 tysi w serwisie zetora i Klima. oryginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klima nie zdaje egzaminu bo duże szyby ? co ty gadasz jeśli dobrze chłodzi to w upalne dni np w Jd 8200 puma 165 jest jak w lodowce a przestrzeń szyb maja większa od zetorA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krystek1992    8

Znajomy wstawiał do 114 klime samemu. Z tego co pamiętam do uchwyt do sprężarki dorabiał samemu na wzór oryginału. Sprężarkę wstawił od Tico chyba bo pasuję. Skraplacz też adaptacyjny tylko nie wiem od czego wstawiony w miejsce oryginały przy schodkach po lewej stronie. Dodatkowo zrobił włącznik koło włączania nawiewów. Co do reszty szczegółów to nie wiem.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1466

Hehe chyba miało tylko wtedy jak se korbotronika uchyli i robi dwa zimne łokcie naraz  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    355

zdziwilbys sie bo moglo miec i tez skrzynie automatyczna .1998r doplata wynosila do klimy w tico 4000zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    61

Toż to połowa wartości tego auta :lol:


Toż to połowa wartości tego auta :lol:


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    355

23000zl kosztowal nowy sx dx  a 27000 z klima. najtanszy latos wtedy kosztowal 30000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

Mnie bardzo zastanawia sprawa tych klimatyzatorów wodnych. W takie upały jak dziś pozwoliła by taka klima jeździć z zamkniętymi szybami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1466

20 parę tys za samochód który nie był dopuszczony do ruchu w niektórych krajach to raczej nie był raczej zbyt dobry pomysł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajomy wstawiał do 114 klime samemu. Z tego co pamiętam do uchwyt do sprężarki dorabiał samemu na wzór oryginału. Sprężarkę wstawił od Tico chyba bo pasuję. Skraplacz też adaptacyjny tylko nie wiem od czego wstawiony w miejsce oryginały przy schodkach po lewej stronie. Dodatkowo zrobił włącznik koło włączania nawiewów. Co do reszty szczegółów to nie wiem.

 

jak to dokładnie zrobił bo chce do mojej proximy takie coś zrobić i nie bardzo wiem jak zrobić to w kabinie bo parownik musi być w kabinie i jak on to miał zrobione miał ukryte w tym panelu górnym ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    475

Właśnie największym problemem jest adaptacja wymiennika w dachu. Też dużo o tym myślałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    8

Z chęcią bym pomógł ale się nie orientuję. Parownik miał normalnie w tym wpukleniu w którym są nawiewy bo czasami leciała woda z nawiewów heh. Skraplacz normalnie pod schodkami z lewej strony.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak by na serio od tico założyć tylko przewody drogie i ciężko by było znaleść tico z klimą bo w tico na pewno jest mały ten parownik i wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario83    6
Napisano (edytowany)

................................

Edytowano przez Dario83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez darecki99
      Chcem poruszyć temat przedniego mostu w proximie power . Ciągnik jest z 2015r  ostatnio moja uwaga przykulo rozłączanie przedniego napędu a mianowicie mocno wyczuwalne szarpniecie   w trakcie wyłaczania . Czasami wyłaczy sie delikatnie w szczegolnosci kiedy w momencie przełączania lekko przygazuje i ujme gazu a czasem jest taki mocny stukot jakby młotkim stuknoł. Jak to u was wyglada .? Czynność tą wykonujecie na postoju czy w trakcie jazdy . Jakoś wczesniej nie zwracałem na to uwagi , ale teraz troszkę mnie to niepokoi . Dodam ze mam zetora 5340 z mostem carraro i tam tez wyczuwalny jest moment rozłaczania napedu  ale nie słychac takiego walniecia .
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez PrzemoO
      Czy próbował ktoś z Was reanimować ten zawór ? Uchodzi mi przez niego powietrze .

    • Przez michal009
      Proszę o uwagę na co zwrócić uwagę podczas oglądania przed zakupem Zetora 8441? 
       
      Planuję zakup tego ciągnika i w najbliższym czasie wybieram się obejrzeć kilka modeli. Z racji, że nie miałem takiego, ani podobnego modelu, zdjęcia ze wskazanymi miejscami do sprawdzenia mile widziane. Pytam co mogę sprawdzić samemu, bo jak już wytypuję konkretny egzemplarz, to zabiorę ze sobą mechanika i niech jeszcze zerknie fachowym okiem. 
    • Przez Dominikst
      Witam, posiadam zetora 9540 z 4 biegową skrzynią. Po skończeniu rozrzucania obornika biegiem 1 z przyspieszaczem nie mogę już wyrzucić biegu. Wajcha zaklinowała się na 1 biegu, nie da się zmienić na inny bieg.  Co jest przyczyną? Co mam robić?
      Dodam jeszcze, że za każdym razem, gdy chciałem zredukować z wyższego biegu na 1 to był zgrzyt, musiałem poczekać, aż traktor się zatrzyma.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.