Skocz do zawartości
damian513

Założenie klimatyzacji do zetor Forterra 11441

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
damian513    1

Witam posiadam zetora forterre 11441 nie ma w nim klimy. Są takie klimatyzatory na dach ale czy to sie opłaca ? Oryginalna klimatyzacja za pewne około 10 tyś. A z samochodowej klimatyzacji dużo jest przerabiania? , ktoś już takie coś z was kombinował ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Franek3333    27

w tym ciągniku nie zdaje to egzaminu duże szyby i w słoneczny dzień i parno w środku jak w sałnie a dla upartego to 7 tysi w serwisie zetora i Klima. oryginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klima nie zdaje egzaminu bo duże szyby ? co ty gadasz jeśli dobrze chłodzi to w upalne dni np w Jd 8200 puma 165 jest jak w lodowce a przestrzeń szyb maja większa od zetorA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krystek1992    7

Znajomy wstawiał do 114 klime samemu. Z tego co pamiętam do uchwyt do sprężarki dorabiał samemu na wzór oryginału. Sprężarkę wstawił od Tico chyba bo pasuję. Skraplacz też adaptacyjny tylko nie wiem od czego wstawiony w miejsce oryginały przy schodkach po lewej stronie. Dodatkowo zrobił włącznik koło włączania nawiewów. Co do reszty szczegółów to nie wiem.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1181

Hehe chyba miało tylko wtedy jak se korbotronika uchyli i robi dwa zimne łokcie naraz  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    280

zdziwilbys sie bo moglo miec i tez skrzynie automatyczna .1998r doplata wynosila do klimy w tico 4000zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    58

Toż to połowa wartości tego auta :lol:


Toż to połowa wartości tego auta :lol:


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

Mnie bardzo zastanawia sprawa tych klimatyzatorów wodnych. W takie upały jak dziś pozwoliła by taka klima jeździć z zamkniętymi szybami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1181

20 parę tys za samochód który nie był dopuszczony do ruchu w niektórych krajach to raczej nie był raczej zbyt dobry pomysł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajomy wstawiał do 114 klime samemu. Z tego co pamiętam do uchwyt do sprężarki dorabiał samemu na wzór oryginału. Sprężarkę wstawił od Tico chyba bo pasuję. Skraplacz też adaptacyjny tylko nie wiem od czego wstawiony w miejsce oryginały przy schodkach po lewej stronie. Dodatkowo zrobił włącznik koło włączania nawiewów. Co do reszty szczegółów to nie wiem.

 

jak to dokładnie zrobił bo chce do mojej proximy takie coś zrobić i nie bardzo wiem jak zrobić to w kabinie bo parownik musi być w kabinie i jak on to miał zrobione miał ukryte w tym panelu górnym ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    415

Właśnie największym problemem jest adaptacja wymiennika w dachu. Też dużo o tym myślałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    7

Z chęcią bym pomógł ale się nie orientuję. Parownik miał normalnie w tym wpukleniu w którym są nawiewy bo czasami leciała woda z nawiewów heh. Skraplacz normalnie pod schodkami z lewej strony.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak by na serio od tico założyć tylko przewody drogie i ciężko by było znaleść tico z klimą bo w tico na pewno jest mały ten parownik i wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sawa
      Witam, mam zamiar zakupić proxime 100, teraz przede mną dobór wyposażenia, myślalem o klimatyzacji i pełnych obciążnikach na przód. Zasadniczo, co myślicie o dodatkowym oświetleniu? czy warto je dobrać? czy warto kupić obciążniki na tylne koła? co one dają? jaki fotel kupić? kto z Was formumowiczów ma proxime z fotelem mechanicznym i jak on się sprawdza? czy warto dopłacić tysiąc złotych do lepszego? Jak nazywają się typy foteli w proximie? jest opcja na traktor bez regulacji kierownicy? czy warto taki kupić, czy jednak dużo dla komfortu daje kierownica regulowana?
       
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.