Skocz do zawartości
marcinl43

Stuki metaliczne w silniku MTZ

Polecane posty

marcinl43    7

Witam przy pracach polowych nagle z silnika zaczęły dochodzić metaliczny stukot silnika. Po wroceniu do domu odkrecilem misę a tam polamany pierscien oporowy (obok panewek) obędzie się bez wyjmowania wału i go szlifowania? Wystarczy założyć nowe pierścienie oporowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kukum    8

powiem ci tak wyjmij ten wał i wez zobacz czemu wgl wyleciał nawet dosc juz styrany jest a napewno on nie wypadł tyko go wyrwało z miejsca tam tłoków wyjmowac nie trzeba bo po co jak chodził tylko ten wał w c 360 to mi blok zdarło bo pierscienia wgl nie było tylko dobrze ze w pomie znajomi byli to rozdupcyli blok i poszło to tak ze z ich winy blok sie rozwalł i dali mi nowy ( tylko tyle ze kaucji nie płaciłem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

da sie wymienic  tylko trzeba go rozjechac na sprzegle bo 2 srub nie odkrecisz od strony sprzegla a miales ostatnio wymieniane sprzeglo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopper5    20

Przechodziłem ten sam problem. Dwa razy rozpoławiałem żeby założyć nowe dystanse aż w końcu dałem do zanitowania i od tej pory jest spokój.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

tez mam zanitowane bo jeden z idiotow mechanikow zalozyl mi odwrotne tarcze sprzeglowa i od drgan powypadaly teraz sam naprawiam przynajmniej wiem co jest zrobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    15

A jak wysprzęglałeś na założonej odwrotnie tarczy skoro wielowpust przystawia do wałka i jest to niemożliwe w mtz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

wlasnie wysprzeglal normalnie tylko podczas obciazenia np w prasie bardzo drgal pedal  pod noga ale ciagnal i biegi tez wchodzily

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez panmino
      Kupiłem używanego Belarusa 1025.2 i ma on system dźwigni podnośnika, jak na zdjęciu. Podnoszenie i opuszczanie działa bardzo "tępo", a maszyna jest podnoszona i opuszczana dość gwałtownie, z wyczuwalnym szarpnięciem. Mam starszego Mtz 82 i tam działa to dużo łagodniej. Jak to u Was działa? Gdzie zajrzeć, czy coś jest nie tak? Przymierzam się do założenia Ehr na siłowniku elektrycznym od jednego z użytkowników tego forum i chciałbym wykluczyć popsuty rozdzielacz. 

    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez marekw1980
      Witam. Posiadam mtz od niedawna i do tej pory nie rozszyfrowalem jak uruchom. blokadę tylnego mostu. Dodam że przedniego napędu nie posiada. Szukałem ale żaden opis nie pasuje do mojego mtz. Czy może być ta blokada zalaczana pneumatycznie? W zal zdjęcia wyłącznika którego nie wiem od czego może być i wejścia powietrza tam gdzie powinno być niby oleju. Jak twierdzą niektórzy? 
      Proszę o jakieś podpowiedzi 


    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Nikita_Bennet
      Witajcie, robił to ktoś?
      Jak się do tego dobrać aby nie rozwalić niczego, mam luz na tym co jest skierowany do tyłu ciągnika i chcę to zrobić zanim rozwali ten z przodu.
      MTZ 952.3.
      Jeden krzyżak to 20-60 zł max z tego co patrzę po allegro więc tyle co nic a jak zrobię to następne 6-7 lat będzie spokój.
      A i czy jest sens wstawiania takiego z kalamitką? Bo widzę że są takowe.
       
      No i o co chodzi z tymi wałkami - od 80 zł do ponad 200zł??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.