Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam
Kupiłem zestaw uszczelek ale nie wiem czy jest sens wymieniać wszystkie...
Cieknie mi tłoczka podnośnika ( bynajmniej z tego miejsca wycieka ).

Podnośnik podnosi do góry i opuszcza lecz cieknie i coraz bardziej jak się nim robi
Po zgaszeniu po paru dniach z góry zszedł na dół.


I tak jaka jest instrukcja zrobienia ?
Nigdy tego nie robiłem i jak by mógł ktoś mi to opisać :D


Z GÓRY DZIĘKI :D

post-150541-0-54392200-1463511600_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    4

kolego dasz sobie radę z wymianą uszczelniaczy prosta sprawa ja nawet na wiosnę wymieniałem bez wybijania sworzni wystarczyło odkręcić 4 szpilki

w pierwszej kolejności zobacz czy uda ci się wybić sworznie z cylindra i z tłoczyska jeśli nie to szkoda bić młotem bo można coś urwać, odkręć przewody i rozkręć cylinder jest on skręcony za pomocą 4 śrub jak by ci się udało wykręcić te szpilki to byś miał lepiej przy rozbieraniu. Ja po rozkręceniu podnoszę ramiona do góry ręcznie i cały cylinder się sam rozdziela musisz wszystko umyć wyczyścić i zamontować nowe uszczelnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adamgaleon    4

kolego sam pomyśl jak już rozkręcisz to pasuje wymienić wszystkie uszczelnienia aby nic nie ciekło przecież nie będziesz za miesiąc kolejny raz rozbierał aby wymienić stare uszczelnienie, uszczelniacze nie są drogie więc wymieniaj wszystko ja również wymieniałem i przewody gumowe bo miałem lekko popękane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten zaworek to to ?
http://www.sklep.mizar.com.pl/zaworek-silownika-podnosnika-t-25-p-18263.html  A co do tej opaski co ja wywalić to które ?

A co do rozkręcenia....
wymianę uszczelniaczy zrobię rozbierając podnośnik na traktorze ? ( Czy trzeba go zdemontować i na stole to zrobić ?)

Po drugie jak po kolei go rozkręcać?

Najpierw odkręcić przewody gumowe ? (i nimi ścieknie olej ?) [ Czy istnieje inna lepsza możliwość spuszczenia oleju ?
A potem może te śruby co na zdj ?
Jaki cdn. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    23
Napisano (edytowany)

Tak, to ten zaworek. Co do rozbierania- opuść podnośnik do dołu, odkręć przewody i przywiąż je sznurkiem do góry by olej nie kapał.

Najlepiej wyciągnąć cały podnośnik, łatwiej umyć i poskładać. Kup dwa komplety podkładek, ja nie montuję blaszek, w ich miejsce dodatkowe oringi.

Tak mam od wielu lat i jest sucho.Dodatkowo wszystkie połączenia smaruję  http://allegro.pl/masa-uszczelniajaca-silikon-victor-reinz-reinzosil-i6164792227.html .Super sprawa.

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam

Rozebrałem i jedna niespodzianka.
Na zdj  z opisem "TUTAJ" w miejscu zaznaczenia był oring i go wyjąłem ale do tego znalazłem tam metalową (podkładkę , uszczelkę ) która jest wydarta i troch pęknięta a podobnego elementu nie ma w komplecie uszczelniaczy.

Po drugie na uszczelnieniu od tłoka jest u mnie chyba z 8 metalowych podkładek (różnej grubości) a jak mówicie żeby zrobić aby było najlepiej ? (jaki oring? , ile ?)

https://zapodaj.net/3eb8cdd280e61.jpg.html

https://zapodaj.net/64a99bbdde120.jpg.html

https://zapodaj.net/d3b69866d8990.jpg.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×