News
pawel2806

PILNIE POTRZEBNE CZESCI DO REWERSU DO CIAGNIKA RENAULT 8512 TX

Polecane posty

pawel2806    0

witam wszystkich potrzebuje części do rewersu do renault 8512 chodzi mi głownie o widełki i przesuwkę nigdzie nie mogę tego znaleźć  a chyba jednak chciałbym używane bo nowe są aż za drogie  a dobra używka pewnie dluzej pochodzi niż ten przepłacony oryginał czekam na wasza pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ursusc385    737

Na olx jest pełno komisów co rozbierają te trupy na czesci. Dla sasiada znalazłem przesuwkę do rewersu też do renówki koło Krakowa ale używana to koszt 500zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Każdy chwali obce sprzęty ale niestety zagraniczne wynalazki kosztują bo nie jest tak jak u nas że części do naszych sprzętów są klepane przez długie lata no ale cóż cudze chwalicie a bo swoje jest do d*py. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A widzisz mam fiata Cinqecento 900 fiata seicento i fiata sienę  a zaczynałem od fiatów 126 potem  polonezy.Czyli jak widać jestem zwolennikiem aut robionych w kraju. :huh:  :P  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    925

Też miałem CC900 a po nim audi 80, i powiem Ci że nie licząc paliwa/ ubezpieczenia OC to koszt utrzymania audi był dużo niższy a kilometrów dużo więcej nim zrobiłem. We fiacie jak nie urwałeś jakiejś śruby przy remoncie zawieszenia to był cud, części 2x droższe niekiedy. Teraz mam zachodnie ciągniki i ursusy wspominam podobnie jak tego fiata.... Co do tematu Laskowiec koło Ostrołęki - tam popytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

No widzisz a moje fiaty cc 900 197 tyś sejccento 170 tyś i siena 202 tyś i wszystkie na gazie i lać siadać i jechać.wszystkie auta średnio od 10 lat w domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2884

Zachciało się zachodnich Wynalazków a teraz na części niema...

 

To forum jest po to żeby sobie pomagać a nie pisać coś co nie ma związku z pytaniem i generalnie jest napisane bez sensu...więc jak masz pisać takie głupoty to lepiej nie pisz wcale bo koledze, który zadał pytanie nie pomogłeś a sobie wystawiłeś bardzo słabą wizytówkę....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Podjedź do pierwszego lepszego handlarza sprowadzającego ciągniki z zagranicy - z pewnością coś znajdziesz.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wincenty5    52

Też miałem CC900 a po nim audi 80, i powiem Ci że nie licząc paliwa/ ubezpieczenia OC to koszt utrzymania audi był dużo niższy a kilometrów dużo więcej nim zrobiłem. We fiacie jak nie urwałeś jakiejś śruby przy remoncie zawieszenia to był cud, części 2x droższe niekiedy. Teraz mam zachodnie ciągniki i ursusy wspominam podobnie jak tego fiata.... Co do tematu Laskowiec koło Ostrołęki - tam popytaj

Ciekawe jak byś wychwalał te audi jak byś miał każdą część kupywać wyłącznie w serwisie.Używanych też by nie było.Jak by ci przyszło do passata b 5 albo audi pojechać do serwisu po wielowachaczowe zawieszenie z grubymi tysiącami bo nigdzie indziej byś nie dostał to gwarantuje że byś zatęsknił za polonezami.

Zagraniczne traktory dopiero wtedy będą stały na każdym podwórku gdy do nich częsci będą dostępne w zamiennikach w różnych przedziałach cenowych dostępne od ręki tak jak to ma miejsce w przypadku samochodów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    45

Widełki jak sa wytarte to można napawać i przeszlifować, sam tak zrobiłem w swoim renault i działało dobrze Co do przesówki to zależy gdzie jest uszkodzona jak sprzęgło kłowe to ciężko ale można dorobić na wzór. jak bieżnia widełek to można widełki szerzej napawać albo podkładkę wytoczyć i przyspawać do przesówki Czyli generalnie byłbym za regeneracje tej akurat części. Koszty o wiele mniejsze niż oryginał a z rozbioru wcale lepsza może nie być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez bulisb
      Witam
      Od razu przechodzę do tematu interesuje mnie początek wtrysku  w stopniach lub w mm przed górnym martwym punktem ile konkretnie i ile mm to 1 stopeń silnik D226-4 mwm





    • Przez RolnikTivi
      Witam, w tamtym roku jesienią zrobił mi się luz na tulejach przedniego napędu, wymieniłem tuleje, wspornik główny ładnie pod wymiar większej tulejki wytoczył mi tokarz(był podrapany) i po złożeniu tuleja mniejsza mi wychodzi trochę i zatrzymuje się o obudowę wału przenoszacego napęd, mogłem to źle złożyć, tzw odwrotnie może któraś tuleje włożyłem? Proszę o pomoc 
    • Przez tedek2
      Witam. Mam kolejny problem. Wolno dzialajacy podnośnik, tur oraz hydtaulika zewnetrzna. Olej zalany fusha stou 10w30 filtry oba zmienione. Cisnienie na turze 180. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez Morweusz
      Witam mam problem z ciągnikem Renaut 68.14. Problem polega na tym że na biegach normalnych pracuje chodzi a przerzucę na biegi polowe i zaczyna sie szum ocieranie o coś z  tyłu. Najgorzej jest na biegu wstecznym szum ocieranie strasznie głośno. Spuściłem olej ze skrzyni i czysto szlamu nic nie ma. Sprawdziłem czy łożysko może się rozleciało nic nadal czysto. Co może mu dolegać. Stało sie to przy kraglowaniu na polu. 

      Poszukuje instrukcji obsługi ciągnika. 
       
      Może ktoś ma i pomoże
    • Przez Mateusz_Dx
      Witam mam problem z podnośnikiem ehr w Renault Ceres 355x z 2003 roku. Problem jest taki że nie mogę obsługiwać podnośnika w kabinie a na zewnątrz przez przyciski mogę. Ciągle świeci się czerwona kontrolka obok Książki. Czy ktoś mógłby mi pomóc jaka może być tego przyczyna. Po jakimś czasie kontrolka znika i wszystko jest dobrze. A przy pokrętle od podnośnika nie mam takiej czerwonej rączki nw jak to nazwać może przez to nie działa. Bardzo proszę o informację i pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.