Skocz do zawartości
News
pawel2806

PILNIE POTRZEBNE CZESCI DO REWERSU DO CIAGNIKA RENAULT 8512 TX

Polecane posty

pawel2806    0

witam wszystkich potrzebuje części do rewersu do renault 8512 chodzi mi głownie o widełki i przesuwkę nigdzie nie mogę tego znaleźć  a chyba jednak chciałbym używane bo nowe są aż za drogie  a dobra używka pewnie dluzej pochodzi niż ten przepłacony oryginał czekam na wasza pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ursusc385    585

Na olx jest pełno komisów co rozbierają te trupy na czesci. Dla sasiada znalazłem przesuwkę do rewersu też do renówki koło Krakowa ale używana to koszt 500zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Każdy chwali obce sprzęty ale niestety zagraniczne wynalazki kosztują bo nie jest tak jak u nas że części do naszych sprzętów są klepane przez długie lata no ale cóż cudze chwalicie a bo swoje jest do d*py. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

A widzisz mam fiata Cinqecento 900 fiata seicento i fiata sienę  a zaczynałem od fiatów 126 potem  polonezy.Czyli jak widać jestem zwolennikiem aut robionych w kraju. :huh:  :P  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    753

Też miałem CC900 a po nim audi 80, i powiem Ci że nie licząc paliwa/ ubezpieczenia OC to koszt utrzymania audi był dużo niższy a kilometrów dużo więcej nim zrobiłem. We fiacie jak nie urwałeś jakiejś śruby przy remoncie zawieszenia to był cud, części 2x droższe niekiedy. Teraz mam zachodnie ciągniki i ursusy wspominam podobnie jak tego fiata.... Co do tematu Laskowiec koło Ostrołęki - tam popytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

No widzisz a moje fiaty cc 900 197 tyś sejccento 170 tyś i siena 202 tyś i wszystkie na gazie i lać siadać i jechać.wszystkie auta średnio od 10 lat w domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1635

Zachciało się zachodnich Wynalazków a teraz na części niema...

 

To forum jest po to żeby sobie pomagać a nie pisać coś co nie ma związku z pytaniem i generalnie jest napisane bez sensu...więc jak masz pisać takie głupoty to lepiej nie pisz wcale bo koledze, który zadał pytanie nie pomogłeś a sobie wystawiłeś bardzo słabą wizytówkę....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Podjedź do pierwszego lepszego handlarza sprowadzającego ciągniki z zagranicy - z pewnością coś znajdziesz.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wincenty5    31

Też miałem CC900 a po nim audi 80, i powiem Ci że nie licząc paliwa/ ubezpieczenia OC to koszt utrzymania audi był dużo niższy a kilometrów dużo więcej nim zrobiłem. We fiacie jak nie urwałeś jakiejś śruby przy remoncie zawieszenia to był cud, części 2x droższe niekiedy. Teraz mam zachodnie ciągniki i ursusy wspominam podobnie jak tego fiata.... Co do tematu Laskowiec koło Ostrołęki - tam popytaj

Ciekawe jak byś wychwalał te audi jak byś miał każdą część kupywać wyłącznie w serwisie.Używanych też by nie było.Jak by ci przyszło do passata b 5 albo audi pojechać do serwisu po wielowachaczowe zawieszenie z grubymi tysiącami bo nigdzie indziej byś nie dostał to gwarantuje że byś zatęsknił za polonezami.

Zagraniczne traktory dopiero wtedy będą stały na każdym podwórku gdy do nich częsci będą dostępne w zamiennikach w różnych przedziałach cenowych dostępne od ręki tak jak to ma miejsce w przypadku samochodów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Ja nie mam katalogów do takich starych renault wiec moge pomoc tylko jesli podasz numery czesci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

Widełki jak sa wytarte to można napawać i przeszlifować, sam tak zrobiłem w swoim renault i działało dobrze Co do przesówki to zależy gdzie jest uszkodzona jak sprzęgło kłowe to ciężko ale można dorobić na wzór. jak bieżnia widełek to można widełki szerzej napawać albo podkładkę wytoczyć i przyspawać do przesówki Czyli generalnie byłbym za regeneracje tej akurat części. Koszty o wiele mniejsze niż oryginał a z rozbioru wcale lepsza może nie być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk212
      Witam mam taki problem, że jak odpalam ciągnik od razu jest drugi półbieg włączony. W czym może być problem?
    • Przez MarianoKam
      Witam próbuję podłączyć rozdzielacz Nimco od ładowacza czołowego mam trzy wyjścia od rozdzielacza zasilanie P ,powrót pod ciśnieniem T1 ,i swobodny spływ T2 gdzie wpiąć się w hydraulikę od traktora ,chcę ominąć podłączenie pod gniazda .Proszę o pomoc
    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Mam problem z rozebraniem siłownika wspomagania w renault 8514. Po wstępnych oporach obraca się zewnętrzna część siłownika, ale nie chce się rozkręcić. Może ktoś już taki rozbierał i poradzi jak to zrobić lub ma rysunek złożeniowy z którego będzie wynikało jak się go rozbiera. Może ukryta jest gdzieś jakaś zawleczka, którą trzeba wyjąć? Z góry dziękuję. 


    • Przez Ezekiel
      Dzień dobry, zastanawiam się nad zakupem ciągnika renault 7514. Chciałbym dowiedzieć się jak jest z awaryjnością i kosztami napraw. Traktor chodził by w turze. Za wszystkie odpowiedzi dziękuję.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.