Skocz do zawartości
News
pawel2806

PILNIE POTRZEBNE CZESCI DO REWERSU DO CIAGNIKA RENAULT 8512 TX

Polecane posty

pawel2806    0

witam wszystkich potrzebuje części do rewersu do renault 8512 chodzi mi głownie o widełki i przesuwkę nigdzie nie mogę tego znaleźć  a chyba jednak chciałbym używane bo nowe są aż za drogie  a dobra używka pewnie dluzej pochodzi niż ten przepłacony oryginał czekam na wasza pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ursusc385    567

Na olx jest pełno komisów co rozbierają te trupy na czesci. Dla sasiada znalazłem przesuwkę do rewersu też do renówki koło Krakowa ale używana to koszt 500zł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Każdy chwali obce sprzęty ale niestety zagraniczne wynalazki kosztują bo nie jest tak jak u nas że części do naszych sprzętów są klepane przez długie lata no ale cóż cudze chwalicie a bo swoje jest do d*py. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

A widzisz mam fiata Cinqecento 900 fiata seicento i fiata sienę  a zaczynałem od fiatów 126 potem  polonezy.Czyli jak widać jestem zwolennikiem aut robionych w kraju. :huh:  :P  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    593

Też miałem CC900 a po nim audi 80, i powiem Ci że nie licząc paliwa/ ubezpieczenia OC to koszt utrzymania audi był dużo niższy a kilometrów dużo więcej nim zrobiłem. We fiacie jak nie urwałeś jakiejś śruby przy remoncie zawieszenia to był cud, części 2x droższe niekiedy. Teraz mam zachodnie ciągniki i ursusy wspominam podobnie jak tego fiata.... Co do tematu Laskowiec koło Ostrołęki - tam popytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

No widzisz a moje fiaty cc 900 197 tyś sejccento 170 tyś i siena 202 tyś i wszystkie na gazie i lać siadać i jechać.wszystkie auta średnio od 10 lat w domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1420

Zachciało się zachodnich Wynalazków a teraz na części niema...

 

To forum jest po to żeby sobie pomagać a nie pisać coś co nie ma związku z pytaniem i generalnie jest napisane bez sensu...więc jak masz pisać takie głupoty to lepiej nie pisz wcale bo koledze, który zadał pytanie nie pomogłeś a sobie wystawiłeś bardzo słabą wizytówkę....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5000

Podjedź do pierwszego lepszego handlarza sprowadzającego ciągniki z zagranicy - z pewnością coś znajdziesz.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wincenty5    30

Też miałem CC900 a po nim audi 80, i powiem Ci że nie licząc paliwa/ ubezpieczenia OC to koszt utrzymania audi był dużo niższy a kilometrów dużo więcej nim zrobiłem. We fiacie jak nie urwałeś jakiejś śruby przy remoncie zawieszenia to był cud, części 2x droższe niekiedy. Teraz mam zachodnie ciągniki i ursusy wspominam podobnie jak tego fiata.... Co do tematu Laskowiec koło Ostrołęki - tam popytaj

Ciekawe jak byś wychwalał te audi jak byś miał każdą część kupywać wyłącznie w serwisie.Używanych też by nie było.Jak by ci przyszło do passata b 5 albo audi pojechać do serwisu po wielowachaczowe zawieszenie z grubymi tysiącami bo nigdzie indziej byś nie dostał to gwarantuje że byś zatęsknił za polonezami.

Zagraniczne traktory dopiero wtedy będą stały na każdym podwórku gdy do nich częsci będą dostępne w zamiennikach w różnych przedziałach cenowych dostępne od ręki tak jak to ma miejsce w przypadku samochodów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Ja nie mam katalogów do takich starych renault wiec moge pomoc tylko jesli podasz numery czesci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    36

Widełki jak sa wytarte to można napawać i przeszlifować, sam tak zrobiłem w swoim renault i działało dobrze Co do przesówki to zależy gdzie jest uszkodzona jak sprzęgło kłowe to ciężko ale można dorobić na wzór. jak bieżnia widełek to można widełki szerzej napawać albo podkładkę wytoczyć i przyspawać do przesówki Czyli generalnie byłbym za regeneracje tej akurat części. Koszty o wiele mniejsze niż oryginał a z rozbioru wcale lepsza może nie być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Hubi102
      Witam
      Mam problem z Cergosem 350. Nie działa licznik (ten elektroniczny w prawym dolnym rogu) i wskazówka obrotomierza. Miał ktoś podobny problem? Jakieś problemy z alternatorem, jakieś czujniki winne?
      Pozdrawiam
    • Przez Cichyares
      Witam zwracam się do was o prośbę odczytu błędów w ciągniku Renault Ares 815RZ są to błędy 132 i 134 Nie wiem od czego są ciągnik mam od nie dawna i jeszcze za dużo o nim nie wiem...
      Wie ktoś możne od czego są i czy można je usunąć samemu ?
    • Przez Kamil9717
      Witam, mam Renault 120.54 i muszę wymienić olej w skrzyni, wie ktoś może jakim olejem zalać? Czy olej John deera hy-gard będzie dobry czy poleca ktoś jakiś inny?
    • Przez Kamil9717
      Witam, czy można jakoś naciągnąć sprzęgło albo co kolwiek ze sprzęgłem zrobić bo strasznie zgrzyta przy przełączaniu wom 540-1000 obr/min oraz przy używaniu rewersu, czy to już trzeba wymienić sprzęgło czy  można coś innego? Pomoże ktoś?
    • Przez lukus
      Witam mam taki problem że z rozdzielacza podnośnika z dzwigienki ciekł olej, tak wiec wyciągnąłem rozdzielacz i wysłałem do firmy która sie tym zajmuje. Kiedy go dostałem od razu go wsadzilem i wszystko działa i nie cieknie. jest tylko jedna wada i nie wiem jak to usunąc bo kiedy dodaje sie prawie na maxa gazu to ramiona sie same unoszą aż do samej góry, ale wystarczy ze ktoś stanie na nich i nie mają siły sie unieść. Tak sie zrobiło po regeneracji rozdzielacza. Zadzwoniłem do tej firmy a oni powiedzieli że odpływ jest zatkany. Później go wyciągnełem wszystko posprawdzałem i wszystko było w porządku. Więc rozebrałem rozdzilacz bo myślałem ze co się tam stało ale wszystko było ok. W tym momencie nie wiem co mam robić a bardzo mnie to denerwuje i dodam jeszcze że po regeneracji wyje jeszcze pompa hydrauliczna.
×