Aprilars125

Rewers Renault 120.54

Polecane posty

Aprilars125    3

Witam .Posiadam ciągnik Renault 120.54 z Rewersem elektro. Wszystko fajnie działa tylko zmienia on kierunki przód tył trochę ospale ,parę sekund trzeba poczekać .Na biegach 2,3,4 delikatnie szarpię .Czy to w tych modelach jest normalne czy coś nie tak z moją maszyną ? Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

W koszu od rewersu masz już podparte terczki i to jest powodem...
Jeśli ciągnie normalnie to się tym nie przejmuj...
Jak zacznie się slizgac to wtedy trzeba wymienić tarczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aprilars125    3

Nie ,u mnie nie ma mowy o żadnym poślizgu ,w orce,transporcie pracuję aż miło .Dzięki za odp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aprilars125    3

Nagram może filmik jak bd chwilę wolną ale na razie spróbuje opisać to .Jest tak ,przełączam rewers neutral do przodu lub do tyłu to trzeba sekundę dwie poczekać aż zgaśnie kontrolka i ciągnik ruszy (nie działa to tak natychmiastowo jak np w john deere -podaje np bo akurat mamy małego jaśka i tam po protu działa natychmiastowo). No i na biegach 1,2 jest dosyć okey z płynnością ruszania ale np na 3,4 lekko szarpię tak jak np byś szprzęgło delikatnie za mocno puścił .I teraz nw czy ten typ po porstu tak ma czy jest jakaś inna przyczyna .Opisałem najdokładniej jak mogłem  :)  


A wie ktoś może jak samemu skalibrować skrzynię w Renault ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, ma podobny problem z rewersem. Wczoraj pracowałem na polu 2/3h i wszystko było ok a później nie chciała jechać ani do przodu ani do tyłu i wyświetliły się strzałki żółta i zielona i piszczek się załącza, nie chce ruszyć nawet na dużym gazie. Może ktoś mi coś podpowiedzieć co zrobić w tej sytuacji? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2016 o 12:21, Aprilars125 napisał:

 

A wie ktoś może jak samemu skalibrować skrzynię w Renault ?

 

 

Kalibracje w tym modelu wykonuje się komputerem diagnostycznym

 


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

Nie polecam kalibracji skrzyni w tym ciągniku bo jest za stary na to. Ma zużyte sprzęgła i uszczelnienia i po kalibracji może być gorzej. A jakieś odgłosy niepokojące bądź do tej pory nie słyszalne ? Odlacz jedna z cewek rewers i zobacz czy coś się zmieni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj