dareq1994

tylnie gniazdo elektryczne.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Gniazdo
dareq1994    1

witma. mam problem z tylnim gniazdem elektrycznym. na 1 rządku tych "złączek" mam hamulce, i lewy kiedunek. ale po włączeniu swiateł załaczają mi sie rowniez światła. czy w instalacji jest jakieś rozgałęzienie na lewą i prawą strone oraz te gniazdo? jesli tak to gdzie? lub miacie inne sposoby na zrobie nie tego gniazda.

 

 

Prosze bardzo o pomoc. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdeXZet    44

nie za bardzo rozumiem twoją wypowiedz, a co miało by się zapalać po włączeniu świateł? kierunki? w każdej wtyczce i gnieździe są piny do światła lewego i prawego ale nie wszędzie jest ot podłączone oddzielnie, zdarza się że światła idą jednym pinem zamiast dwoma. W google znajdziesz wyraźny opis wszystkich pinów zarówno we wtyczce jak i w gnieździe, schemat jest uniwersalny, a jeśli po podłączeniu zapalają się inne żarówki niż powinny to znaczy że ktoś wsadził "paluszki" i namotał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

Dziś sprawdzałem to gniazdo z przyczepą bo chce założyć lampy. W pierwszych dwóch górnych pinach mam hamulec i lewy kierunek. Po włączeniu świateł na tych samych pinach co jest chamulec i kierunek jest prąd na światła drogowe. Tak samo jak włączę lewy kierunek to działa mi też prawy. A gdy włączę prawy to jest dobrze. I właśnie nie wiem co się dzieje z tym
A 2 niżej piny wcale nie mają prądu na żadnej pozycji
Czy jest jakaś "rozdzielenia" czy wszystko idzie odrazu ze stacyjki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamciow    87

Bardzo dobre schematy, z których dowiesz się wszystkiego czego potrzebujesz są tu .a forum


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krysiu    0

Witam serdecznie.

 

Mam nieco podobny problem jak kolega który założył temat: mianowicie na wyjściu gniazda do przyczepy światła i stop działają poprawnie, jest problem z kierunkami. W momencie włączenia kierunku lewego/prawego prąd pojawia się na obu stronach przyczepy. Gdy włączy się dodatkowo światło to z tyłu świecą lampy jak tylko chcą. Przejrzeliśmy instalację kilka razy, na początku wymieniając stacyjkę, przełącznik kierunkowskazów oraz zakładając przerywacz samochodowy. Sprawdzając instalację biegnącą do tyłu ciągnika można już zauważyć te nieprawidłowości na kostce znajdującej się w środku ciągnika. Gdzie dalej szukać przyczyny? Źle podłączona stacyjka/ skrzynka bezpieczników? Dodam że problem pojawił się dopiero w tym roku, wcześniej czegoś takiego nie było. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Przydało by się abyś pisał co to za ciągnik bo rozwiązania są różne w instalacjach. Na przykład jeśli byłaby to c-360 lub pochodne to posprawdzalbym połączenia między mostem a blotbikiem. Wystarczy jeden zgnity przewód i będzie robiło hoinke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krysiu    0

ursus 902 rok produkcji 1984. Instalacja nie ruszana od momentu zakupu tj. 10 lat, jedynie zmieniona skrzynka bezpieczników 4 lata temu no i 2x stacyjka ostatni raz 2 lata temu. Zauważyłem problem w marcu tego roku jak zakładałem oświetlenie robocze LED, którego włączniki zamontowałem z lewej strony na panelu sterowania wentylacji poprzez zrobienie mostka na kablu +.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdeXZet    44

jak w przyczepie robi się choinka to brak dobrej masy sprawdź masę w przyczepie i ciągniku, ja ostatnio musiałem poprawić masę w 30 do owijarki i skończyło się na wymianie całego gniazda w ciągniku bo było przegnite 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal657    0

witam, po podłączeniu wtyczki z przyczepy do gniazda nastąpiło zwarcie , nie działają swiatła pozycyjne  i kierunkowskazy , a poza  tym wszystko działa , z bezpiecznikami nic sie nie stało . Co może być przyczyną?

Edytowano przez wojtal657

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Bezpieczniki całe? :D
Przepalone przewody na łączeniach, możliwe gdzieś przy stacyjce. Posprawdzaj miernikiem napięcia lub ciągłość przewodów.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosciu506    24
Powyjmuj bezpieczniki i je wyczyść przesmaruj wazelina tak samo styki i po między fotelem a lewym blotnikiem jest taka skrzynka z kostkami na dwie śrubki 6 jest ta przykrywka a po za tym posprawdzaj kable masy szczególnie przy gnieździe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    7

Dziwne,że Ci bezpieczników nie spaliło,mi jak zrobiło zwarcie w wtyczce to od razu wywaliło bezpiecznik,może ktoś w instalacji grzzebał.

