Skocz do zawartości
News
usidem

Gdzie jest smok ssący w hydraulice Same laser 130

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
usidem    7

Problem z hydrauliką w samie gdy jest rozgrzany pracuje "lepiej" a jak zimny to wolno albo wcale ? Wyjąłem rurę  łączącą filtry z podnośnikiem  myślałem że tam będzie smok , a tam pusto . Pytanie jak wygląda i gdzie znajduje się ten smok. Jeszcze jedno w tym miejscu gdzie wsadzona jest ta rura zauważyłem że jest tam taka dziwna maź jakby brokat srebrny ,z kąd to się mogło wziąść ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    34

coś się trze i ten brokat to starte aluminium a smok to ta rura co bierze olej z samego dołu i taka przystawka jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
usidem    7
Napisano (edytowany)

A tam żadnego sitka nie ma ? Niektórzy na tym forum pod innym tematem pisai żeby przeczyścić smok a skoro to ta rura to tam nie ma co czyścić ,to jest przelotówka . :huh: :huh: :huh:

Edytowano przez usidem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Vhalior2    34

No mi się właśnie wydaje ze tam nie,ma sitka bo filtry do od czyszczenia, ,,
problem z hydraulika podejrzewam że wynika ze zbyt gęstego oleju jak się rozgrzeje to robi się bardziej płynny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dawid1156
      Witam, poszukuje instrukcji obsługi do ciągnika claas axion 810 lub chociaż do komputera cebis rok 2010, dzieki za pomoc. 
    • Przez Webson_
      Witam. Posiada ktoś na gospodarstwie ciągnik serii MB-trac? Chodzi mi tu o przedni tuz do niego, jak wykonać?
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez majak
      Mam pytanie do posiadaczy ciagników Fiatagri, na co zwrócić uwagę przy zakupie ciągnika tej marki, jak wam się sprawują?
      Chcę kupić coś z serii 70-90, 80-90 lub 90-90 i z tego co się orientuję to wszystkie mają silnik Iveco.
    • Przez UrsusowyRolnik
      Co sądzicie o tych ciągnikach? Dopiero dziisaj ze AGCO coś takiego wypuściło może mi ktoś o nich coś powiedzieć?
×