-
Podobna zawartość
-
Przez massey19xpl
Witam, jestem posiadaczem MF 3050 i jest jakiś problem, bo to chyba nie jest normalne... Gdy jadę samym ciągnikiem po dobrej drodze, bez niczego to np pod górę czuje jakby sam siebie nie mógł dociągnąć, normalnie "zdycha". Minimalnie lepiej jest, gdy silnik jest już rozgrzany, ale to na prawdę nie wielka różnica. Tak jest od samego początku kiedy kupiłem go. Co to może takiego być?
-
Przez marasek12
Witam. Jestem posiadaczem ciągnika Renault 95.14 TX i mam z nim pewien problem. A mianowicie na wysokich obrotach silnik pracuje nie równo i brakuje mu mocy. W dodatku dość mocno dymi na czarny kolor. Co może być tego przyczyną? Ciągnik został pniedawno zakupiony. Wymienione zostały filtry paliwa i oleju. Poprzedni właściciel niestety wlewał do niego olej opałowy, teraz jeżdżone jest na normalnym ON. Z góry dziękuję za pomoc
-
Przez NewhollandT5050
Brak mocy na ostatnim biegu. prosze o pomoc. tylko nie wiem gdzie ten temat zamiesic zeby uzyskac jakies odpowiedzi.
-
Przez dawid2009
Witam,
mam pewien problem. Posiadam Case Dania D8500 wiadomo ze to jest to samo co Dronningborg D8500 czy MF 31XP. Kombajn jest z silnikiem Valmeta 611 DSL. Od zakupu mam z nim problem, mianowicie gdy nie jest rozgrzany kosi sie nim super, można jechać 4-5km/h i wszystko pieknie idzie, tak samo było np wczoraj ok godz 21 gdy już słońce nie paliło i była chłodniejsza noc. Problem zaczyna sie gdy jest gorąco, po jakichś 15-20 min koszenia silnik zaczyna schodzi z obrotów, słychac jak obciąża go popchanie dzwigni hydrostatu dalej do przodu i nie da sie pojechac szybciej niż 1,5 km;h. Wiem że hydraulika tez bardzo obciąza ale silnik ma 170KM, nie jest to wina hydrostatu raczej bo na postoju tez silnik dłużej wchodzi na obroty, nawet włączenie maszyny go obciąża. Dodam że silnik nie bierze ani grama oleju, nic nie dymi, rozgrzewa sie do 80'C i bardzo ładnie trzyma temp. Wszystko to wygląda tak jakby brakowało mu paliwa ale filtr paliwa wymieniony, odstojnik pod zbiornikiem wyczyszczony i przewody paliwowe od zbiornika do pompki paliwowej sprawdzone. Jako ciekawostke dodam że przy wyższej temp często( ale nie zawsze) miga kontrolka rezerwy paliwa choć zbiornik jest pełny, nie wiem od czego to zależy ale to juz pewnie zepsuty pływak bo chyba ta kontrolka nie pełni innej funkcji jak sygnalizacja o niskim stanie paliwa, sam nie wiem.
Bardzo prosze o pomoc, żniwa w pełni a kombajnem nie da sie kosic, wiem że na forum jest sporo użytkowników tego kombajnu, mechaników oraz użytkowników-mechaników. Z góry dziekuje i pozdrawiam.
Dodam jeszcze że po dłuzszym postoju i odpaleniu kombajnu silnik przez chwile nie może wejść na obroty, czasami zgasnie i pomaga ponowne uruchomienie, cos jakby brakowało mu paliwa.
-
Przez HAKER
Witam mam kilka pytań jak wam sie sprawują te silniki ? nie narzekacie na brak mocy i ciężki rozruch zimą ? ja mam taki problem ze gdy spadnie temperatura poniżej 5 stopni to juz zaczyna sie problem z uruchomieniem na dobrym akumulatorze trzeba kręcić z 15 sekund a poniżej zera to już i 5 takich prób trzeba wykonać ... przy - 10 juz mozna sobie odpuścić albo sie męczyć z pół godziny z przerwami ....
przy odpalaniu wydobywa sie z tłumika biały dym ale nie może długo załapać ... dodam ze silnik ma mało mocy w przedziale od 800 obr do 1500 i przy tych obrotach w ogóle nie kopci dopiero powyżej 1600 leci taki szaro ciemny dym ale lekko kopci . co to moze być ? silnik chodzi jakby na trzech tłokach na jałowych obrotach sie tego nie odczuwa ale na wyższych już tak ...
dodam ze świeca płomieniowa nie działa silnik od nowości ma 350 mtg wiec ledwo co sie dotarł
silnik ma 81 km a odczuwam ze ma nie wicej jak 70 ...
oczywiście od zawsze taki był myślałem ze jak sie dotrze będzie lepiej ale jest tylko gorzej
proszę o pomoc bo nie mam pojęcia ze co sie zabrać .
-