Bierz miernik a jak nie masz to żarówka i sprawdzaj,właśnie po tamtej stronie  gdzie włąnczasz  napęd jest kostka gdzie połączone są kable sprawdź ją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer15555    82
Aż mi się historia przypomniała. Jak przyczepę pożyczyłem myślałem że instalacja sprawna podłączam kabel a tu sygnał dźwiękowy w ciągniku się włączył. Do tej pory nie wiem jak to możliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    220
W MTZ i T25 idzie kabelek z sygnału do gniazdka na ostatni styk.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    220
Np do kombajnu do ziemniaków, żeby obsługa mogła dać sygnał traktorzyście. W czeskiej sadzarce też była taka opcja sygnalizacji, że się sadzeniaki skonczyły

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    238

W czeskiej sadzarce miałeś specjalny "komputerek" z trzema żarówkami, jedna sygnalizowała czy podłoga się rusza, a dwie czy podaje sadzeniaki. System ten wykorzystywał gniazdo 7-pinowe do połączenia panelu z sadzarką, a zasilane było z zapalniczki ciągnika. Więc nie mąć... A i w ruskich podobno było też wykorzystywane w przyczepach osobowych potocznie nazywanych bonanza albo osinobus, ala przycisk w autobusie dający znak kierowcy że chcesz wysiąść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateuszferguson
      Panowie ! jest taka dziwna sytuacja otóż założyłem nową instalację oryginalną URSUS bo ze starej to była totalna sieczka w ciągniku. Ale do rzeczy
      Mam problem z ładowaniem, szukałem na innych forach jak elektroda no i jeden błąd zniwelowałem, ale z tym co teraz jest nie mogę sobie jakoś poradzic
      Gdy wciskam kluczyk zapala się kontrolka ładowania ,przekręcam kluczyk swiatła są pozycja mijania drogowe...
      ciągnik odpala na start normalnie bez problemu akumulatory nowe
      lecz gdy 80 jest odpalona i puszczę ją na wysokie obroty kontrolka ładowania dziadówa nie chce zgasnąć
      w czym tu jest problem?
      zaznaczam ze kupiłem nowa stacyjkę,
      mam zamontowany regulator napięcia RNA-2 JEZPOl o oznaczeniach 15 i 57
      I jeszcze jedna sprawa alternator chyba jest czeski ale nie jestem pewien oznaczen na stykach pinowych nie ma .
      Dodam schemat jak ja to podłączyłem w celu co trzeba zmienić aby to jakoś chodziło.
       

    • Przez karoleeeq
      Witam kupilem wiosną dwa nowe akumulatory (dwie 6) na + temperaturach kręcił dość sporo ale odpalał, a teraz troche na minusie np -4 i traktor kreci troche ale wolno i nie ma i nie chce odpalic akumulatory nowe nie wiem oco chodzi. / z gory dzieki za odpowiedz
    • Przez KrzysieKmtz
      Proszę o schemat instalacji ursus 1014
    • Przez LUKGAMERPL
      Witam.
      Moje pytanie do was forumowiczów jest nastepujace.
      Czy w Ursusie 912 jest czujnik biegu jalowego? 
      Ojczulek mi powiedzial ze jest przy dzwigni zmiany biegów od 1 do 4 (zalaczam zdjęcie)
      Zapewne pytacie mnie czemu tam zagladalem. Przyczyna byla taka ze olej wyciekal spod czujnika oleju w skrzyni i spytalem sie ojca od czego jest ten czujnik a on mi powiedzial ze od biegu jalowego.
      Oczekuje odpowiedzi mniej wiecej w stylu czy to jest czujnik biegu jalowego, jak go podłączyć, jak sprawdzic czy jest sprawny.
      Chial bym abyście mogli mi udzielić odpowiedzi takiej na jaka wasza wiedza pozwala.
      Dolaczam jego zdjęcie Pozdrawiam.

    • Przez jarek555
      Witajcie! 
      W internecie znalazłem informację, że w 80tkach były stosowane dwa rodzaje zegarów ciśnienia oleju
      Mechaniczny:

      I elektryczny:

      Moje pytanie tyczy się tego drugiego, mianowicie: jaki czujnik z nim współpracuje (i jaki gwint ma) ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.