News
pawel2806

PILNIE POTRZEBNE CZESCI DO REWERSU DO CIAGNIKA RENAULT 8512 TX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawel2806    0

witam wszystkich potrzebuje części do rewersu do renault 8512 chodzi mi głownie o widełki i przesuwkę nigdzie nie mogę tego znaleźć  a chyba jednak chciałbym używane bo nowe są aż za drogie  a dobra używka pewnie dluzej pochodzi niż ten przepłacony oryginał czekam na wasza pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ursusc385    650

Na olx jest pełno komisów co rozbierają te trupy na czesci. Dla sasiada znalazłem przesuwkę do rewersu też do renówki koło Krakowa ale używana to koszt 500zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Każdy chwali obce sprzęty ale niestety zagraniczne wynalazki kosztują bo nie jest tak jak u nas że części do naszych sprzętów są klepane przez długie lata no ale cóż cudze chwalicie a bo swoje jest do d*py. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

A widzisz mam fiata Cinqecento 900 fiata seicento i fiata sienę  a zaczynałem od fiatów 126 potem  polonezy.Czyli jak widać jestem zwolennikiem aut robionych w kraju. :huh:  :P  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    839

Też miałem CC900 a po nim audi 80, i powiem Ci że nie licząc paliwa/ ubezpieczenia OC to koszt utrzymania audi był dużo niższy a kilometrów dużo więcej nim zrobiłem. We fiacie jak nie urwałeś jakiejś śruby przy remoncie zawieszenia to był cud, części 2x droższe niekiedy. Teraz mam zachodnie ciągniki i ursusy wspominam podobnie jak tego fiata.... Co do tematu Laskowiec koło Ostrołęki - tam popytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

No widzisz a moje fiaty cc 900 197 tyś sejccento 170 tyś i siena 202 tyś i wszystkie na gazie i lać siadać i jechać.wszystkie auta średnio od 10 lat w domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2284

Zachciało się zachodnich Wynalazków a teraz na części niema...

 

To forum jest po to żeby sobie pomagać a nie pisać coś co nie ma związku z pytaniem i generalnie jest napisane bez sensu...więc jak masz pisać takie głupoty to lepiej nie pisz wcale bo koledze, który zadał pytanie nie pomogłeś a sobie wystawiłeś bardzo słabą wizytówkę....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Podjedź do pierwszego lepszego handlarza sprowadzającego ciągniki z zagranicy - z pewnością coś znajdziesz.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wincenty5    39

Też miałem CC900 a po nim audi 80, i powiem Ci że nie licząc paliwa/ ubezpieczenia OC to koszt utrzymania audi był dużo niższy a kilometrów dużo więcej nim zrobiłem. We fiacie jak nie urwałeś jakiejś śruby przy remoncie zawieszenia to był cud, części 2x droższe niekiedy. Teraz mam zachodnie ciągniki i ursusy wspominam podobnie jak tego fiata.... Co do tematu Laskowiec koło Ostrołęki - tam popytaj

Ciekawe jak byś wychwalał te audi jak byś miał każdą część kupywać wyłącznie w serwisie.Używanych też by nie było.Jak by ci przyszło do passata b 5 albo audi pojechać do serwisu po wielowachaczowe zawieszenie z grubymi tysiącami bo nigdzie indziej byś nie dostał to gwarantuje że byś zatęsknił za polonezami.

Zagraniczne traktory dopiero wtedy będą stały na każdym podwórku gdy do nich częsci będą dostępne w zamiennikach w różnych przedziałach cenowych dostępne od ręki tak jak to ma miejsce w przypadku samochodów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Ja nie mam katalogów do takich starych renault wiec moge pomoc tylko jesli podasz numery czesci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    41

Widełki jak sa wytarte to można napawać i przeszlifować, sam tak zrobiłem w swoim renault i działało dobrze Co do przesówki to zależy gdzie jest uszkodzona jak sprzęgło kłowe to ciężko ale można dorobić na wzór. jak bieżnia widełek to można widełki szerzej napawać albo podkładkę wytoczyć i przyspawać do przesówki Czyli generalnie byłbym za regeneracje tej akurat części. Koszty o wiele mniejsze niż oryginał a z rozbioru wcale lepsza może nie być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez oaxis3333
      cześć , mam problem w aresie jest wbity 2 bieg i nie mogę go wybić rewers i półbiegi działają zółw zając też działa jak go wybić ? doradźcie
    • Przez Jaar
      Dzień dobry,
      Renault Temis 610 - po uszczelnianiu skrzyni biegów zniknął wsteczny bieg. Po wrzuceniu wstecznego, bieg mechanicznie wchodzi, ale nie rusza do tylu. Ciągnik zachowuje się, jakby coś go blokowało, Podejrzewaliśmy, ze przesunął się trzpień zabezpieczający, ale po przesunięciu nic się nie zmieniło. 
      Chyba nie zostaje nam nic innego, jak rozpołowić ciągnik, chociaż wolałbym tego uniknąć. 
      Ktoś spotkał się z podobnym problemem? 
      Pozdrawiam 
    • Przez newuser
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
    • Przez Novo181818
      ile wchodzi oleju do silnika? U mnie na szabelce poziom trzymał się w połowie stanu. Gdzieś wyczytałem że oleju wchodzi z 15l a jak spuściłem stary to jest go max 10litrow. Silnik był rozgrzany i otworzyłem dwa spusty i wykręciłem filtr. Ile tego oleju powinno być? czy gdzieś zapomniałem spuścić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.