News
usidem

Gdzie jest smok ssący w hydraulice Same laser 130

Polecane posty

usidem    7

Problem z hydrauliką w samie gdy jest rozgrzany pracuje "lepiej" a jak zimny to wolno albo wcale ? Wyjąłem rurę  łączącą filtry z podnośnikiem  myślałem że tam będzie smok , a tam pusto . Pytanie jak wygląda i gdzie znajduje się ten smok. Jeszcze jedno w tym miejscu gdzie wsadzona jest ta rura zauważyłem że jest tam taka dziwna maź jakby brokat srebrny ,z kąd to się mogło wziąść ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    47

coś się trze i ten brokat to starte aluminium a smok to ta rura co bierze olej z samego dołu i taka przystawka jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
usidem    7
Napisano (edytowany)

A tam żadnego sitka nie ma ? Niektórzy na tym forum pod innym tematem pisai żeby przeczyścić smok a skoro to ta rura to tam nie ma co czyścić ,to jest przelotówka . :huh: :huh: :huh:

Edytowano przez usidem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Vhalior2    47

No mi się właśnie wydaje ze tam nie,ma sitka bo filtry do od czyszczenia, ,,
problem z hydraulika podejrzewam że wynika ze zbyt gęstego oleju jak się rozgrzeje to robi się bardziej płynny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelp1320
      Witam, mam problem z pompą w silniku S15 czyli 1hc102. Otóż nie mogę ustawić kąta wtrysku. Chodzi ona na krzywce i ustawia się kąt podkladając pod pompę podkładki albo ujmując. Im mniej podkładek tym wtrysk wcześniej, a im więcej tym wtrysk później. 
      Jednak wyjąłem wszystkie podkładki chcąc przyspieszyć i wtrysk następuje dopiero gdy tłok praktycznie styka się z głowicą czyli jest w GMP. A powinno być 30* przed GMP czyli jakieś 10-11 mm przed GMP tłoka w tulei. Dodając podkładki tylko niepotrzebnie opozniam dodatkowo wtrysk nawet do momentu gdy tłok się już cofa. 
      W czym może być problem? Wytarta krzywka? Niesprawna pompa (niby po regeneracji)? Bo już sam nie wiem.
    • Przez Jan89
      Witam
       
      Mam pytanie do posiadaczy John Deerów 1640 lub 2140 odnoszące się do rozprowadzenia hydrauliki z pompy tłoczkowej.
      Do pompy tłoczkowej (tej z przodu ) poprzez chłodnicę oleju i zbiornik wychodzi jeden przewód. Natomiast z pompy tłoczkowej wychodzą 2. Jeden idzie na reduktor ciśnienia i dalej na rozdzielacz i orbitrol natomiast drugi wchodzi z powrotem w blok silnika. Czy oba te  wyjścia to są wyjącia wysokiego ciśnienia tj 190 barów? Po co jest drugi przewód wchodzący w blok silnika? Czy  może któryś z tych przewodów powinien dawać mniejsze ciśnienie?
       
      Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedz.
       

    • Przez jaro914
      Co sądzicie o tej serii, bo ja zastanawiam się nad kupnem zachęca Mnie cena i stosunkowo młody rocznik...
      Jak się sprawuje silnik i reszta podzespołów, przede wszystkim skrzynia, jak jest z częściami...podobno pasują od NH, i jakie są ceny tych części zamiennych......????
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj