Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
peewee1984    91

Witam
Ostatnio stalem sie posiadaczem tej ladowarki z 98 roku i z braku jakiejkolwiek instrukcji mam kilka pytan. Czy ktoś posiada jakas serwisowke lub instrulcje obslugi tej ladowarki i chcialby sie podzielic? Druga pytanie dotyczy przelacznika z lewej strony kierownicy. Z katalogu mi wyszlo ze to przelacznik do wyrownania kol, ale jak sie nim poslugiwac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

To jest wlacznik od osiowosci kol. Kiedy zapala sie 2 zielone lampki jednoczesnie znaczy ze osie sa w lini.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Czyli żeby zmienić tryb skretu kol powinny palic sie obie kontrolki? Bo ostatnio jak jechalem po drodze z przednia osia skretna to jakos mi sie tyl z osia pojazdu nie zgrywal...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Kontrolki powinny się palić jeśli koła są w linij prostej . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

Dokladnie. Zeby zmienic tryb skretu obie kontrolki musza sie palic. A tym klawiszem mozna je tylko wlaczac i wylaczac taki w sumie nie potrzebny jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Przydaję się jak chcesz jeździć po drogach publicznych, co do instrukcji do tego modelu to jeszcze nie znalazłem bo katalog da się znaleźć w necie.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Ok, dzięki wielkie za pomoc. Jedna kontrolka mi nie swieci, ale nie mam teraz czasu na szukanie przyczyny. Jeszcze mam jakis przelacznik z prawej strony kierownicy,pomiedzy wlacznikiem awaryjnych a wycieraczkami. Jest na nib pomarańczowa kontrolka, ale oznaczenie sie starlo. Macie jakis pomysl co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Sprawdź zerówkę może spalona i czy kable od czujnika w moście nie przerwane, podaj e-mejla to ci wyślę ci instrukcje od nowszego modelu ale deskę rozdzielczą miała taką samą jak w mlt 628 i jest po polsku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Sprawdź zerówkę może spalona i czy kable od czujnika w moście nie przerwane, podaj e-mejla to ci wyślę ci instrukcje od nowszego modelu ale deskę rozdzielczą miała taką samą jak w mlt 628 i jest po polsku.

Zarowka okazala sie dobra, ale przerwaly sie przewody od czujnika tylnego mostu. Kostka laczaca jest wcisnieta za filtr oleju, a dlugosc przewodu tak skapa, ze sie godzine gimnastykowalem zeby je pod silnikiem polutowac.A ten przelacznik to od hamulcy przyczepy. Jeszcze jedna kwestia mnie nurtuje, mianowicie jak wcisne hamulec i dodam gazu to ladowarka nie rozlacza napędu tylko ciągle chce jechac dalej. I jeszcze przy zmianie kierunku jazdy nie rusza plynnie tylko szarpie ze zrywem. Czy tak byc powinno?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46

tak powinno byc. ale po prawej masz klawisz ktorym mozesz wlaczyc ze hamulec bedzie rozlaczal skrzynie a weregulowac go trzeba czujmikiem ktory jest na pedale hamulca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Po przełączeniu przełącznika przerwania napędu na włączony  początku działa sprzęgło a później hamulec a w wyłączany tylko hamulec się załącza ale sprzęgło już nie .   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maras3029    12

Mam takie pytanko ma może ktoś instrukcje napraw mtl627 turbo compact z 2012 roku lub chociaż jakiś schemat insalacji elektrycznej i hydraulicznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37
Dnia 15.05.2016 o 12:20, tommy83 napisał:

Sprawdź zerówkę może spalona i czy kable od czujnika w moście nie przerwane, podaj e-mejla to ci wyślę ci instrukcje od nowszego modelu ale deskę rozdzielczą miała taką samą jak w mlt 628 i jest po polsku. 

Kolego molgbym prosic o podeslanie takiej instrukcji na email mcgyver189@gmail.com


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zetroll
      Witam mam problem z mini ładowarką bobcat 443 gdy chcę skręcić czy w lewo czy prawo hydraulika głośno pracuje podczas jazdy na wprost jest wszystko w porządku i gdy unoszę ramię czy na pusto czy z załadunkiem to przerywa .Czy ktoś z użytkowników miał podobny przypadek.
    • Przez karol2306
      Witam
      Mam problem z merlo. Według specyfikacji podnosi max 3,5t lecz ciężko podnieść 1,5 t.
      Wszystkie inne funkcje działają poprawnie.
       Gdzie szukać przyczyny???
      Gdzie znajduje sie zawór przeciążeniowy?? Podejrzewam ze trzeba go podkręcic
    • Przez Huzi
      Witam mam problem w clas scorpion 7044 z wysuwem mianowicie cały czas świecą się diody od przeciążenie i piszcza nie można wysunąć ramienia . Nie wiem dokładnie czy czujnik ten jest na tylnej osi przykrecony dwoma opaskami to to , odlaczylem go i dalej to samo 
    • Przez 22krystianek22
      Witam wymieniał ktoś pasek wentylatora w  manitou ? Podpowie ktoś jak go przelozyc ? 
    • Przez paulo9999
      Witam. Mam okazję kupić ładowarkę Atlas w przystępnej cenie ale niestety ma zepsuty napęd hydrostatyczny. Czy może orientujecie się ile może kosztować mniej więcej naprawa ów napędu? Czy jest to w ogóle opłacalne. Ta ładowarka nie zalicza się do nowych.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj